Gjest Vinglepetrine Skrevet 26. august 2013 #1 Skrevet 26. august 2013 Hadde moderatorene vært bedre på å flytte tråder inn i forumene de egentlig hører til hadde det sikkert vært bedre her inne. En periode var annenhver tråd om tåpelige poppis-navn. Hvor interessant er det egentlig å diskutere om Lilly og Chrisander Leander er flotte navn.... flere ganger i uka!? Hvor lenge skal man være her før man blir lei infantile tråder med et språk som ikke passer til en tre-åring engang? Hvordan stelleveske har fotballfrue? Og Hvem bil er finest type tråder! Det er jo latterlig! For ikke å snakke om tråder om hvilket pennal er finest til en 1. klassing og hvor får man kjøpt sko til en 4-åring-tråder. Ikke så rart folk sletter seg og finner nye forum, at noen holder ut i flere år fatter ikke jeg! Og til moderatorer: Jeg venter fortsatt på å bli slettet!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 26. august 2013 #2 Skrevet 26. august 2013 Det er ingen som tvinger deg til å være her inne. Jeg skjønner ikke hvorfor du er her inne om du syns det er så forferdelig her inne?
Gjest Vinglepetrine Skrevet 26. august 2013 #3 Skrevet 26. august 2013 Det er ingen som tvinger deg til å være her inne. Jeg skjønner ikke hvorfor du er her inne om du syns det er så forferdelig her inne? Jeg skjønner ikke hvorfor du svarer i denne tråden da du akkurat har sagt i en annen tråd at folk ikke trenger å svare i tråder de ikke er interessert i!
☆☆☆ Skrevet 26. august 2013 #4 Skrevet 26. august 2013 (endret) Alt dette er bagatellar slik eg ser det. Ein kjem i skade for å gå inn på ein tråd ein ikkje har interresse av og klikkar seg raskt ut att, ingen skade skjedd. Alt dette våset høyrer forøvrig like godt til å eit generelt forum som alt anna som blir tatt opp her. Namnetrådar går eg inn på, då dei interesserar meg. Fotballfruetrådar og trådar med elendig bruk av det norske språket unngår eg, då eg hverken ønskar å vite kva som er det siste innan sminke og lavkarbo eller ønskar å bruke tida mi på å svare folk som ikkje ønskar å bruke tida si på å gjere seg skikkelig forstått. Det er ikkje så vanskelig. Endret 26. august 2013 av ★
MissMayer Skrevet 26. august 2013 #5 Skrevet 26. august 2013 Folk sletter seg ikke fordi de synes navnetråder er kjedelige, men fordi modereringen ikke funker. Du er klar over at dette er et anonymforum som åpner for generelle debatter?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #6 Skrevet 26. august 2013 Jeg synes de trådene er greie. Ihvertfall navnetråder og pennal. Det er tross alt et forum for gravide og foreldre, og da må det være lov å spørre om ting som angår graviditet og foreldre. Det var jo også lenge at man ikke kunne være anonym i andre forum, samt at flesteparten av brukerene faktisk er her, så det er større sannsynlighet for å få svar her. Anonymous poster hash: 4d728...bce
Gjest Vinglepetrine Skrevet 26. august 2013 #7 Skrevet 26. august 2013 Alt dette er bagatellar slik eg ser det. Ein kjem i skade for å gå inn på ein tråd ein ikkje har interresse av og klikkar seg raskt ut att, ingen skade skjedd. Alt dette våset høyrer forøvrig like godt til å eit generelt forum som alt anna som blir tatt opp her. Namnetrådar går eg inn på, då dei interesserar meg. Fotballfruetrådar og trådar med elendig bruk av det norske språket unngår eg, då eg hverken ønskar å vite kva som er det siste innan sminke og lavkarbo eller ønskar å bruke tida mi på å svare folk som ikkje ønskar å bruke tida si på å gjere seg skikkelig forstått. Det er ikkje så vanskelig. Jeg vil vel bare frem til at det ikke er så rart at folk sletter seg da det finnes forum hvor man unngår slike idiotiske tråder. Noen ganger har jeg trykket meg inn i sikkert 20 tråder før jeg har funnet en tråd det faktisk er verdt å lese!
Gjest Vinglepetrine Skrevet 26. august 2013 #8 Skrevet 26. august 2013 (endret) Folk sletter seg ikke fordi de synes navnetråder er kjedelige, men fordi modereringen ikke funker. Du er klar over at dette er et anonymforum som åpner for generelle debatter? Ja, er klar over det, men noen ganger skulle man tro dette forumet kun var for mennesker som har....tja, hva skal jeg si..... litt tungt for det..... Flott at disse også har et eget forum å ta opp ting i, men noen ganger ønsker man bare å delta i en interessant og givende debatt. DE er det langt mellom her! Det finnes eget forum for f.eks navndebatt her, så hvorfor ikke bruke de? Er det bare jeg som syntes det blir for dumt og vanvittig barnslig å ikke evne å finne ut av hva sitt eget barn skal hete? Og om man har et navn, hvorfor må en gjeng på nettet spørres om navnet er fint? Ved å bruke hodet vil man forstå at folk er forskjellige og har forskjellig smak. Noen vil like navnet, andre ikke! Endret 26. august 2013 av Vinglepetrine
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #9 Skrevet 26. august 2013 Folk sletter seg ikke fordi de synes navnetråder er kjedelige, men fordi modereringen ikke funker. Du er klar over at dette er et anonymforum som åpner for generelle debatter? Ja, er klar over det, men noen ganger skulle man tro dette forumet kun var for mennesker som har....tja, hva skal jeg si..... litt tungt for det..... Flott at disse også har et eget forum å ta opp ting i, men noen ganger ønsker man bare å delta i en interessant og givende debatt. DE er det langt mellom her! Nå blir det enda lengre mellom dem, siden de med vett mellom øra har dratt herfra. Man kan si mye om dem som forsvant, men de satt nå iallefall med både samfunnskunnskaper, peiling på politikk og evne til å skrive riktig. Det er mer enn hva man kan si om 85% av resten. Anonymous poster hash: 59dec...858
☆☆☆ Skrevet 26. august 2013 #10 Skrevet 26. august 2013 Alt dette er bagatellar slik eg ser det. Ein kjem i skade for å gå inn på ein tråd ein ikkje har interresse av og klikkar seg raskt ut att, ingen skade skjedd. Alt dette våset høyrer forøvrig like godt til å eit generelt forum som alt anna som blir tatt opp her. Namnetrådar går eg inn på, då dei interesserar meg. Fotballfruetrådar og trådar med elendig bruk av det norske språket unngår eg, då eg hverken ønskar å vite kva som er det siste innan sminke og lavkarbo eller ønskar å bruke tida mi på å svare folk som ikkje ønskar å bruke tida si på å gjere seg skikkelig forstått. Det er ikkje så vanskelig. Jeg vil vel bare frem til at det ikke er så rart at folk sletter seg da det finnes forum hvor man unngår slike idiotiske tråder.Noen ganger har jeg trykket meg inn i sikkert 20 tråder før jeg har funnet en tråd det faktisk er verdt å lese! På ei anna side er det folk som held til her nettopp på grunn av variasjonen av tema på anonymforumet. Win some, lose some.. Men kurs i å skrive overskrifter hadde vote fint, kjipt å klikke på ein tråd og oppdage at det dreiar seg om Fotballfrue, unge mødre (TV) eller utbetslingsdatoane til NAV. Heilt greit at trådane er her, mengda trådar og svar tydar på at dette interesserar ein god del personar her inne. Men det hadde vore kjekt med beskrivande overskrifter og ikkje berre "Noen som vet?". Seier til meg sjølv at eg skal slutte å klikke på trådane, men det skjuler seg av og til noko interessant bak overskrifta også. Sjølv om den generelle regelen er "Elendig overskrift = uinteressant tema".
MissMayer Skrevet 26. august 2013 #11 Skrevet 26. august 2013 Alt dette er bagatellar slik eg ser det. Ein kjem i skade for å gå inn på ein tråd ein ikkje har interresse av og klikkar seg raskt ut att, ingen skade skjedd. Alt dette våset høyrer forøvrig like godt til å eit generelt forum som alt anna som blir tatt opp her. Namnetrådar går eg inn på, då dei interesserar meg. Fotballfruetrådar og trådar med elendig bruk av det norske språket unngår eg, då eg hverken ønskar å vite kva som er det siste innan sminke og lavkarbo eller ønskar å bruke tida mi på å svare folk som ikkje ønskar å bruke tida si på å gjere seg skikkelig forstått. Det er ikkje så vanskelig. Jeg vil vel bare frem til at det ikke er så rart at folk sletter seg da det finnes forum hvor man unngår slike idiotiske tråder. Noen ganger har jeg trykket meg inn i sikkert 20 tråder før jeg har funnet en tråd det faktisk er verdt å lese! Finnes det forum der man unngår idiotiske tråder? Opplys meg! Det høres fantastisk ut For jeg har "fartstid" på flere mødreforum. Har aldri opplevd at det har vært totalt fritt for dumme spørsmål (og svar) noen steder.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #12 Skrevet 26. august 2013 Hvorfor ikke heller bare slette seg selv da Vinglepetrine, siden de aller fleste herinne er så dumme likevel? Må jo være ensomt å være den eneste smarte her Anonymous poster hash: 3299a...5f7
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 26. august 2013 #13 Skrevet 26. august 2013 Folk sletter seg ikke fordi de synes navnetråder er kjedelige, men fordi modereringen ikke funker. Du er klar over at dette er et anonymforum som åpner for generelle debatter? Ja, er klar over det, men noen ganger skulle man tro dette forumet kun var for mennesker som har....tja, hva skal jeg si..... litt tungt for det..... Flott at disse også har et eget forum å ta opp ting i, men noen ganger ønsker man bare å delta i en interessant og givende debatt. DE er det langt mellom her! Det finnes eget forum for f.eks navndebatt her, så hvorfor ikke bruke de? Er det bare jeg som syntes det blir for dumt og vanvittig barnslig å ikke evne å finne ut av hva sitt eget barn skal hete? Og om man har et navn, hvorfor må en gjeng på nettet spørres om navnet er fint? Ved å bruke hodet vil man forstå at folk er forskjellige og har forskjellig smak. Noen vil like navnet, andre ikke! Men hvorfor starter ikke bare du en debatt da, om ting DU har lyst til å diskutere?
Gjest Vinglepetrine Skrevet 26. august 2013 #14 Skrevet 26. august 2013 Hvorfor ikke heller bare slette seg selv da Vinglepetrine, siden de aller fleste herinne er så dumme likevel? Må jo være ensomt å være den eneste smarte her Anonymous poster hash: 3299a...5f7 Haha, jo ba om å bli sletter forrige uke, men det har ikke skjedd enda. Har purret på moderatorene i dag igjen! Sier ikke at jeg er den smarteste her, men jeg vil være et sted hvor jeg kan spørre om noe og få råd fra oppegående mennesker. Folk som ikke vet hvor man får kjøpt sko til en 4-åring eller som ikke vet at det ikke heter "hvordan film", eller vurderer å kalle sin datter Melena har jeg vanskelig for å ta seriøst, og ihvertfall vanskelig for å ta imot råd fra. Men fo all del, flott at noen syntes slikt er helt greit og veldig spennende!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 26. august 2013 #15 Skrevet 26. august 2013 Hvorfor ikke heller bare slette seg selv da Vinglepetrine, siden de aller fleste herinne er så dumme likevel? Må jo være ensomt å være den eneste smarte her Anonymous poster hash: 3299a...5f7 Haha, jo ba om å bli sletter forrige uke, men det har ikke skjedd enda. Har purret på moderatorene i dag igjen! Sier ikke at jeg er den smarteste her, men jeg vil være et sted hvor jeg kan spørre om noe og få råd fra oppegående mennesker. Folk som ikke vet hvor man får kjøpt sko til en 4-åring eller som ikke vet at det ikke heter "hvordan film", eller vurderer å kalle sin datter Melena har jeg vanskelig for å ta seriøst, og ihvertfall vanskelig for å ta imot råd fra. Men fo all del, flott at noen syntes slikt er helt greit og veldig spennende! Selv om du har en profil her inne må du ikke bruke den vet du
Gjest Vinglepetrine Skrevet 26. august 2013 #16 Skrevet 26. august 2013 Folk sletter seg ikke fordi de synes navnetråder er kjedelige, men fordi modereringen ikke funker. Du er klar over at dette er et anonymforum som åpner for generelle debatter? Ja, er klar over det, men noen ganger skulle man tro dette forumet kun var for mennesker som har....tja, hva skal jeg si..... litt tungt for det..... Flott at disse også har et eget forum å ta opp ting i, men noen ganger ønsker man bare å delta i en interessant og givende debatt. DE er det langt mellom her! Det finnes eget forum for f.eks navndebatt her, så hvorfor ikke bruke de? Er det bare jeg som syntes det blir for dumt og vanvittig barnslig å ikke evne å finne ut av hva sitt eget barn skal hete? Og om man har et navn, hvorfor må en gjeng på nettet spørres om navnet er fint? Ved å bruke hodet vil man forstå at folk er forskjellige og har forskjellig smak. Noen vil like navnet, andre ikke! Men hvorfor starter ikke bare du en debatt da, om ting DU har lyst til å diskutere? Har prøvd, men som jeg sier i innlegget over her er det så mange her jeg har vanskelig for å ta seriøst. Har prøvd å diskutere politikk, f.eks, det var ganske dødfødt! De som trodde de visste hva de forskjellige partiene står for hadde nok ikke lest et partiprogram på 15 år, eller så var det eneste de hadde i hodet å finne ut av hvem de fikk mest trygd av. Får litt mer ut av en debatt om politikk på Kvinneguiden eller VG debatt kan man si.
Gjest Vinglepetrine Skrevet 26. august 2013 #17 Skrevet 26. august 2013 Hvorfor ikke heller bare slette seg selv da Vinglepetrine, siden de aller fleste herinne er så dumme likevel? Må jo være ensomt å være den eneste smarte her Anonymous poster hash: 3299a...5f7 Haha, jo ba om å bli sletter forrige uke, men det har ikke skjedd enda. Har purret på moderatorene i dag igjen! Sier ikke at jeg er den smarteste her, men jeg vil være et sted hvor jeg kan spørre om noe og få råd fra oppegående mennesker. Folk som ikke vet hvor man får kjøpt sko til en 4-åring eller som ikke vet at det ikke heter "hvordan film", eller vurderer å kalle sin datter Melena har jeg vanskelig for å ta seriøst, og ihvertfall vanskelig for å ta imot råd fra. Men fo all del, flott at noen syntes slikt er helt greit og veldig spennende! Selv om du har en profil her inne må du ikke bruke den vet du Og du mener tydeligvis at du har en slags rett til å be meg holde kjeft, eller? Akkurat i dag er jeg syk, og har litt lite å finne på. Skjønner fortsatt ikke hvorfor du leser i denne tråden, da du, som sagt, sier i din tråd at folk skal holde seg unna tråder de ikke finner interesante!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #18 Skrevet 26. august 2013 Hvorfor ikke heller bare slette seg selv da Vinglepetrine, siden de aller fleste herinne er så dumme likevel? Må jo være ensomt å være den eneste smarte her Anonymous poster hash: 3299a...5f7 Haha, jo ba om å bli sletter forrige uke, men det har ikke skjedd enda. Har purret på moderatorene i dag igjen!Sier ikke at jeg er den smarteste her, men jeg vil være et sted hvor jeg kan spørre om noe og få råd fra oppegående mennesker. Folk som ikke vet hvor man får kjøpt sko til en 4-åring eller som ikke vet at det ikke heter "hvordan film", eller vurderer å kalle sin datter Melena har jeg vanskelig for å ta seriøst, og ihvertfall vanskelig for å ta imot råd fra. Men fo all del, flott at noen syntes slikt er helt greit og veldig spennende! Men herregud, la vær å gå inn her mens du venter på å bli sletta da!! Er vel ingen som peker en pistol mot tinningen din og tvinger deg til å se all "elendigheten" her. Det er ingen som kommer til å forandre seg uansett hvor mye du belærer folk i DIN ønskede oppførsel her. Anonymous poster hash: 31556...881
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 26. august 2013 #19 Skrevet 26. august 2013 Hvorfor ikke heller bare slette seg selv da Vinglepetrine, siden de aller fleste herinne er så dumme likevel? Må jo være ensomt å være den eneste smarte her Anonymous poster hash: 3299a...5f7 Haha, jo ba om å bli sletter forrige uke, men det har ikke skjedd enda. Har purret på moderatorene i dag igjen! Sier ikke at jeg er den smarteste her, men jeg vil være et sted hvor jeg kan spørre om noe og få råd fra oppegående mennesker. Folk som ikke vet hvor man får kjøpt sko til en 4-åring eller som ikke vet at det ikke heter "hvordan film", eller vurderer å kalle sin datter Melena har jeg vanskelig for å ta seriøst, og ihvertfall vanskelig for å ta imot råd fra. Men fo all del, flott at noen syntes slikt er helt greit og veldig spennende! Selv om du har en profil her inne må du ikke bruke den vet du Og du mener tydeligvis at du har en slags rett til å be meg holde kjeft, eller? Akkurat i dag er jeg syk, og har litt lite å finne på. Skjønner fortsatt ikke hvorfor du leser i denne tråden, da du, som sagt, sier i din tråd at folk skal holde seg unna tråder de ikke finner interesante! Har aldri bedt deg om å holde kjeft. Jeg bare er forundret over at noen er her inne selv om de ikke liker seg her. Jeg hadde aldri giddet å kaste bort tiden min på ting jeg ikke likte om jeg ikke måtte..
Gjest Vinglepetrine Skrevet 26. august 2013 #20 Skrevet 26. august 2013 Hvorfor ikke heller bare slette seg selv da Vinglepetrine, siden de aller fleste herinne er så dumme likevel? Må jo være ensomt å være den eneste smarte her Anonymous poster hash: 3299a...5f7 Haha, jo ba om å bli sletter forrige uke, men det har ikke skjedd enda. Har purret på moderatorene i dag igjen!Sier ikke at jeg er den smarteste her, men jeg vil være et sted hvor jeg kan spørre om noe og få råd fra oppegående mennesker. Folk som ikke vet hvor man får kjøpt sko til en 4-åring eller som ikke vet at det ikke heter "hvordan film", eller vurderer å kalle sin datter Melena har jeg vanskelig for å ta seriøst, og ihvertfall vanskelig for å ta imot råd fra. Men fo all del, flott at noen syntes slikt er helt greit og veldig spennende! Men herregud, la vær å gå inn her mens du venter på å bli sletta da!! Er vel ingen som peker en pistol mot tinningen din og tvinger deg til å se all "elendigheten" her. Det er ingen som kommer til å forandre seg uansett hvor mye du belærer folk i DIN ønskede oppførsel her. Anonymous poster hash: 31556...881 Skal du også bestemme over hvor og hva jeg skriver? Om jeg vil skrive her så gjør jeg akkurat det! Har ingen håp og tro om at noen her kommer til å forandre seg, hadde de forandret seg hadde de nok ikke vært her.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #21 Skrevet 26. august 2013 Folk sletter seg ikke fordi de synes navnetråder er kjedelige, men fordi modereringen ikke funker. Du er klar over at dette er et anonymforum som åpner for generelle debatter? Ja, er klar over det, men noen ganger skulle man tro dette forumet kun var for mennesker som har....tja, hva skal jeg si..... litt tungt for det..... Flott at disse også har et eget forum å ta opp ting i, men noen ganger ønsker man bare å delta i en interessant og givende debatt. DE er det langt mellom her! Det finnes eget forum for f.eks navndebatt her, så hvorfor ikke bruke de? Er det bare jeg som syntes det blir for dumt og vanvittig barnslig å ikke evne å finne ut av hva sitt eget barn skal hete? Og om man har et navn, hvorfor må en gjeng på nettet spørres om navnet er fint? Ved å bruke hodet vil man forstå at folk er forskjellige og har forskjellig smak. Noen vil like navnet, andre ikke! Men hvorfor starter ikke bare du en debatt da, om ting DU har lyst til å diskutere? Har prøvd, men som jeg sier i innlegget over her er det så mange her jeg har vanskelig for å ta seriøst. Har prøvd å diskutere politikk, f.eks, det var ganske dødfødt! De som trodde de visste hva de forskjellige partiene står for hadde nok ikke lest et partiprogram på 15 år, eller så var det eneste de hadde i hodet å finne ut av hvem de fikk mest trygd av. Får litt mer ut av en debatt om politikk på Kvinneguiden eller VG debatt kan man si. Men da tar du heller de debattene der da vet du. Skjønner virkelig ikke problemet. Folk er forskjellige, og det som interesser deg er ikke automatisk like interessant for alle andre. Sug Lut har mange syrlige og bra kommentarer, det er jeg enig i. Men jeg har vel tilgode å lese noen saklige innlegg fra henne. Det blir liksom bare med de korte kommentarene. Å debattere med lengre innlegg har jeg ikke sett at hun har gjort. Anonymous poster hash: 3299a...5f7
Gjest Vinglepetrine Skrevet 26. august 2013 #22 Skrevet 26. august 2013 Hvorfor ikke heller bare slette seg selv da Vinglepetrine, siden de aller fleste herinne er så dumme likevel? Må jo være ensomt å være den eneste smarte her Anonymous poster hash: 3299a...5f7 Haha, jo ba om å bli sletter forrige uke, men det har ikke skjedd enda. Har purret på moderatorene i dag igjen! Sier ikke at jeg er den smarteste her, men jeg vil være et sted hvor jeg kan spørre om noe og få råd fra oppegående mennesker. Folk som ikke vet hvor man får kjøpt sko til en 4-åring eller som ikke vet at det ikke heter "hvordan film", eller vurderer å kalle sin datter Melena har jeg vanskelig for å ta seriøst, og ihvertfall vanskelig for å ta imot råd fra. Men fo all del, flott at noen syntes slikt er helt greit og veldig spennende! Selv om du har en profil her inne må du ikke bruke den vet du Og du mener tydeligvis at du har en slags rett til å be meg holde kjeft, eller? Akkurat i dag er jeg syk, og har litt lite å finne på. Skjønner fortsatt ikke hvorfor du leser i denne tråden, da du, som sagt, sier i din tråd at folk skal holde seg unna tråder de ikke finner interesante! Har aldri bedt deg om å holde kjeft. Jeg bare er forundret over at noen er her inne selv om de ikke liker seg her. Jeg hadde aldri giddet å kaste bort tiden min på ting jeg ikke likte om jeg ikke måtte.. Jeg syntes det er interessant! Jeg er interessert i mennesker og atferd. Her inne er det mye rart!
Gjest Vinglepetrine Skrevet 26. august 2013 #23 Skrevet 26. august 2013 (endret) Folk sletter seg ikke fordi de synes navnetråder er kjedelige, men fordi modereringen ikke funker. Du er klar over at dette er et anonymforum som åpner for generelle debatter? Ja, er klar over det, men noen ganger skulle man tro dette forumet kun var for mennesker som har....tja, hva skal jeg si..... litt tungt for det..... Flott at disse også har et eget forum å ta opp ting i, men noen ganger ønsker man bare å delta i en interessant og givende debatt. DE er det langt mellom her! Det finnes eget forum for f.eks navndebatt her, så hvorfor ikke bruke de? Er det bare jeg som syntes det blir for dumt og vanvittig barnslig å ikke evne å finne ut av hva sitt eget barn skal hete? Og om man har et navn, hvorfor må en gjeng på nettet spørres om navnet er fint? Ved å bruke hodet vil man forstå at folk er forskjellige og har forskjellig smak. Noen vil like navnet, andre ikke! Men hvorfor starter ikke bare du en debatt da, om ting DU har lyst til å diskutere? Har prøvd, men som jeg sier i innlegget over her er det så mange her jeg har vanskelig for å ta seriøst. Har prøvd å diskutere politikk, f.eks, det var ganske dødfødt! De som trodde de visste hva de forskjellige partiene står for hadde nok ikke lest et partiprogram på 15 år, eller så var det eneste de hadde i hodet å finne ut av hvem de fikk mest trygd av. Får litt mer ut av en debatt om politikk på Kvinneguiden eller VG debatt kan man si. Men da tar du heller de debattene der da vet du. Skjønner virkelig ikke problemet. Folk er forskjellige, og det som interesser deg er ikke automatisk like interessant for alle andre. Sug Lut har mange syrlige og bra kommentarer, det er jeg enig i. Men jeg har vel tilgode å lese noen saklige innlegg fra henne. Det blir liksom bare med de korte kommentarene. Å debattere med lengre innlegg har jeg ikke sett at hun har gjort. Anonymous poster hash: 3299a...5f7 Sug lut har jeg aldri lagt merke til bortsett fra at hun stort sett kommer med tomme one-linere. Noe mange her inne tydeligvis syntes er veldig festlig... Du sier at du ikke ser problemet....Har jeg sagt at det er noe problem? Endret 26. august 2013 av Vinglepetrine
Gjest Visten Vrangskapning Skrevet 26. august 2013 #24 Skrevet 26. august 2013 ...kan noen sende meg popcornet?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #25 Skrevet 26. august 2013 Hvorfor ikke heller bare slette seg selv da Vinglepetrine, siden de aller fleste herinne er så dumme likevel? Må jo være ensomt å være den eneste smarte her Anonymous poster hash: 3299a...5f7 Haha, jo ba om å bli sletter forrige uke, men det har ikke skjedd enda. Har purret på moderatorene i dag igjen!Sier ikke at jeg er den smarteste her, men jeg vil være et sted hvor jeg kan spørre om noe og få råd fra oppegående mennesker. Folk som ikke vet hvor man får kjøpt sko til en 4-åring eller som ikke vet at det ikke heter "hvordan film", eller vurderer å kalle sin datter Melena har jeg vanskelig for å ta seriøst, og ihvertfall vanskelig for å ta imot råd fra. Men fo all del, flott at noen syntes slikt er helt greit og veldig spennende! Men herregud, la vær å gå inn her mens du venter på å bli sletta da!! Er vel ingen som peker en pistol mot tinningen din og tvinger deg til å se all "elendigheten" her. Det er ingen som kommer til å forandre seg uansett hvor mye du belærer folk i DIN ønskede oppførsel her. Anonymous poster hash: 31556...881 Skal du også bestemme over hvor og hva jeg skriver? Om jeg vil skrive her så gjør jeg akkurat det! Har ingen håp og tro om at noen her kommer til å forandre seg, hadde de forandret seg hadde de nok ikke vært her. Nei, jeg lager ikke tråder om hva folk skal skrive og ikke her for å være interessant i mine øyne. Jeg har heller ikke bedd om å bli sletta herfra. Det virker som du ikke greier å bestemme deg for om du virkelig vil dra eller ikke. Når jeg blir lei av noe og ønsker å avslutte noe så gjør jeg nettopp det.. Anonymous poster hash: 31556...881
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå