Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 26. august 2013 #1 Skrevet 26. august 2013 Hvorfor starter dere ikke emner dere vil diskutere og bare hopper over emner dere ikke vil lese? Og hvorfor denne store sorgen over brukere som melder seg ut? Noen kommer og andre drar . Get over it!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #2 Skrevet 26. august 2013 Hvorfor starter dere ikke emner dere vil diskutere og bare hopper over emner dere ikke vil lese? Og hvorfor denne store sorgen over brukere som melder seg ut? Noen kommer og andre drar . Get over it! Men hvorfor gjorde ikke dere det når Jarle og fotballfruespamming pågikk for fullt? Overså trådene og gikk videre. Det var dere med nick som hisset dere kraftig opp over det. Hvorfor skal det være "lov" å reagere på det og ikke på andre irriterende innlegg? Anonymous poster hash: 19bcc...fbc
☆☆☆ Skrevet 26. august 2013 #3 Skrevet 26. august 2013 Det at brukarar drar er berre konsekvensen av problemet. Foreløpig gir eg det litt meir tid for å sjå korleis det blir her framover, men om eg drar er det ikkje i sorg over andre som drar. Då er det fordi det ikkje er verdt å vere her lenger. Og med tilfeldig moderering kombinert med at mange av dei eg har hatt størst glede av å duskutere med her inne forsvinn kan absolutt føre til at det ikkje er verdt å kaste bort tida si her. Klart at folk kjem og folk drar utan at det treng å bli dramatisk, men når mange flyktsr samtidig kan ein like gjerne starte på nytt ein plass ein trur ein vil trivast betre enn å starte på nytt i eit forum der ein lenge har sett at ting ikkje fungerar.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 26. august 2013 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2013 Hvorfor starter dere ikke emner dere vil diskutere og bare hopper over emner dere ikke vil lese? Og hvorfor denne store sorgen over brukere som melder seg ut? Noen kommer og andre drar . Get over it! Men hvorfor gjorde ikke dere det når Jarle og fotballfruespamming pågikk for fullt? Overså trådene og gikk videre. Det var dere med nick som hisset dere kraftig opp over det. Hvorfor skal det være "lov" å reagere på det og ikke på andre irriterende innlegg? Anonymous poster hash: 19bcc...fbc Jeg har hoppet over alle jarle/fruer trådene.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #5 Skrevet 26. august 2013 Det at brukarar drar er berre konsekvensen av problemet. Foreløpig gir eg det litt meir tid for å sjå korleis det blir her framover, men om eg drar er det ikkje i sorg over andre som drar. Då er det fordi det ikkje er verdt å vere her lenger. Og med tilfeldig moderering kombinert med at mange av dei eg har hatt størst glede av å duskutere med her inne forsvinn kan absolutt føre til at det ikkje er verdt å kaste bort tida si her. Klart at folk kjem og folk drar utan at det treng å bli dramatisk, men når mange flyktsr samtidig kan ein like gjerne starte på nytt ein plass ein trur ein vil trivast betre enn å starte på nytt i eit forum der ein lenge har sett at ting ikkje fungerar. Håper ikke du forsvinner, stjerna! Anonymous poster hash: d6784...e3d
Cat.68 Skrevet 26. august 2013 #6 Skrevet 26. august 2013 Hvorfor starter dere ikke emner dere vil diskutere og bare hopper over emner dere ikke vil lese? Og hvorfor denne store sorgen over brukere som melder seg ut? Noen kommer og andre drar . Get over it! Det er klart at noen kommer og går, men når det går mange av de mest oppegående brukerne på samme gang er det lov å bli litt trist.Det komner jo å merkes på kvaliteten her inne. Det merkeligste av alt er at de som kanskje klaget mest på luten og doppler feks, og som etterlyser oppegående og utdannete folk og diskutere med nå har blitt av med akkurat slike folk.Da lektor doppler er akkurat lektor, og luten har da en solid utdanning hun også.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #7 Skrevet 26. august 2013 Helt ærlig så ser jeg ikke på det som et tap. De var begge ufine mot andre, og det trenger man ikke på et mammaforum, politisk engasjert eller ei. Anonymous poster hash: 32d3c...c6d
PintSizedDictator Skrevet 26. august 2013 #8 Skrevet 26. august 2013 Hvis jeg syns det er trist at aktive brukere forsvinner så er det da ikke din sak? Get over it? Hvorfor det? Plager det deg på noen måte? I så fall... get over it. Det er nesten for tragedie å regne at de få oppegående personene her forsvinner. Da -er- det faktisk helt på sin plass å uttrykke sin misnøye over situasjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå