frk Nilsen Skrevet 27. august 2013 #26 Skrevet 27. august 2013 Etter "noen" enheter med alkohol har jeg en tendens å drive "voksenopplæring" når det gjelder musikk Så kanskje like greit å sitte på sin egen platting til tider Åh, høres ut som meg, hehe... Så lenge vi er enige så ser jeg ikke noen problemer her (altså du har like god smak som meg)
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 27. august 2013 #27 Skrevet 27. august 2013 Etter "noen" enheter med alkohol har jeg en tendens å drive "voksenopplæring" når det gjelder musikk Så kanskje like greit å sitte på sin egen platting til tider Åh, høres ut som meg, hehe... Så lenge vi er enige så ser jeg ikke noen problemer her (altså du har like god smak som meg) Jeg ser den. Har vi det forresten?
Iiiiik Skrevet 27. august 2013 #28 Skrevet 27. august 2013 Mange fine plattinger, Lilla Gorilla! Likte godt de runde formene Voksenopplæring på musikk er egentlig temmelig irriterende. For mange nachspiel med noen som bare må dele den ene og den søttende kule låta. Ingen av dem får man høre mer enn fire takter av. Stønn!
frk Nilsen Skrevet 27. august 2013 #29 Skrevet 27. august 2013 Etter "noen" enheter med alkohol har jeg en tendens å drive "voksenopplæring" når det gjelder musikk Så kanskje like greit å sitte på sin egen platting til tider Åh, høres ut som meg, hehe... Så lenge vi er enige så ser jeg ikke noen problemer her (altså du har like god smak som meg) Jeg ser den. Har vi det forresten? Du virker som en smart kvinne så det regner jeg egentlig med
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 27. august 2013 #30 Skrevet 27. august 2013 Etter "noen" enheter med alkohol har jeg en tendens å drive "voksenopplæring" når det gjelder musikk Så kanskje like greit å sitte på sin egen platting til tider Åh, høres ut som meg, hehe... Så lenge vi er enige så ser jeg ikke noen problemer her (altså du har like god smak som meg) Jeg ser den. Har vi det forresten? Du virker som en smart kvinne så det regner jeg egentlig med Ah, perfekt svart!!!
frk Nilsen Skrevet 27. august 2013 #31 Skrevet 27. august 2013 Mange fine plattinger, Lilla Gorilla! Likte godt de runde formene Voksenopplæring på musikk er egentlig temmelig irriterende. For mange nachspiel med noen som bare må dele den ene og den søttende kule låta. Ingen av dem får man høre mer enn fire takter av. Stønn! Man hører da ferdig låten! Sånn idiot-wannabe-DJ leker vi ikke
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 27. august 2013 #32 Skrevet 27. august 2013 Som nevnt har jeg en haug plattinger, her er et knippe; http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/gallery/album/7758-hage/ Dessuten har jeg massevis av liter med vin i kjelleren som jeg trenger hjelp med å drikke opp. SÅ det er bare komme! Wow! Vi tar en platting hver. Flotte plattinger da. Fint var det!
ms.Pond Skrevet 27. august 2013 #33 Skrevet 27. august 2013 Åh kjære vene, LillaGorilla, for noen bilder. Fantastisk! Vinkveld blir absolutt på en av dine plattinger!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 27. august 2013 #34 Skrevet 27. august 2013 For ordens skyld- de er min manns fortjeneste. Og under construction. Skal beises i matchende brunt neste år. (Min mann ba meg påpeke dette så dere ikke skulle tro han gjorde noe halvveis )
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 27. august 2013 #35 Skrevet 27. august 2013 Hils ham og si at det blir helt sikkert knakelibrakeli flott!
Himmel og hav Skrevet 28. august 2013 #36 Skrevet 28. august 2013 Åhh! Fine plattinger! Nå ble jeg i grunnen temmelig misunnelig. Min ene, rektangulære, burdeværtbeisetivåresmenviglemtedet, mistet liksom glansen når jeg ser dine.
bIomstre Skrevet 28. august 2013 Forfatter #37 Skrevet 28. august 2013 (endret) Som nevnt har jeg en haug plattinger, her er et knippe; http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/gallery/album/7758-hage/ Dessuten har jeg massevis av liter med vin i kjelleren som jeg trenger hjelp med å drikke opp. SÅ det er bare komme! Wow! Tror jeg inviterer mannen din på plattingvin hit jeg... Trenger noen ideer! Ps: digger hvordan en krangletråd starter med et tema og ender opp i noe ganske annet! Endret 28. august 2013 av bIomstre
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 28. august 2013 #38 Skrevet 28. august 2013 For ordens skyld- de er min manns fortjeneste. Og under construction. Skal beises i matchende brunt neste år. (Min mann ba meg påpeke dette så dere ikke skulle tro han gjorde noe halvveis ) *bøyer meg i støvet* Dette var knallfint! Drømmeplass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå