bIomstre Skrevet 26. august 2013 #1 Skrevet 26. august 2013 Eplesmuldrepai sitter fortsatt som et skudd! I dag er den kald og i matboksen. I går var den på grillen - for andledningen laget med glutenfrie havregryn og med et dryss hakka mandler (slurp) http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/143952948-kan-den-grilles/page-1
LillaGorilla♥♥ Skrevet 26. august 2013 #2 Skrevet 26. august 2013 Åh, den må jeg lage en dag! Forøvrig har jeg funnet ut at jeg må begynne å drikke vin fra morgenen av, siden mini nå bare skal ha pupp på natta. Bare en liten digresjon her.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 26. august 2013 #3 Skrevet 26. august 2013 Åh, den må jeg lage en dag! Forøvrig har jeg funnet ut at jeg må begynne å drikke vin fra morgenen av, siden mini nå bare skal ha pupp på natta. Bare en liten digresjon her. La oss trøstespise smuldrepai og drikke vin fra morgengry på en slik dag... Nattevåking er sliiiithsomth... Ugh! Sympati sendes!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 26. august 2013 #4 Skrevet 26. august 2013 Åh, den må jeg lage en dag! Forøvrig har jeg funnet ut at jeg må begynne å drikke vin fra morgenen av, siden mini nå bare skal ha pupp på natta. Bare en liten digresjon her. La oss trøstespise smuldrepai og drikke vin fra morgengry på en slik dag... Nattevåking er sliiiithsomth... Ugh! Sympati sendes! Heh, takk. Han sover greit utenom når han spiser da, bare så dumt at han skal puppes 3-4-5 ganger fra han legger seg til han våkner. Og det selv om han spiser fast føde på dagtid (da har han selvsagt ikke engang tid til puppen). Kanskje vi skulle tatt en felles dag der vi startet å drikke vin fra kl 7? Forresten, Blomstre- du må jo bo omtrent her jeg bor? Jfr dine svar i de linkede trådene?
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 26. august 2013 #5 Skrevet 26. august 2013 Åh, den må jeg lage en dag! Forøvrig har jeg funnet ut at jeg må begynne å drikke vin fra morgenen av, siden mini nå bare skal ha pupp på natta. Bare en liten digresjon her. La oss trøstespise smuldrepai og drikke vin fra morgengry på en slik dag... Nattevåking er sliiiithsomth... Ugh! Sympati sendes! Heh, takk. Han sover greit utenom når han spiser da, bare så dumt at han skal puppes 3-4-5 ganger fra han legger seg til han våkner. Og det selv om han spiser fast føde på dagtid (da har han selvsagt ikke engang tid til puppen). Kanskje vi skulle tatt en felles dag der vi startet å drikke vin fra kl 7? Forresten, Blomstre- du må jo bo omtrent her jeg bor? Jfr dine svar i de linkede trådene? Det høres ut som han er i en alder hvor omgivelsene er morsommere på dagtid enn å få i seg nok mat ja. Høres velkjent ut. Hvis vi tar en felles dag med vin fra kl 7 blir de nok en blanding av veldig glade og veldig sinte på jobben min. Glade fordi de aldri har sett meg full før og sinte fordi jeg ikke inkluderte dem
bIomstre Skrevet 26. august 2013 Forfatter #6 Skrevet 26. august 2013 Kanskje vi skulle tatt en felles dag der vi startet å drikke vin fra kl 7? Forresten, Blomstre- du må jo bo omtrent her jeg bor? Jfr dine svar i de linkede trådene? Jepsi pepsi, vi er nok samfylkinger! Jeg holder til i storbyen. Var på Brusand i helga foresten, for en nydelig plett! Jeg er ledig for vindrikking fra kl 7 sånn ca hver onsdag
LillaGorilla♥♥ Skrevet 26. august 2013 #7 Skrevet 26. august 2013 20 min unna meg da, jeg bor jo på landet. Rett ved den svære blå fuglen i rundkjøringa. Eller noe. Nesten så man skulle gjort dette i praksisk. Møttes en morgen kl 7 for å drikke vin, hahahah! Strandvin? Siden det nå ikke blir balkongvin med Luten, mener jeg.
bIomstre Skrevet 26. august 2013 Forfatter #8 Skrevet 26. august 2013 (endret) 20 min unna meg da, jeg bor jo på landet. Rett ved den svære blå fuglen i rundkjøringa. Eller noe. Nesten så man skulle gjort dette i praksisk. Møttes en morgen kl 7 for å drikke vin, hahahah! Strandvin? Siden det nå ikke blir balkongvin med Luten, mener jeg. Vakre strender har vi i allefall nok av! Vi vinker ofte til den blå foggelen på søndagsturer Endret 26. august 2013 av bIomstre
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 26. august 2013 #9 Skrevet 26. august 2013 Plattingvin? Kunne det vært noe? Vinke til blå fugler høres koselig ut. Har ingen andre enn den blå fuglen i vinduskarmen min jeg. Ikke fritt for at vi ofte synger sangen altså
bIomstre Skrevet 26. august 2013 Forfatter #10 Skrevet 26. august 2013 Plattingvin? Kunne det vært noe? Vinke til blå fugler høres koselig ut. Har ingen andre enn den blå fuglen i vinduskarmen min jeg. Ikke fritt for at vi ofte synger sangen altså Vi vinker ekt med litt skrekkblandet fryd, for den er å store den foggelen! Da er det koseligere med en som har strl som passer i vinduskarm... Plattingvin funket fin fint
LillaGorilla♥♥ Skrevet 26. august 2013 #11 Skrevet 26. august 2013 Plattingvin? Kunne det vært noe? Vinke til blå fugler høres koselig ut. Har ingen andre enn den blå fuglen i vinduskarmen min jeg. Ikke fritt for at vi ofte synger sangen altså Plattingvin ja, ikke dumt. Vi har også platting, opptil flere, siden min kjære har laget flere rundt om i hagen- eller parkanlegget, om du vil. Så blomstre (eller andre kranglere), om du er denne veien er det bare å stikke innom for litt plattingvin!
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 27. august 2013 #12 Skrevet 27. august 2013 Surmuler litt for at ikke jeg bor i nærheten Plattingvin kl 7 høres helt fortreffelig ut!
ms.Pond Skrevet 27. august 2013 #13 Skrevet 27. august 2013 Åh.. jeg har verken platting eller vin. Ikke bor jeg i nærheten heller! Misunnelig nå kjenner jeg...
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 27. august 2013 #14 Skrevet 27. august 2013 Jeg bor heller ikke i nærheten, men har platting da. Trenger ikke det heller, holder med en trapp
Gjest Nerdens'mus Skrevet 27. august 2013 #16 Skrevet 27. august 2013 Åh.. jeg har verken platting eller vin. Ikke bor jeg i nærheten heller! Misunnelig nå kjenner jeg... Jeg har 2 plattinger og en veranda. vin har jeg også. Vi bor jo i samme fylke selv om avstanden er stor. Men vi kan jo lage en vin skravletråd og drikke i lag oss få kranglere som er igjen. Det blir jo ikke helt det samme som å møtes, men vi vil jo få en logg som viser hvordan samtalen gikk i fra hage- til krig- til dyrehold til bleier som jo trossalt er n typisk vinkveld samtale.
ms.Pond Skrevet 27. august 2013 #17 Skrevet 27. august 2013 Åh.. jeg har verken platting eller vin. Ikke bor jeg i nærheten heller! Misunnelig nå kjenner jeg... Jeg har 2 plattinger og en veranda. vin har jeg også. Vi bor jo i samme fylke selv om avstanden er stor. Men vi kan jo lage en vin skravletråd og drikke i lag oss få kranglere som er igjen. Det blir jo ikke helt det samme som å møtes, men vi vil jo få en logg som viser hvordan samtalen gikk i fra hage- til krig- til dyrehold til bleier som jo trossalt er n typisk vinkveld samtale. Det geniale med en sånn plan er at fylleangsten rett og slett bør utebli fullstendig. For det er ingen tvil om hvem som sa hva til hvem... Antakelig. Jeg stiller jeg! Må bare kjøpe en ny dunk med vin! Og så skal jeg finne meg et fint bilde av en platting og innbille meg at jeg sitter der
ms.Pond Skrevet 27. august 2013 #18 Skrevet 27. august 2013 Noe sånt som denne kunne jeg tenkt meg! Tenk å sitte her med fluktstol og vinglass. Aaah...
frk Nilsen Skrevet 27. august 2013 #19 Skrevet 27. august 2013 Noe sånt som denne kunne jeg tenkt meg! Tenk å sitte her med fluktstol og vinglass. Aaah... Kan fint klare å se for meg vin her altså, en god lounge-sofa, lyslenker, snop og masse vin
ms.Pond Skrevet 27. august 2013 #20 Skrevet 27. august 2013 Noe sånt som denne kunne jeg tenkt meg! Tenk å sitte her med fluktstol og vinglass. Aaah... Kan fint klare å se for meg vin her altså, en god lounge-sofa, lyslenker, snop og masse vin Liker! Må ikke glemme et anlegg med god musikk - så får vi heller diskutere oss i mellom hva som er god musikk
Gjest Nerdens'mus Skrevet 27. august 2013 #21 Skrevet 27. august 2013 Noe sånt som denne kunne jeg tenkt meg! Tenk å sitte her med fluktstol og vinglass. Aaah... Kan fint klare å se for meg vin her altså, en god lounge-sofa, lyslenker, snop og masse vin Liker! Må ikke glemme et anlegg med god musikk - så får vi heller diskutere oss i mellom hva som er god musikk var litt jålete for meg, men det fine med å drikke i lag over nettet er at blir vi ikke enige om musikken kan vi alle høre musikk vi mener er bra.
ms.Pond Skrevet 27. august 2013 #22 Skrevet 27. august 2013 Noe sånt som denne kunne jeg tenkt meg! Tenk å sitte her med fluktstol og vinglass. Aaah... Kan fint klare å se for meg vin her altså, en god lounge-sofa, lyslenker, snop og masse vin Liker! Må ikke glemme et anlegg med god musikk - så får vi heller diskutere oss i mellom hva som er god musikk var litt jålete for meg, men det fine med å drikke i lag over nettet er at blir vi ikke enige om musikken kan vi alle høre musikk vi mener er bra. Juhu! Har jeg blitt jålete? Det har jeg aldri hørt før Og godt poeng med musikken!
frk Nilsen Skrevet 27. august 2013 #23 Skrevet 27. august 2013 Etter "noen" enheter med alkohol har jeg en tendens å drive "voksenopplæring" når det gjelder musikk Så kanskje like greit å sitte på sin egen platting til tider
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 27. august 2013 #24 Skrevet 27. august 2013 Etter "noen" enheter med alkohol har jeg en tendens å drive "voksenopplæring" når det gjelder musikk Så kanskje like greit å sitte på sin egen platting til tider Åh, høres ut som meg, hehe...
LillaGorilla♥♥ Skrevet 27. august 2013 #25 Skrevet 27. august 2013 Som nevnt har jeg en haug plattinger, her er et knippe; http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/gallery/album/7758-hage/ Dessuten har jeg massevis av liter med vin i kjelleren som jeg trenger hjelp med å drikke opp. SÅ det er bare komme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå