Gjest Kira Skrevet 26. august 2013 #1 Del Skrevet 26. august 2013 Denne helgen har gått over stokk og stein. Jeg regner med at du har tatt en titt på innleggene skrevet av Moderator-IS i løpet av helgen. Vedkommende har tatt sin rolle som "kongen på haugen" altfor langt, og faktisk fått flere av de mest ivrige og underholdende brukerene til å forsvinne. Jeg trodde et slik forum ønsket å ha flest mulig brukere og mye aktivitet, da dette også drar inn inntekter på reklame. Her har moderator ødelagt for dette, og det virker som flere og flere takker for seg. Jeg kan bare snakke for meg selv, men tror også flere er nysgjerrige på hva som blir gjort for at man skal unngå dette i tiden fremover? Hvis dette skjer flere ganger, så kan jeg garantere at mange flere stikker av. Forumet er ikke tjent med å ha moderatorer som i helgene og på kveldene styrer hele showet. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144075533-elin-du-trenger-%C3%A5-ta-et-oppvaskm%C3%B8te-med-deres-ansatte/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne Victoria Skrevet 26. august 2013 #2 Del Skrevet 26. august 2013 Denne helgen har gått over stokk og stein. Jeg regner med at du har tatt en titt på innleggene skrevet av Moderator-IS i løpet av helgen. Vedkommende har tatt sin rolle som "kongen på haugen" altfor langt, og faktisk fått flere av de mest ivrige og underholdende brukerene til å forsvinne. Jeg trodde et slik forum ønsket å ha flest mulig brukere og mye aktivitet, da dette også drar inn inntekter på reklame. Her har moderator ødelagt for dette, og det virker som flere og flere takker for seg. Jeg kan bare snakke for meg selv, men tror også flere er nysgjerrige på hva som blir gjort for at man skal unngå dette i tiden fremover? Hvis dette skjer flere ganger, så kan jeg garantere at mange flere stikker av. Forumet er ikke tjent med å ha moderatorer som i helgene og på kveldene styrer hele showet. Hei! Elin har sett dette og vil komme med en oppklaring, så fort hun er tilbake fra kurs i midten av uka. Ikke fortvil, vi skal fikse opp i dette! Anne Victoria Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144075533-elin-du-trenger-%C3%A5-ta-et-oppvaskm%C3%B8te-med-deres-ansatte/#findComment-145632146 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå