Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #1 Skrevet 26. august 2013 ? Anonymous poster hash: f1a95...042
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #2 Skrevet 26. august 2013 Nei, men det hender jeg går naken. Anonymous poster hash: c0332...624
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #3 Skrevet 26. august 2013 Nei, nå begynner sønnene mine bli så store at de ville vel dånt av pinlighet om de skulle møtt mamma naken De er i en begynnende pubertetsalder nå som gjør at det er veldig mye som er pinlig, de vil helst slippe å se lillesøster på 4 år naken også.. Jeg dusjer med ulåst dør, og kan fint gå naken fra badet til soverommet for å finne meg noe tøy o.l. men jeg sprader ikke naken rundt i hele huset. Ingen av guttene ville funnet på å komme inn på badet når jeg er der, de har begynt å banke på.. Men jeg ser på nakenhet som en naturlig ting altså, og det regner jeg med at ungene også kommer til å gjøre igjen. Men en periode i puberteten er det pinlig, flaut og helt uaktuelt å vise seg naken for mamma eller ønske å se mamma naken, det respekterer jeg selvfølgelig. Anonymous poster hash: 828fc...703
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå