Gå til innhold

Alle som har slettet seg- se hit!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er problemet med dette forumet. Alltid skal det lages lister over hvem som er kulest, penest, best, etc. Ikke rart det blir aggresjon i et forum hvor dette er nivået!

Anonymous poster hash: 64537...39c

Kunne ikke vært mer enig!

Greit at mange av de nevnte nickene kan være både morsomme og kule, men det blir en intern greie mellom dem som ofte blir helt feil. Er man ikke inkludert i klikken og de tilfeldigvis bestemmer seg for å dra sine interne "kulheter" mot hverandre i tråden din ender det med at noen føler seg bitteliten og utenfor. Tviler på at det er intensjonen til mange av disse damene, men resultatet blir ofte sånn likevel..

Siden jeg ikke er en av de kule har jeg helt sluttet å bruke nick, det føltes i mange tilfeller overhodet ikke bra. Føltes omtrent som på ungdomsskolen når den kule gjengen så på deg med et nedlatende blikk.

Sånn sett er det kanskje like greit at den "kule gjengen" finner et annet sted å diskutere med hverandre, men tviler på at de finner like mye glede av det når de mister fanklubben sin her inne.

Anonymous poster hash: c0a41...2df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med fare for å høres veldig u-kul :P ut ... Kan vi ikke bare prøve å gjøre det beste ut av det her, da?

Jeg synes forøvrig at det er mange hyggelige og smarte damer her inne som gir gode (og beroligende) svar når en hysterisk førstegangs (les: meg) lurer på saker&ting.

Jeg kjenner meg ikke igjen i at det skal være "en kul gjeng" her inne.

Skrevet

Ikke fb. Vil være anonym.

De jeg umiddelbart tenker på som jeg ønsker å fortsatt diskutere med er:

Siklerotte

Kira

Doppler

sug lut

overlord

Mammaen til nurket

Frk. Nilsen

Pashla

Patetica

Sikkert mange flere, men det var disse jeg kom på.

Anonymous poster hash: d29d3...5a7

Herregud da menneske, hvis det er disse du savner så tåler du å være på dib ! :) du ramser jo opp verste folka...

Anonymous poster hash: 5ce17...641

Jeg ramser opp dem som jeg syns er mest interessante. Jeg syns brorparten av diskusjonene her inne er meningløse og uinteressante. Nå har de brukerne som faktisk har noe å bidra med mer eller mindre forsvunnet. Kosegjengen må gjerne være igjen her inne. Jeg deltar ikke på et diskusjonsforum for å skaffe meg venner, men for å ta noen friske debatter.

Hi

Dersom klikken din skal starte eget "forum" bør dere ihvertfall gjøre det gjennom en dagbok eller noe lignende på Kvinneguiden og ikke spamme ned trådene der inne med våset deres! Grøsser ved tanken på at Kvinneguiden skal bli slik som DIB / BIM !

Hva med å bli venner på facebook med disse enkeltpersonene istede, siden du tydeligvis er ei hurpe som ikke er interessert i å debattere og snakke med ALLE som er på et forum?!

Du sier du ikke er interessert i å skaffe deg venner og at du ønsker debatt også nevner du de folka der?!?! SERIØST? Det er jo de brukerne som våser til de fleste trådene med tullball, og som krampeaktig prøver å være hylende morsomme uten å få det til.

Håper du får med deg denne tåpelige klikken din inn på en lukket tråd i et annet forum så vi andre slipper våset deres, og ta med dere Jomfruer også, hun har akkurat like mye interessant å bidra med.

Anonymous poster hash: 2a700...fe8

Hvem var det som mistet deg i gulvet da du var baby?

Hahaha, du er så morsom! NOT

Det bare beviser det jeg akkurat skrev.....

Dette er et jævla INTERNETT FORUM, ikkke en koseklubb. Dere er så utrolig interne at det blir helt latterlig! Dramaqueens De Luxe! Selv om noen har slettet seg så er det ikke verdens ende. Dette er INTERNETT! Skulle tro det var en 6-årsklubb!

Åj, en som ikke har fått være med å leke? Virker sånn.. Haha :)

Anonymous poster hash: 62297...527

Skrevet

Med fare for å høres veldig u-kul :P ut ... Kan vi ikke bare prøve å gjøre det beste ut av det her, da?

Jeg synes forøvrig at det er mange hyggelige og smarte damer her inne som gir gode (og beroligende) svar når en hysterisk førstegangs (les: meg) lurer på saker&ting.

Kjenner meg heller ikke igjen i at det er en gjeng, da jeg opplever at mange av de jeg liker best er enige eller uenige med andre uavhengig av nick.

Nå syns jeg ikke det er verdt å være her lenger. Nesten alle som har noe mellom ørene og som tar en god diskusjon er forsvunnet. 

Hi

Skrevet

Å herregud! Det er det mest barnslige jeg har lest her inne på lenge! Hvor gammel er du? 8?

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Men ærlig talt, damer, blir dere ikke litt flaue over egen oppførsel når dere tenker dere litt om?

Å æreskjelle hverandre med de simpleste karakteristikker, kall hverandre dramaqueens og skvaldrekjærringer.....er det virkelig noe voksne mennesker bør gjøre? 

Hvordan reagerer dere på ting dere er uenige i irl? Med samme aggresjon og uhøflighet, eller er den siden av dere forbeholdt oss her inne?

Jeg blir oppriktig sjokkert over hva voksne folk får seg til å si :o

Skrevet

Jeg kjenner meg ikke igjen i kul gjeng-greia. Men det er vel ikke overraskende at vi kjenner hverandre godt og kanskje kan virke dom om vi har intern agenda all den tid mange av oss har vært her i over ti år... Og vi har kontakt på privaten, også. Det som har vært så deilig her har vært krangle! Å kunne lufte alt i et sånt forum har vært gull. Og det er leit at det er slutt.

Anonymous poster hash: 7f787...f92

Skrevet

Å herregud! Det er det mest barnslige jeg har lest her inne på lenge! Hvor gammel er du? 8?

Hvor barnslig er vel ikke du som skjeller ut brukerere på et Internett forum? Jeg ser ingen retningslinjer over hva man skal skrive om og hvem man skal bli Internett venner med? Gå litt inn i deg selv a...

Skrevet

Kjenner meg heller ikke igjen i at det er en gjeng, da jeg opplever at mange av de jeg liker best er enige eller uenige med andre uavhengig av nick.

Nå syns jeg ikke det er verdt å være her lenger. Nesten alle som har noe mellom ørene og som tar en god diskusjon er forsvunnet. 

Hi

Hører du ikke hvor usannsynlig frekk du er?

Anonymous poster hash: 64537...39c

Skrevet

Æ, nei..

Anonymous poster hash: bbe24...2b4

Skrevet

Hi

Hallo. Det er kanskje ti stk som ee borte. Å si at alle som har noe mellom ørene nå er borte er ikke bare å ta litt hardt i. Du får følge dem videre om de nickene var grunnen til at du hang her inne. Synd at noen ikke ønsker å være her lenger, men det er ikke akkurat en stor krise. Folk kommer og går hver dag her inne, og det fortsetter nok også i fremtiden.

Anonymous poster hash: 268f6...129

Skrevet

Ikke fb. Vil være anonym.De jeg umiddelbart tenker på som jeg ønsker å fortsatt diskutere med er:SiklerotteKiraDopplersug lutoverlordMammaen til nurketFrk. NilsenPashlaPateticaSikkert mange flere, men det var disse jeg kom på.Anonymous poster hash: d29d3...5a7

Herregud da menneske, hvis det er disse du savner så tåler du å være på dib ! :) du ramser jo opp verste folka...Anonymous poster hash: 5ce17...641

Jeg ramser opp dem som jeg syns er mest interessante. Jeg syns brorparten av diskusjonene her inne er meningløse og uinteressante. Nå har de brukerne som faktisk har noe å bidra med mer eller mindre forsvunnet. Kosegjengen må gjerne være igjen her inne. Jeg deltar ikke på et diskusjonsforum for å skaffe meg venner, men for å ta noen friske debatter. Hi Anonymous poster hash: d29d3...5a7

Er det så viktigt for deg så kontakt dei på siden deires. Spør om du får dei som venniner.

Hadde du ramset opp meg så hadde jeg takket totalt NEI

Anonymous poster hash: 63ccc...99a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...