Gå til innhold

Er det noen som har peiling på campingvogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe vogn, har kikket på en Tabbert som jeg synes virker kjempefin. 

Den står på plass på en caming som også virker super :) 

Men jeg stusser litt på at alle Tabbert vognene virker så billige i forhold til andre..

Så jeg begynner å lure på om det er bare ræl vogner?? 

Noen her inne som har peiling? kommer jeg til å kjøpe katta i sekken, eller er det helt greie vogner? 

Kommer ikke til å bruke vogna til å kjøre med, blir stående på plassen. Den har kun stått der også. Vogna er 3 år. 

Anonymous poster hash: f1535...f0e
Skrevet

Ingen som vet?

Anonymous poster hash: f1535...f0e

Skrevet

Skal den stå fast og brukes som sesong vogn, så hadde jeg valgt noe annet enn en Tabbert. Det finnes et flust av gode vogner! Vil absolutt anbefale Cabby. Det er de mest solide vognene, og tåler dette nordiske miljøet! De er kanskje dyrere, men man får det man betaler for. Vet ikke hva budsjett som er blitt satt opp? Da er det litt lettere å si noe :)

Anonymous poster hash: 4f5e1...82d
Skrevet

Tabbert har faktisk vunnet flere tester de, mens Hobby (som er bestselgeren i Norge) har kommet dårligst ut i flere tester..

Om du googler navnet på vognen du vurderer pluss test så finner du helt sikkert noen som har testet vogna opp mot andre vogner.

Vær obs på fukt, det er oftest det som er galt med brukte vogner, at de har fuktskader, de står jo tross alt ute året rundt og det er mye vær i Norge...

Anonymous poster hash: 7e8e6...f74
Skrevet

Tabbert har faktisk vunnet flere tester de, mens Hobby (som er bestselgeren i Norge) har kommet dårligst ut i flere tester..

Om du googler navnet på vognen du vurderer pluss test så finner du helt sikkert noen som har testet vogna opp mot andre vogner.

Vær obs på fukt, det er oftest det som er galt med brukte vogner, at de har fuktskader, de står jo tross alt ute året rundt og det er mye vær i Norge...

Anonymous poster hash: 7e8e6...f74

Link til flere av disse testene Tabbert har vunnet? De fleste tester er sakset via ADAC. Og de fleste tester utelukker nordiske forhold. Som igjen gjør at man hører minst om de nordiske vognene. En spell NY vogn kan lekke som en sil og være full i fuktskader to mnd etter man har fått den fra fabrikk også.. Og med brukte vogner er det i de fleste tilfeller mangel på stell og vedlikehold som gjør problemer stort, når man har fastplass. Desto viktigere å velge en vogn som faktisk kan tåle vekten av 1meter snø på taket. Gjerne innfelte vinduer, osv.

Anonymous poster hash: 4f5e1...82d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...