Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #1 Skrevet 26. august 2013 Vi har aldri vært i Hellas, bare Spania. Noe spesielt man bør få med seg på Rhodos? Anonymous poster hash: b398a...372
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #2 Skrevet 26. august 2013 Gamlebyen er herlig på kveldene. Vi bodde på Hotel Cactus på tuppen av øyen før vi fikk barn, og stortrivdes der. Anbefaler havutsikt. Det er fint med en tur til Lindos også. God tur! Anonymous poster hash: 3a62f...949
Gjest Leelu30 Skrevet 26. august 2013 #3 Skrevet 26. august 2013 Kan anbefale Sunwing Kallithea Beach om du reiser med barn 5 minutter i taxi fra gamlebyen som er fantastisk ! Vi var der i sommer og reiser definitivt tilbake!
LanzaroteJenta Skrevet 26. august 2013 #4 Skrevet 26. august 2013 Ville ikke kjøpt uspesifisert med barn. Om du vet hvor du skal, ok. Rhodos er kjempefint, men har endel gamle og slitne hoteller. Spesielt i Rhodos by. Mulig det har forandret seg siden jeg jobbet der (10+år siden), men jeg vil si : for voksne er det perfekt, not so much med små barn. God tur!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #5 Skrevet 26. august 2013 hvis dere reiser med små barn, ville jeg prøvd å funnet noe litt utenfor selve Rhodos by. Men ja, gamle byen er kjempe fin=) Vi bodde på Sun Palace Hotel, er litt utenfor Faliraki. De har vannland som hører til hotellet. Kjempe fint hotel og området=) veldig greit med barn. Anonymous poster hash: f159f...c4a
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #6 Skrevet 26. august 2013 Var på tur med tre andre voksne jenter til Rhodos for 10 år siden. Opplevde Rhodos by som svært stressende, men mulig det var fordi vi fikk mye ekstra oppmerksomhet fordi vi var fire jenter på 25+ alene på tur. Hadde funnet meg en liten by med fin strand et annet sted på Rhodos. Anonymous poster hash: 31cde...c4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå