makiis Skrevet 26. august 2013 #1 Del Skrevet 26. august 2013 no 4 natta på rad har mi jente gulpet opp etter sprut brekker seg til ho er tom av alt som har spist av middag, kveldsmat og flaske med melk eg gir ho i sengen sin... plutselig brekker ho seg også kjem alt opp att.... ho har mange stopp under veis på drikkingen... så sluker det ikke i seg akkurat bruker vel 1 timer på 200ml på flaske.... ho brakk seg en del når ho var mindre så me begynte å gi henne allergi grøt og allergi nan som me kjøper på apoteket.... ho er så urolig når ho legger seg vil liksom ikke sove... ho raper mye luft som kommer ut og.... nei eg skjønner ikke hva eg skal gjere lenger.... blir jo så redd for at hva kan være galt med henne..... noen som kan hjelpe meg, plis.... treng sårt noen svar no...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilleluli Skrevet 26. august 2013 #2 Del Skrevet 26. august 2013 hva gir du henne til middag? snakk med helsesøster? jenta mi tålte ikke glassmat, da særlig dem med tomat i. da gulpet hun gjennom hele dagen pluss blåbær eller sviskepurre (hun har aldri gulpet opp noe som helst før hun begynte med fast føde:) da jeg begynte å lage middagene hennes selv pluss at jeg kuttet ut fruktsmootier og fruktbeger ble det en brå slutt på dette. virker som om hun spiser noe som magen blir irritert av.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #3 Del Skrevet 26. august 2013 1 time på 200 ml hørtes veldig lenge ut for en på 10 mnd! Kan det tenkes at hun egentlig er mett og tvinger det i seg og så blir magen for full?? Anonymous poster hash: 79250...6f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Smiley* Skrevet 27. august 2013 #4 Del Skrevet 27. august 2013 Hun er kanskje mett?her får vesla maks 120 ml etter kveldsmat. Får hun mer er det magesmerter og luft hele natten. 1 time på 200 ml er lenge.Kanskje redusere melkemengde og legge henne litt høyere med hodet når hun sover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten83 Skrevet 27. august 2013 #5 Del Skrevet 27. august 2013 Tenker også at 200 ml er litt mye og at hun egentlig er for mett. Ellers begynte dette da du begynte med allergigrøten og melken? Her tåler ikke datteren min allergigrøten til Nestlé, da kaster hun opp hele natten frem til hun er kvitt alt. Forøvrig tåler hun ingen av grøtene som er basert på ris, det resulterer også i oppkast. Ellers kan du se på middagene, om det er noe nytt i de som hun kan reagere på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå