Gå til innhold

hvorfor ble sug lut slettet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

Elin er på kurs, men vil komme tilbake til dere med en oppklaring når hun er tilbake i midten av uka.

Det er veldig synd når noen velger å forlate forumet, men vi håper at de vil komme tilbake.

Dette fikser seg :)

God ettermiddag til dere!

Anne Vic

Det håper jeg virkelig.:(
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei dere!

Elin er på kurs, men vil komme tilbake til dere med en oppklaring når hun er tilbake i midten av uka.

Det er veldig synd når noen velger å forlate forumet, men vi håper at de vil komme tilbake.

Anne Vic

Det håper jeg virkelig. :(

Det går seg til, skal du se :) Jeg har nettopp snakket med Elin, og hun følger med! :)

Skrevet

Skikkelig drama dette her ja!!!

Anonymous poster hash: c8d3d...003
Skrevet

Herregud, dette er verre enn Venner og fiender som gikk på tvnorge for et halvt århundre siden. Dere er klar over at dette er et forum? Dette er ikke virkeligheten. Det er ingen som er kastet ut av livet.

Og forumansvarlig må forklare seg? Det er jo frivillig å henge her. ..

Haha, nå lo jeg faktisk høyt her :D Venner og fiender ja, der sa du noe.

Velger man å komme med personangrep på moderator så er det vel ingen bombe om man blir moderert/slettet/får en advarsel.

Skrevet

Herregud, dette er verre enn Venner og fiender som gikk på tvnorge for et halvt århundre siden. Dere er klar over at dette er et forum? Dette er ikke virkeligheten. Det er ingen som er kastet ut av livet.

Det handler jo ikke om det. Men om at personer man har hatt glede av å diskutere med forsvinner på en å samme gang.For oss som har hengt her inne lenge og setter pris på disse damene så må man da få synes det er trist.

Og hvorfor skal ikke moderatorer forklare seg når dem gjør eller skriver noe som er urimelig eller strider imot det dem forventer av oss vanlige brukere?
Skrevet

Hei dere!

Anne Vic

Det håper jeg virkelig. :(

Det går seg til, skal du se :) Jeg har nettopp snakket med Elin, og hun følger med! :)
:)
Skrevet

Hehe, man skulle tro at det var noe utrolig viktig som hadde skjedd her med alt dette oppstyret. 2 profiler har slettet/blitt slettet så skulle man nesten tro verden ikke sto til påske lengre. Ikke så veldig big deal at det gjør noe.
Skrevet

Det er vel usikkert om hun ble slettet eller forsvant frivillig?

Det var ikke ille i det hele, men hun kom på kant med en moderator som ikke klarte å holde personlige preferanser utenfor diskusjonen og som var svært uprofesjonell.

Eksisterer den tråden enda? Hva sa moderator?

Anonymous poster hash: 4a16f...764

Skrevet

Juliea, hvor har det blitt av hun? Hun som var ganske ung og hadde en liten datter. Hun skrev ganske mye (og personlige) ting her inne.

Anonymous poster hash: 75d0b...3b5
Skrevet

Juliea, hvor har det blitt av hun? Hun som var ganske ung og hadde en liten datter. Hun skrev ganske mye (og personlige) ting her inne.

Anonymous poster hash: 75d0b...3b5

Hun er her enda under nytt nick

Anonymous poster hash: 7f927...e8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...