Gå til innhold

hvorfor ble sug lut slettet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skrev hun som var så ille?

Anonymous poster hash: 83f2b...e2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mest sannsynlig har hun vel slettet seg selv?

Anonymous poster hash: b7dfd...16d

Skrevet

Fordi hun ba om det.

Anonymous poster hash: 7dd99...465
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Det er vel usikkert om hun ble slettet eller forsvant frivillig?

Det var ikke ille i det hele, men hun kom på kant med en moderator som ikke klarte å holde personlige preferanser utenfor diskusjonen og som var svært uprofesjonell.

Skrevet

Hun har vel ikke blitt slettet?

Hun valgte vel å gå selv, som protest mot at Lektor Doppler ble slettet?

Anonymous poster hash: 3dc24...975
Skrevet

jeg har värt her til og fra i en haug med aar naa og Luten er den som har jevnt over hatt de mest interessante og syrligst morsomste (men ikke onde eller ufine) kommentarene.

Hvis det bare skal väre pusesnakk og ingen klare meldiger blir det jo tamt....

Vil tro hun har slettet seg selv i tilfelle!

Skrevet

Omvendt. Sug lut slettet seg først pga inkompetent moderering, Doppler ble slettet (sperret) fordi hun forsvarte sug lut og gikk i klinsj med moderator.

Skrevet

Omvendt. Sug lut slettet seg først pga inkompetent moderering, Doppler ble slettet (sperret) fordi hun forsvarte sug lut og gikk i klinsj med moderator.

Feil. For Sug Lut var enda her og svarte da Doppler sa at hun var blitt sletta, så hun ba nok om å bli sletta etterpå.

Anonymous poster hash: f663e...132

Skrevet

Feil. For Sug Lut var enda her og svarte da Doppler sa at hun var blitt sletta, så hun ba nok om å bli sletta etterpå.

Sletting skjer ikke umiddelbart. Spes ikke i helga når ikke Elin er på jobb. Så sletting skjedde ikke før i går, tror jeg. og doppler er ikke sletta ennå.

Skrevet

slik jeg tolket det stilte hun spørsmål ved evnene til moderator, og det så moderator på som diagnostisering og personangrep.

Nå tar jeg forbehold om at jeg ikke vet alt, ettersom innlegg ble /blir slettet forløpende.

Hele forumet er vel egentlig på bærtur. Spamming på høyt nivå, og tilfeldig moderering.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har gått glipp av endel ser jeg. Straffer seg å være på stranda hele dagen....

Men apropos, hvor har det blitt av pila??

Skrevet

Doppler var utestengt i går, så da har nok Elin kommet på jobb igjen og åpnet brukeren hennes igjen. Sug Lut sa lite om planer om å slette seg før hun hørte at Doppler ble sletta, så jeg tror at Doppler røk ble dråpen for henne. Ikke at det har så mye å si. Elin sender nok masse godmailer med smilefjes både her og der, så er de nok snart tilbake hele gjengen.

Skrevet

Jeg har gått glipp av endel ser jeg. Straffer seg å være på stranda hele dagen....

Hun har jo vært borte kjempelenge. Minst ett år...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, jeg vet. Men hver gang jeg har tenkt på å spørre så har jeg glemt det...

Skrevet

Jeg tror hun bare meldte seg ut, uten noe mer drama. En dag var hun bare borte... Likte Pila! :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg tror hun bare meldte seg ut, uten noe mer drama. En dag var hun bare borte... Likte Pila! :)

Ja, jeg og!

Skrevet

Huff da... Dette begynner å gå litt over alle støvelskaft nå, syns jeg..

Vi mistet mange på våren pga dette med brukermoderatorene og nå mister vi mange igjen. Igjen pga moderering.

Jeg er enig i at moderatorene ikke skal få holde på som de vil. At de også må tåle kritikk når de innimellom ikke gjør jobben sin tilfredstillende nok. Vi har da alle, mer enn en gang, irritert vettet av oss over hvordan de modererer. Er ikke alltid vi er enige med dem. Men nå må vi ikke glemme at det foregår mye bak i kulissene, en god del som vi ikke ser. Og ikke glem at de reagerer på det vi rapporterer. Så hvis noen stadig vekk blir rapportert så må de jo gå inn å gjøre noe. VI ser jo ikke alltid hvem forfatterene av disse innleggene er.

Vi vet bare at det ofte kommer masse usmakelig dritt fra anonyme, men vi vet jo ikke hvem de er. Det vet admin. Sier IKKE at dette er verken Sug Lut eller Doppler, men snakker på generell basis.

Og vi har alle ansvar for det vi selv poster. Dette er ikke et fristed hvor man kan herje fritt, men et slags nettsamfunn. Og som i alle samfunn finnes det de som skal påse at ting går ordentlig for seg. Og når vi ikke klarer å oppføre oss så må det faktisk tiltak til. Hadde vi vært flinkere til å respektere hverandre så hadde heller ikke modde trengt å gå så drastisk til verks.. Just saying...

Personlig håper jeg sug lut kommer tilbake da jeg har sett en annen side av henne enn mange andre har. En forståelsesfull og flott dame med bein i nesa og med sine egne utfordringer, som vi alle har. Er trist om hun forsvinner!

Anonymous poster hash: 8aae9...724

Skrevet

Men for gods sake, get over it already!
Sug Lut, Dopler etc, har egne liv og velger hva dem gjør med de. Slutt å sutre som om dib er hele livet deres, noe det tydeligvis er ut fra kommentarer om når "ellen" kommer og går fra jobb.
Wæ... really, wæ!

Anonymous poster hash: 41a94...d33
Skrevet

Men for gods sake, get over it already!

Sug Lut, Dopler etc, har egne liv og velger hva dem gjør med de. Slutt å sutre som om dib er hele livet deres, noe det tydeligvis er ut fra kommentarer om når "ellen" kommer og går fra jobb.

Wæ... really, wæ!

Anonymous poster hash: 41a94...d33

Har du tenkt på at det finnes de som kanskje ikke har så mye liv utenom dib? Kanskje alenemødre, damer som har mistet venninner, som har det vanskelig, som har sosial angst etc.

For noen kan dib kanskje være den eneste måten de får "sosialisert" seg på, og da er det kanskje ikke så greit med sånne kommentarer som du skrev.

Skrevet

Synes det er like greit de er vekke. Likte ingen av dem

Anonymous poster hash: 2b62b...33f

Skrevet

Jeg er borte en helg og da skjer det ...... Luten er borte, doppler sperret og forumet står på hodet. Hvis Luten velger å gå så må det vært skikkelig ille. Forumet vil ikke bli detsamme uten henne.:(

Skrevet

Ja for forumet er til bare for deg eller? :(
Skrevet

Synd for deg!

En hel haug med flotte og oppegående damer har forsvunnet den siste tiden, og det kommer forumet til å merke. Flere av de som har takket for seg har mange tusen innlegg og de har skapt mye humor og morsomheter her. Greit nok at du ikke liker dem, men jeg har satt pris på alt fra luten sine sarkastiske bemerkninger til Lykke Fryd sine snille og gode tilbakemeldinger.

Skrevet

Hei dere!

Elin er på kurs, men vil komme tilbake til dere med en oppklaring når hun er tilbake i midten av uka.

Det er veldig synd når noen velger å forlate forumet, men vi håper at de vil komme tilbake.

Dette fikser seg :)

God ettermiddag til dere!

Anne Vic

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...