spiresnart Skrevet 26. august 2013 #1 Skrevet 26. august 2013 Tror dere det går hardt utover baby i magen om jeg lever på Omega 3 kapsler og blåbær biola noen dager? For det er nemlig kun det jeg klarer og få i meg om dagen Huff
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. august 2013 #3 Skrevet 26. august 2013 Jeg spiste ikke mer enn én skive om dagen de første 6 mnd. Gikk fint ;-) babyen tar det den trenger, så med mindre du er underernært og undervektig fra før så spiller det nok ingen rolle
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #4 Skrevet 26. august 2013 Jeg spiste ikke mer enn én skive om dagen de første 6 mnd. Gikk fint ;-) babyen tar det den trenger, så med mindre du er underernært og undervektig fra før så spiller det nok ingen rolle Oi... Gikk du ned masse? Jeg spiser for mye jeg :-( Anonymous poster hash: c852f...bf9
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #5 Skrevet 26. august 2013 Spør i 3. trimester du. Anonymous poster hash: 1305c...6cf
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. august 2013 #6 Skrevet 26. august 2013 Jeg spiste ikke mer enn én skive om dagen de første 6 mnd. Gikk fint ;-) babyen tar det den trenger, så med mindre du er underernært og undervektig fra før så spiller det nok ingen rolle Oi... Gikk du ned masse? Jeg spiser for mye jeg :-( Anonymous poster hash: c852f...bf9 Gikk opp 2 i svangerskapet, men etter ungen var ute veide jeg 10 kilo mindre enn det jeg gjorde før jeg ble gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå