Gå til innhold

Har sug lut slettet seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke ganske opplagt at noen forsvinner etter en del år? Slutt på graviditeter, ungene blir større og interessen for 10 på topp navn, brystspreng og matpakkeideer svinner hen....

Hvis hun ble slettet er det jo trist, synes "sug luts" inspill og meninger var forfriskende og ærlige.

Litt enig her, hverken Sug Lut eller Lektor Doppler hadde vel små barn lenger? Er vel naturlig at de etterhvert blir lei av et forum for småbarnsforeldre og heller finner andre ting å gjøre..

At de gidder begynne krangle med en moderator sier vel litt om hvor spennende de synes alle de andre innleggene her er ;)

Men de var forfriskende mennesker å ha her, det er jeg enig i, leit at de forsvant.

Anonymous poster hash: ec4ad...995

Herregud, man trenger da ikke å ha små barn for å henge her da. Det er vel et fåtall av diskusjonene på anonym som krever at småbarn henger rundt beina dine.

Anonymous poster hash: 4848a...c9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle de bra damene blir borte. Jævla kjipt å sitte igjen med småripsa!

Hihi, det kan vel være et tegn på at du/vi begynner å bli litt for gamle... ;)

Skrevet

Alle de bra damene blir borte. Jævla kjipt å sitte igjen med småripsa!

Vel... Alt er relativt.. Du mente tross alt at jeg er "smårips" selv om jeg svarte at jeg er i slutten av 30årene ;)

Anonymous poster hash: 8c036...ca0

Skrevet

Må le av dere som plutselig ikke har noen grunn til å være her lenger.

Personene det er snakk om var jo faktisk ikke noe hyggelige, og ble rapportert mange ganger. Når de personene da krangler med moderator og kaller dem det ene og det andre, så må man faktisk bare forvente det. 

Anonymous poster hash: e8a8c...3a5
Skrevet

Jeg har visst gått glipp av mye! :o

Hvis så mange er borte så ser jeg ikke noen grunn til å henge her selv.

Ikke si det da :(

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Må innrømme at sug lut og fler nok ikke er grunnen til at jeg er her inne. Jeg gir ikke kredden for det til noen bestemte. Om så noen fortjener den, er det hun der anonym som til stadighet er innom å lirer ut av seg alt tenkelig :P

Skrevet

*Dramatisk* :( Men sånn fra spøk til alvor; Jeg stikker nok ikke med det første. Nå skal jeg jo flytte og bli helt alene så da trenger jeg denne galskapen. :S

Og så er jo du her enda <3

Skrevet

*Dramatisk* :( Men sånn fra spøk til alvor; Jeg stikker nok ikke med det første. Nå skal jeg jo flytte og bli helt alene så da trenger jeg denne galskapen. :S

Komm en tur inn på krangle, det er der de koslige er.

Anonymous poster hash: f21b8...678

Skrevet

Hurra :) <3

Skrevet

Personene det er snakk om var jo faktisk ikke noe hyggelige, og ble rapportert mange ganger. Når de personene da krangler med moderator og kaller dem det ene og det andre, så må man faktisk bare forvente det.

Var dem ikke noe hyggelige? Det er jeg totalt uenig i. Dem er morsomme, forfriskende og veldig hyggelige damer med sans for ironi.At mange her inne ikke skjønner eller takler ironiske innlegge kan jo ikke dem klandres for.
Skrevet

Var dem ikke noe hyggelige? Det er jeg totalt uenig i. Dem er morsomme, forfriskende og veldig hyggelige damer med sans for ironi.At mange her inne ikke skjønner eller takler ironiske innlegge kan jo ikke dem klandres for.

Åh, det er så lett å skylde på ironien!

Personangrep er IKKE ironi eller sarkasme!

Skrevet

Åh, det er så lett å skylde på ironien!

Personangrep er IKKE ironi eller sarkasme!

Nå snakker ikke jeg om hva som skjedde i den tråden som fikk Doppler slettet, eller hva hun nå ble. Den leste jeg ikke og kan derfor ikke si om det var personangrep eller ikke.Veldig mange roper jo personangrep når man kritiseter en sak eller mening også. Men generelt sett har ironien stått i høysete hos disse personene. Og ofte er den blitt veldig misførstått av hårsåre mennesker.

Skrevet

Håper at de som er igjen her på forumet er hyggeligere enn de som ble borte/slettet.

Anonymous poster hash: becc6...aa8

Skrevet

Helt ærlig, med så mange frekkheter sug lut og andre har kommet med opp igjennom årene så er det moderatorene som får for mye dritt. DIB er en gjeng sladrekjerringer, sutreunger og dramaqueens. Fatter ikke at det er mulig. Kom dere ut i den virkelgie verden!

Anonymous poster hash: 6ebac...9cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...