Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #1 Skrevet 26. august 2013 Ser hun står som "gjest sug lut" i tidligere innlegg hun har svart på, og det betyr vel at hun er borte? Anonymous poster hash: 4a787...a1f
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #2 Skrevet 26. august 2013 Er du lei deg for det, SnekkerPelle? Anonymous poster hash: b97c5...97d
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #3 Skrevet 26. august 2013 Jepps, hun er borte. Trist, hun klarte jo å lage en del rabalder her og har jo vært her i så mange år. Det går ganske over stokk og stein med dette forumet... De som eier det klarer ikke å leve opp til brukerens forventninger. Anonymous poster hash: 83194...308
PintSizedDictator Skrevet 26. august 2013 #5 Skrevet 26. august 2013 Var dette frivillig eller ble hun slettet av moderator? Hun vil bli veldig savnet hvis dette er sant
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #6 Skrevet 26. august 2013 Ja, i likhet med Ziva, Amandine, Patetica, Kira og en hel haug andre, som enten er slettet eller har bedt om å bli slettet. Føles ut som om siste rest av sunn fornuft har forlatt forumet. Tenker jeg stikker snart selv. Anonymous poster hash: f21b8...678
Musemorbr / Skrevet 26. august 2013 #7 Skrevet 26. august 2013 Nå er det snart ingen grunn til å henge her inne mer. De fleste som lager liv her inne er borte. De fleste nickbrukere forsvinner nå. Hadde det ikke vært for at jeg er gravid og har interresse i å følge terminforumet, hadde jeg også gitt meg her. Men vi får se om jeg ikke ender opp med å bli kastet ut. Jeg kommer ikke til å holde munn hvis moderator(ene) skal fortsette å rævkjøre forumet på samme måte.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #8 Skrevet 26. august 2013 Ja, dessverre har hun det. Anonymous poster hash: 13246...f75
PintSizedDictator Skrevet 26. august 2013 #10 Skrevet 26. august 2013 Jeg har visst gått glipp av mye! Hvis så mange er borte så ser jeg ikke noen grunn til å henge her selv.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #11 Skrevet 26. august 2013 Jeg har visst gått glipp av mye! Hvis så mange er borte så ser jeg ikke noen grunn til å henge her selv. Så kom deg vekk da vel, ikke kom her å syt! Anonymous poster hash: b97c5...97d
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #12 Skrevet 26. august 2013 Jeg syns hun svarte meg og andre ganske frekt, så håper hun kommer tilbake når hun har skjerpet seg! Anonymous poster hash: 44df2...5fe
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 26. august 2013 #13 Skrevet 26. august 2013 Hva?! Har de slettet Sug Lut også?
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 26. august 2013 #14 Skrevet 26. august 2013 Jeg har visst gått glipp av mye! Hvis så mange er borte så ser jeg ikke noen grunn til å henge her selv. Så kom deg vekk da vel, ikke kom her å syt! Anonymous poster hash: b97c5...97d Men du får av en eller annen grunn lov å være her, søte Anonym. Ganske ironisk.
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 26. august 2013 #15 Skrevet 26. august 2013 Jeg har visst gått glipp av mye! Hvis så mange er borte så ser jeg ikke noen grunn til å henge her selv. Jeg håper at vi kan vente litt og se om ting bedrer seg litt før alle de kjente og kjære forsvinner. Er enig i at det er stusselig her nå, men har et håp om at det tar seg opp igjen. Det hat jo skjedd før.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #16 Skrevet 26. august 2013 Jeg har visst gått glipp av mye! Hvis så mange er borte så ser jeg ikke noen grunn til å henge her selv. Så kom deg vekk da vel, ikke kom her å syt!Anonymous poster hash: b97c5...97d Jeg liker meg her og jeg syter ikke + at jeg har et liv utenom forumet. Men du får av en eller annen grunn lov å være her, søte Anonym. Ganske ironisk. Anonymous poster hash: b97c5...97d
Musemorbr / Skrevet 26. august 2013 #17 Skrevet 26. august 2013 Nå har de faktisk jaget vekk de som de tjener penger på. Uten aktive brukere, kommer det ikke til flere brukere som i siste ende fører til flere reklameinntekter for klikk. Dette forumet blir mer og mer dødt. Jeg kommer aldri til å forstå hvordan de kan drive dette og kvinneguiden så forskjellig. Føler at vi hele veien har blitt avspist med annenrangs moderering. Elin og Anne-V gjør en grei jobb, men moderatorene er helt håpløse. Ser de ikke at de ødelegger for seg selv ved å ødelegge for oss?
PintSizedDictator Skrevet 26. august 2013 #18 Skrevet 26. august 2013 Jeg har visst gått glipp av mye! Hvis så mange er borte så ser jeg ikke noen grunn til å henge her selv. Så kom deg vekk da vel, ikke kom her å syt! Anonymous poster hash: b97c5...97d Åh så sinna *klem*
PintSizedDictator Skrevet 26. august 2013 #19 Skrevet 26. august 2013 Jeg har visst gått glipp av mye! Hvis så mange er borte så ser jeg ikke noen grunn til å henge her selv. Jeg håper at vi kan vente litt og se om ting bedrer seg litt før alle de kjente og kjære forsvinner. Er enig i at det er stusselig her nå, men har et håp om at det tar seg opp igjen. Det hat jo skjedd før. Jeg satt med samme tanken selv. Hadde jo ikke tenkt å slette meg med en gang, men om det ikke blir bedre så gidder jeg ikke mer. Blir jo bare trist av alle som forsvinner.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #20 Skrevet 26. august 2013 Kjipern! Husker vedkommende helt tilbake for 4 år siden da jeg var gravid med forrige. Artig dame! Anonymous poster hash: 7e766...b00
Trimsi Skrevet 26. august 2013 #21 Skrevet 26. august 2013 Er det ikke ganske opplagt at noen forsvinner etter en del år? Slutt på graviditeter, ungene blir større og interessen for 10 på topp navn, brystspreng og matpakkeideer svinner hen.... Hvis hun ble slettet er det jo trist, synes "sug luts" inspill og meninger var forfriskende og ærlige.
MammantilNurket Skrevet 26. august 2013 #22 Skrevet 26. august 2013 (endret) Jeg har visst gått glipp av mye! Hvis så mange er borte så ser jeg ikke noen grunn til å henge her selv. Jeg håper at vi kan vente litt og se om ting bedrer seg litt før alle de kjente og kjære forsvinner. Er enig i at det er stusselig her nå, men har et håp om at det tar seg opp igjen. Det hat jo skjedd før. Jeg satt med samme tanken selv. Hadde jo ikke tenkt å slette meg med en gang, men om det ikke blir bedre så gidder jeg ikke mer. Blir jo bare trist av alle som forsvinner. Signerer Triste saker *snufs* Har jo såvidt kommet meg etter tapet av Overlord, jo ... Endret 26. august 2013 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #23 Skrevet 26. august 2013 Er det ikke ganske opplagt at noen forsvinner etter en del år? Slutt på graviditeter, ungene blir større og interessen for 10 på topp navn, brystspreng og matpakkeideer svinner hen.... Hvis hun ble slettet er det jo trist, synes "sug luts" inspill og meninger var forfriskende og ærlige. Litt enig her, hverken Sug Lut eller Lektor Doppler hadde vel små barn lenger? Er vel naturlig at de etterhvert blir lei av et forum for småbarnsforeldre og heller finner andre ting å gjøre.. At de gidder begynne krangle med en moderator sier vel litt om hvor spennende de synes alle de andre innleggene her er Men de var forfriskende mennesker å ha her, det er jeg enig i, leit at de forsvant. Anonymous poster hash: ec4ad...995
SnekkerPelle Skrevet 26. august 2013 #24 Skrevet 26. august 2013 Alle de bra damene blir borte. Jævla kjipt å sitte igjen med småripsa!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #25 Skrevet 26. august 2013 Alle de bra damene blir borte. Jævla kjipt å sitte igjen med småripsa! Det er frivillig å være her. Hvem som skriver som en "smårips" kan vel diskuteres... Anonymous poster hash: 979d0...132
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå