Gå til innhold

Dere med fregner, har barna deres det og?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor gamle var de når de fikk det? Jeg har fregner, frykter at sønnen min vil arve de. Jeg kunne jo sminke de vekk, men det kan jo ikke han gjøre....

Anonymous poster hash: 83207...58c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei! :(

Håper de får dem når de blir litt eldre, det er jo så sjarmerende, jeg elsker mine nesefregner. :)

Skrevet

Jeg har litt fregner, men ingen av mine 5 barn har det.

Anonymous poster hash: 0f966...ce0
Skrevet

Datteren min har fått, men det er kun sånne søte på nesen. Husker ikke helt nøyaktig når de kom men det er vel et par år siden de begynte å vise ordentlig tror jeg :)

Fregner er jo kjempefint, skjønner ikke at du sminker dem bort.

Skrevet

Barn får vel ikke fregner før de nærmer seg skolealder?

Jeg har ikke fregner, mannen har litt, og den ene datteren vår har fått noen over nesa og kinnene siste året (hun er 6 år nå).

Synes fregner er fint jeg da, både på jenter og gutter..

Anonymous poster hash: 7236a...b23
Skrevet

Fregner er sjarm ;)

Jeg har noen, men sønnen min har ingen. Ikke foreløpig ihvertfall, han er jo bare en liten kar enda ;)

Skrevet

Ikke enda, men kan jo komme når de blir større.

Jeg blir brun i tillegg til fregner, så de synes ikke så godt og derfor plager de meg ikke.

Anonymous poster hash: bd36e...45e

Skrevet

Jeg har fregner og jeg elsker fregnene mine!  Jeg har, hold på hatten!, rødt hår, krøller, grønne øyne OG fegner :)

Lærte tidlig hjemme at man liker seg som man er og at det også en toppen med fregner (som uten fregner).

Jenta mi har ikke fregner, men hun er bare 3 år. Håper hun også får fregner for jeg liker det :)

Anonymous poster hash: aaf65...c27
Skrevet

Jeg har fregner og jeg elsker fregnene mine! Jeg har, hold på hatten!, rødt hår, krøller, grønne øyne OG fegner :)

Lærte tidlig hjemme at man liker seg som man er og at det også en toppen med fregner (som uten fregner).

Jenta mi har ikke fregner, men hun er bare 3 år. Håper hun også får fregner for jeg liker det :)

Du høres nydelig ut :) Jeg har farget håret i en mest mulig naturlig rødfarge fordi jeg syns det er så nydelig, men det er jo aller finest på de som faktisk ER naturlige rødtopper :)

Skrevet

begge mine har. De første kom vel i 2 års-alderen tenker jeg. Jenta mi på 7 hater dem, og liker heller ikke fregner på andre... Håper hun endrer syn på det etterhvert :)

Skrevet

Har tre barn, og ett av dem har masse, masse fregner. Hun er helt fantastisk med de fregnene (16 år), men syns selv de er stygge, så hun dekker dem med et tykt lag av pudder, brunkrem elle rhva det er hun sparkler dem med.

Håper hun blir mer fornøyd med dem etter hvert, for de gjør henne utrolig flott og spesiell, syns nå jeg.

Hun har også et fantastisk rødligbrunt hår med nydelige krøller, som hun også hater - så det retter hun ut med rettetang og extensions.

Men i feriene, når hun ikke gidder å skjule særtrekkene sine, er hun bare helt slående spesiell og vakker, da kommenterer omtrent ALLE hvor fantastisk hun ser ut...Med det ville håret, den nydelige huden og de fine fargene.

Anonymous poster hash: 3724d...4fb
Skrevet

Jeg har fregner men datteren min på åtte år har ikke fått det enda.

Anonymous poster hash: fef08...47e

Skrevet

Jeg har det, fikk da jeg var ca. 7 år. Sønnen min er 6 og har ikke fått noe enda... Ingen andre i familien min har det.

Skrevet

Jeg har MASSE fregner i ansiktet, på armene, på brystet og til og med på knærne når jeg har vært lenge nok i sola. Det ser ikke ut som ungene arver alle disse fregnene mine, men eldstemann har fått noen over nasen (han er 12 år).

Skrevet

Jeg har og sønnen min fikk når han var litt over 5 år.. ikke så mye som meg (enda) da..

Skrevet

Jeg har fregner. Sønnen min har, de begynte så smått å komme da han var 3-4 år gammel, og det kommer noen nye hver sommer. Synes fregner er helt ok, jeg! Datteren min på 3 har ikke fått noen enda, og det tror jeg ikke hun kommer til å få heller - hun har en helt annen, mer gylden hudtype enn sønnen min og meg. Vi er sånn melkehvite med fregnedryss... Faren har ikke fregner.

Skrevet

Jeg har fregner og jeg elsker fregnene mine! Jeg har, hold på hatten!, rødt hår, krøller, grønne øyne OG fegner :)

Jeg håper datteren min kommer til å se ut som deg :) hun er ikke to år ennå, så det er foreløpig ingen fregner i sikte, men hun har rødt krøllete hår og er helt nydelig.

Selv har jeg bittelitt fregner, skulle ønske jeg hadde flere!

Skrevet

Min kjære har fregner, men mini har fått fregner.

Anonymous poster hash: 0f7b0...e3b

Skrevet

Jeg har litt fregner. Hadde mer som liten, og får flere på sommeren. Ser at 4-åringen har anlegg til å få fregner etterhvert. Vesla på 1 aner jeg ikke, da hun foreløpig har hud og hår etter sin far som ikke har fregner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...