Gå til innhold

Det er så nervepirrende å ikke vite når fødselen begynner!

Anbefalte innlegg

Iiiiiik! 39 +4 idag. Storebror kom denne dagen i forrige svangerskap og jeg var forberedt på at lillebror skulle komme før.. Har så masse press, vondt i rygg og nedre del av mage. Frykter hele tiden at det er igang, har hatt fødselstegn i ukesvis.. Blir helt sprø av å bli lurt. Sånn var det definitivt ikke sist. Flere? Gru-gleder meg skikkelig! Helt absurd at det kan skje når som helst..

Fortsetter under...

Heia:)

Ja det er skikkelig nervepirrende!! Har selv 4uker til termin, men går allerede i min egen verden og tenker nesten ikke på noe annet.. Kommer til å bli lange uker, gikk 5 dg over med forrige.. Skikkelig spent her også, på hvordan det vil begynne.. Sist begynte det med menssmerter og slimpropp på torsdagen, holdt på med disse småverkende riene helt til søndagen, og da begynte det endelig ordentlig på kvelden, og snuppa kom mandag morra. Håper ikke det tar 4dager denne ganga.. var ganske sliten.. håper vannet går, og at det tar av så det ikke er tvil:)

Ja det e en fantastisk tid som man ofta stressar seg igenom.. Jeg fikk min lille for en uke siden å dagen før (40+3) var jeg sikker på at jeg skulle bli satt igang:) så kl 03.00 startet det helt uten noe forvarsel!!! Nyt spenningen for raskt så er det over og dagene blir alt annet en laaange..❤

Gruer meg til fødselen, og ethvert tegn på at det kanskje nærmer seg får opp pulsen. Skal inn til samtale om litt over en uke, så her skal det *ikke* fødes før det.

Anonymous poster hash: bf88e...80e

Jeg blir stresset av å ikke ha kontroll.. Har ingenting spesielle tegn og færre kynnere enn jeg hadde med førstemann.. Lurer på når det starter med hensyn til barnevakt også. Må liksom legge en plan dag for dag. Og pga spesiell behandling, må jeg raskt til sykehuset når noe starter. Heldigvis bor vi ikke langt unna! Men vips! så er det hele over! :) 39+1 idag. Gikk to dager over sist.

Endret av Gjør plass til en til!

Ja her må det også barnevakt til. Proppfull uke der samboer både jobber og har første uke med skole. Barnevakta er bortreist tirs-tors, så må ha en plan B. Skulle ønske man kunne født på dagtid, hadde vært så mye lettere kontra natta. Og litt tryggere også på et vis. Alt blir mer dramatisk på natterstid ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...