Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro eller hva jeg skal gjøre....

Dette er mitt 3 forsøk men mitt 2 sprøyte forsøk.

Denne gangen har jeg hatt litt av en runddans...

Masse vondt og dritt som har skjedd.

Men nå har det skjedd noe som gjør meg veldig usikker.

Har hatt de siste dagene noe brunaktig greier som kommer ut men i går (søndag) så hadde jeg frisk blod, har også litt små mensen smerter i magen...

Hadde ei venninne som har vært gjennom IVF før mange ganger og den gangen hun ble gravid så blødde hun i flere uker.

Men er håpet helt ute?

Burde jeg ringe og informere IVF klinikken?

Uff... Dritt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor i forsøket er du da? Har du testet positivt og så begynt å blø? Fabrikken jeg ringt klinikken.

Lykke til!

Skrevet

Hvor i forsøket er du da? Har du testet positivt og så begynt å blø? Fabrikken jeg ringt klinikken.

Lykke til!

Var på dag 9 i går etter innsettingen.

Blør egentlig veldig lite.

Har ikke tatt noe test enda... Skal ta blodprøven på onsdag...

Skrevet

Skjønner du blir bekymret, man vil jo ikke blø,men har hørt andre som har blødd og vært gravide likevel, og det kan jo til og med bare være crinonen som har gjort slimhinnene såre. Så fortsett å ta medisinene og ring klinikken om du blir veldig bekymret. Det kan gå bra selvom det er litt blod :).

Skrevet

Takk for svar :)

Skjønner du blir bekymret, man vil jo ikke blø,men har hørt andre som har blødd og vært gravide likevel, og det kan jo til og med bare være crinonen som har gjort slimhinnene såre. Så fortsett å ta medisinene og ring klinikken om du blir veldig bekymret. Det kan gå bra selvom det er litt blod :).

Skrevet

Det er ikke så mye du får gjort med blødningen, og klinikken vil vel du skal vente til blodprøve er tatt tenker jeg.

Jeg hadde en bitteliten blødning på dag 8, og var gravid. Nå er hun straks 7 måneder :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...