Mammaen09 Skrevet 26. august 2013 #1 Skrevet 26. august 2013 http://m.fotballfrue.no/2013/08/25/inspiration-babyshower/
Mammaen09 Skrevet 26. august 2013 Forfatter #2 Skrevet 26. august 2013 Ops den ble sendt for fort. Stakkars venninner som nå bli tvunget til å lage ett overdådig babyshower til henne. Snakk om å være frekk
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #3 Skrevet 26. august 2013 Sittet listen? Anonymous poster hash: a5d74...a3f
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 26. august 2013 #4 Skrevet 26. august 2013 (endret) Mener du lagt listen? Venninnene hennes evner nok å se forskjell på hva hun blogger om og hva hun forventer IRL, tror du ikke? Nå virker det jo som det er vanlig med babyshower i deres omgangskrets (ikke veldig overraskende, vil jeg si), så at hun forventer et selv er vel ikke så rart da? Nå ser jeg heller ikke at hun hinter til egen fest et eneste sted i bloggen heller? Noe skal hun jo skrive om med flere innlegg hver dag. Og hun legger jo utrolig mye arbeid i innleggene da og det er fritt frem for oss om vi vil lese. Endret 26. august 2013 av ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #5 Skrevet 26. august 2013 Ops den ble sendt for fort. Stakkars venninner som nå bli tvunget til å lage ett overdådig babyshower til henne. Snakk om å være frekk Hva vet du om hun kanskje har tenkt å arrangere sin babyshower selv. Dette var bare en inspirasjonscollage for alle lesere. Har du i hele tatt lest innlegget? Anonymous poster hash: b7a27...60c
Ugl@ ruger... Skrevet 26. august 2013 #6 Skrevet 26. august 2013 Likte ugle-tema jeg da ;-) Helt ærlig, hvis jeg var en av hennes venninner så hadde jeg tatt dette for å være et kraftig hint. Vet ikke helt hva jeg hadde syntes om det, hvis jeg skulle lagd en babyshower for noen måtte det ha vært noe jeg " kom på selv".
Mammaen09 Skrevet 26. august 2013 Forfatter #7 Skrevet 26. august 2013 Jeg har vært med å lage to showers selv og de var kjempe overrasket og ante ingenting. Her nærmest skriker hun, lag noe slikt til meg. Og jada jeg har lest hva som står i innlegget
Mammaen09 Skrevet 26. august 2013 Forfatter #8 Skrevet 26. august 2013 Ops den ble sendt for fort. Stakkars venninner som nå bli tvunget til å lage ett overdådig babyshower til henne. Snakk om å være frekkHva vet du om hun kanskje har tenkt å arrangere sin babyshower selv.Dette var bare en inspirasjonscollage for alle lesere. Har du i hele tatt lest innlegget? Anonymous poster hash: b7a27...60c Syns nesten litt synd på deg pga naiviteten din
Ugl@ ruger... Skrevet 26. august 2013 #9 Skrevet 26. august 2013 Men er det så galt å ønske seg noe sånt? Siden det ikke er en norsk tradisjon så kan man arrangere det selv også, for å feire at man venter et nurk. Jeg hadde ikke reagert negativt. Det eneste er hvis man forventer noe sånt av andre, det blir litt i meste laget. At noen av egen fri vilje gjør noe sånt for en intetanende venninne er helt supert, men det må ikke være fordi man føler at det er forventet.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #10 Skrevet 26. august 2013 Dette må jo være ett skikkelig hint, hehe. I tillegg har hun lagd collagen til å matche ugletemaet sitt. Nei, her hinter hun nok til at venninnene skal lage ett overdådig babyshower med ugletema. Anonymous poster hash: f3aa2...a72
Bananen Skrevet 26. august 2013 #11 Skrevet 26. august 2013 Ops den ble sendt for fort. Stakkars venninner som nå bli tvunget til å lage ett overdådig babyshower til henne. Snakk om å være frekkHva vet du om hun kanskje har tenkt å arrangere sin babyshower selv.Dette var bare en inspirasjonscollage for alle lesere. Har du i hele tatt lest innlegget? Anonymous poster hash: b7a27...60c Hun skriver at hun har laget en inspirasjon til den som skal lage babyshower. Leste du i det hele tatt innlegget? Regner uansett med at hun har venninner som vet hva hun liker, og sikkert har ganske lik smak selv vil jeg tro. Ser ikke helt problemet!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #12 Skrevet 26. august 2013 "Når dere leser dette er jeg i nettopp babyshower for en venninne fra Skien. Ragnhild har termin med en liten jente ca. 6 uker før meg." Forsto det slik at hun skrev innlegget fordi hun skulle sev i babyshower til venninnen Anonymous poster hash: 20830...562
Mammaen09 Skrevet 26. august 2013 Forfatter #13 Skrevet 26. august 2013 "Når dere leser dette er jeg i nettopp babyshower for en venninne fra Skien. Ragnhild har termin med en liten jente ca. 6 uker før meg." Forsto det slik at hun skrev innlegget fordi hun skulle sev i babyshower til venninnen Anonymous poster hash: 20830...562 Ja hun skriver det, men jeg tror og at det er ett stort hint om hva hun vil
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #14 Skrevet 26. august 2013 For noe fjolleri. Anonymous poster hash: 11f75...27f
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #15 Skrevet 26. august 2013 OMG, jeg hadde blitt totalt stresset hvie jeg hadde vært hennes venninne. Eller...Jge hadde vel kanskje heller blitt sur og ieek giddet å arrangere noen babyshower. Syns uansett det er en totalt tullete ting - såntno' hadde vi ikke da JEG var gravid, i gamle dager. Anonymous poster hash: d12a0...420
Gjest meg&mini Skrevet 26. august 2013 #16 Skrevet 26. august 2013 Dette er en av Norges største blogger. Mye av det hun skriver er for å inspirere andre. Jeg tror veldig mange føler de kjenner henne ut i fra det hun skriver. Jeg tror heller ikke at hennes venninner trenger bloggen for å lage til babyshower. Tipper at de kjenner henne ganske godt.
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 26. august 2013 #17 Skrevet 26. august 2013 Venter hun selv jente, eller virker det bare slik? Veldig mye rosa her
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #18 Skrevet 26. august 2013 Der lærte vi hvertfall hvem som lager fruetrådene. Anonymous poster hash: f53c8...407
Mammaen09 Skrevet 26. august 2013 Forfatter #19 Skrevet 26. august 2013 Der lærte vi hvertfall hvem som lager fruetrådene. Anonymous poster hash: f53c8...407 Lærte du det du? Gratulerer da
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #20 Skrevet 26. august 2013 Dette er en av Norges største blogger. Mye av det hun skriver er for å inspirere andre. Jeg tror veldig mange føler de kjenner henne ut i fra det hun skriver. Jeg tror heller ikke at hennes venninner trenger bloggen for å lage til babyshower. Tipper at de kjenner henne ganske godt. Tror nok at de leser bloggen, og jeg hadde vært veldig usikker på å lage ett noe som helst til den damen der Anonymous poster hash: 81377...1a6
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #21 Skrevet 26. august 2013 Jasså, så det er du som er fotballfruespammeren? Anonymous poster hash: 044ec...61c
Mammaen09 Skrevet 26. august 2013 Forfatter #22 Skrevet 26. august 2013 Jasså, så det er du som er fotballfruespammeren? Anonymous poster hash: 044ec...61c Om du ser på nicket mitt ser du at jeg er ny her, så jeg har ikke spammet noe som helst
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #23 Skrevet 26. august 2013 "Sittet listen" - ufrivillig morsom? Anonymous poster hash: f3754...66f
Gjest Morn du Skrevet 26. august 2013 #24 Skrevet 26. august 2013 "Sittet listen" - ufrivillig morsom? Anonymous poster hash: f3754...66f Går an å skrive feil du. Eller kanskje det er slik det uttrykkes der hi kommer fra. Hun får nok en fin babyshower uansett hva hun skriver på bloggen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå