Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #1 Skrevet 25. august 2013 Hvor mange er avhengig av bodylotion etter dusj? Jeg er og det er en mare. Man kan ikke "hoppe i dusjen - tilbake om 10 minutter"... Evt noen som har klart å "slutte" med bodylotion? Jeg får helt noia 10 minutter etter tørk uten å smøre meg, huden føles ett nummer for liten, føles som om den sprekker og det klør voldsomt. Kunne vært deilig å ikke MÅTTE smøre seg, heller bare om man vil lukte ekstra godt, annet enn såpe. Det hjelper heller ikke å bruke olje i såpa i dusjen, det holder ikke... Anonymous poster hash: bc7b1...be1
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #2 Skrevet 25. august 2013 Babyolje tørker også ut huden etterhvert. Jeg ville unngått alle produkter som inneholder paraffinium liquidum (om jeg stavet det rett nå), da dette gir god fuktighet på huden umiddelbart, men tørker deg ut etterhvert slik at du skaper et avhengighetsforhold til produktet. Prøv å gå over til en bodylotion som ikke inneholder dette. Eventuelt ta olivenolje på en klut og smør dette på i dusjen. Anonymous poster hash: f1172...cc1
marsve Skrevet 25. august 2013 #3 Skrevet 25. august 2013 Jeg tipper at hvis du bare holder ut noen dager uten å bruke det så vil huden din "stabilisere" seg!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #4 Skrevet 25. august 2013 Både såpe og bodylotion er helt unødvendig. En uke - to uker uten, og vips. Null behov Anonymous poster hash: 53cd9...09e
Caramellosmile Skrevet 25. august 2013 #5 Skrevet 25. august 2013 Både såpe og bodylotion er helt unødvendig. En uke - to uker uten, og vips. Null behov Anonymous poster hash: 53cd9...09e Unødvendig med såpe..?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #6 Skrevet 26. august 2013 Prøv den nye dusjsåpen som er kommet. Den som er bodylotion også som du påfører i dusjen som om det skulle vært vanlig dusjsåpe.. Den er såå god! Sliter med tørr hud og denne anbefaler jeg virkelig. Tar mye mindre tid enn å smøre seg med lotion. Den må jo tørke osv. Denne bare smører du på huden, dusjer deg ferdig og tørker deg. Enkelt og huden blir silkemyk!! Jeg elsker den. Pleier ikke gå på disse reklamene som lover gull og grønne skoger, men denne er bare utrolig god. Anonymous poster hash: c7885...cdf
☆☆☆ Skrevet 26. august 2013 #7 Skrevet 26. august 2013 Om eg dusjar kvar dag er bodylotion tvingande nødvendig. Held eg meg til annakvar dag er det ikkje nødvendig..
*Yuna* Skrevet 26. august 2013 #8 Skrevet 26. august 2013 Bruker det om vinteren, da får jeg ofte tørr hud. Og når vi er på ferie med mye soling. Trenger sjelden ellers.
Hobbiten Skrevet 26. august 2013 #9 Skrevet 26. august 2013 Ja, og det tar tid...! Som du sier, ikke bare å hoppe i dusjen Er klissete også....Har brukt krem etter dusj i alle år, føles helt grusomt å ikke ta på
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 26. august 2013 #10 Skrevet 26. august 2013 Bader hver dag, og har ingen problemer med tørr hud. Kan få det på vinteren når luftfuktigheten er lav men da trenger jeg bare å bruke litt babyolje i vannet eller bodylotion en gang i blant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå