Gå til innhold

Hvor ofte dusjer dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dusjer hver morgen uansett, og etter trening.

Vasker håret annenhver dag av og til oftere.

Anonymous poster hash: e0e80...51e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som regel hver kveld .

Anonymous poster hash: 72ab9...9d7

Skrevet

Hver morgen. Synes det lukter sovelukt av folk som ikke dusjer før de går på jobb. Nå har jeg ekstremt god luktesans, så det er nok ikke noe gjennomsnittsmennesket lukter av andre. Men jeg synes det er såpass ubehagelig at jeg selv må dusje før jeg går ut døren. Samt etter trening på kveld.

Anonymous poster hash: e83bb...1f8

Samme her, jeg har god luktesans, og kan skille ut de aller fleste mennesker som ikke har dusjet den morgenen. Det lukter søvn av dem. En venninne av meg ble helt imponert, for hun hadde dusjet kvelden før, men kun rukket å vaske håret på morgenen, og ellers tatt en kattevask med klut. Jeg kjente med en gang at hun luktet udusjet. 

Jeg dusjer hver morgen, etter trening, og vasker meg med klut etter sex. 

Anonymous poster hash: e04ad...e1d

Skrevet

annahver dag som regel. :) helst på kvelden i ukedagene, men i helgene dusjer jeg på morgenen :)

Skrevet

Når jeg føler for det eller orker. Går hjemme pga. kronisk sykdom og dusjer alltid enten om kvelden før eller om morgenen om jeg skal ut på noe.

Dusjer alltid om jeg har blitt svett, selv om jeg allerede har dusjet den dagen. Så noen ganger annen hver dag og noen ganger 2 ganger på en dag. Vasker nesten alltid håret hver gang.

Skrevet

Jeg dusjer annenhver dag, ellers holder det med vaskeklut i armhuler og underliv.

Gutten min dusjer like ofte. Jeg vet ikke om det er så heldig for huden, men greit å ha en god rutine på det tidlig. :)

Skrevet

Hver Søndag.

Anonymous poster hash: 8476e...ce1

Skrevet

Dusjer hver morgen. Dusjer også om jeg har hatt en skikkelig svetteøkt. Det skjer noen ganger i uka.

Håret får en omgang hver annen dag.

Anonymous poster hash: c6c91...7b4
Skrevet

Dusjer hver eneste dag. I tillegg blir det dusjing etter trening....

Selvfølgelig!!

Anonymous poster hash: 3053b...b22
Skrevet

Før jeg fikk barn dusjet jeg annenhver dag. I forbindelse med den langvarige renselen etter første fødsel begynte jeg så å dusje hver dag, og nå føler jeg meg ikke skikkelig våken eller ren om jeg ikke dusjer om morgenen. Men vasker med såpe bare under armene - og max annenhver dag i underlivet (ellers kommer den forbaskede soppen stadig i retur). Håret vaskes hver dag, ellers ser det ikke ut.

Anonymous poster hash: 7c637...2b6
Skrevet

Kan ikke forstå argumentet for å vaske seg med vaskeklut om morgenen, med mindre man har spesielle problemer med huden? Å dusje tar meg to minutter, vann - såpe - vann.

Støtter det noen skrev i tråden om "sovelukt", de lukter ikke gammel svette altså, men det merkes på lukten at de ikke har dusjet

Skrevet

Enig med "sovelukt" jeg og.

Dusjer hver morgen og kveld, ren i seng, ren til en ny dag. Håret vaskes hver 3 dag. Går med det i hestehale/knute, og det lukter shampoo hver gang jeg tar ut strikket for å sette opp håret på nytt. Takler ikke kroppslukt i det heletatt. Deilig å våkne til en dusj om morgenen, man svetter mye i løpet av natta. Her holder det ikke med klutvask.

Anonymous poster hash: bbd32...a3f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...