Gå til innhold

Hormonspiral og kviser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har slitt skikkelig med kviser og har blitt kvitt problemet etter at dere begynte med hormonspiral? 

Hos meg er det bare Diane som holder kvisene i sjakk. Diane har jo som kjent en mindre ok bivirkningsprofil. Så jeg kunne tenke meg å bytte til spiral etter fødsel, men er livredd at det ikke vil håndtere kvisene mine. 

Anonymous poster hash: 7c5f3...a45
Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Anonymous poster hash: 7c5f3...a45
Skrevet

Jeg brukte Diane før fødselen og var kjempefornøyd med det. Etter fødsel gikk jeg over til spiral. Det var ikke vellykket. Fikk KJEMPEMYE kviser i de første 6 månedene. Så roet det seg litt ned, men har fortsatt mye mer kviser enn jeg hadde før. Jeg vurderer fortsatt å ta den ut og gå over til Diane igjen, men er usikker ettersom jeg er rundt 40 og Diane har mye hormoner. Tok det opp med fastlegen. Han hadde ikke hørt om at spiralen skulle gi så mye kviser og var litt skeptisk til at jeg skulle begynne på Diane igjen, så nå er jeg veldig i villrede. HATER disse kvisene!!!

Anonymous poster hash: 8e18f...2bf
Skrevet

Da jeg sluttet på p-pillen Yasmin i voksen alder, fikk jeg plutselig et kjempeutbrudd med kviser. Fikk veldig fet hud, og mange dype vonde kviser som laget arr.  :(  Gikk med dette problemet i halvannet år, før jeg endelig kom over en fuktighetskrem for fet hud som fjernet alt av kviser på noen mnd.

Den heter La Roche-Posay Effaclar duo, og den kan jeg virkelig anbefale videre. :) Kjøpes på apoteket.

Anonymous poster hash: 3e717...5dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...