Gå til innhold

dere med tatoveringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en tatovering nede på leggen,hatt den i 4 år ca.

Og den hovner opp noen ganger akkurat der blekket er.

Noen andre som opplever det?

Vet hva det kommer av?

Takk for svar:)

Beklager skrivefeil:)

Anonymous poster hash: f1da9...bd7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med "hovner opp"? Blir det rødt, varmt, ubehagelig?

Husk at en tatovering til syvende og sist er et arr. Det er helt normalt at blekket er litt "oppå" huden, akkurat som vanlige arr ofte er :)

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Helt normalt. Når man kjører en nål med blekk ned i huden, lager man sår..når dette gror blir det små arrvev. Disse arrvevene kan hovne opp når de bli varme, den varmen kan komme av at det er varmt eller at man klør på det f.eks :) Noen får det ikke i det hele tatt, andre får det på hver eneste tatovering, og det kommer rett og slett an på hudtype.

Hilsen tatovør :)

Skrevet

Hehe,dårlig forklart:)

Ikke vondt,rødt eller noe sånt. Kun at blekket står litt ut av huden:)

Kjente det nå nettop,når jeg stryker over tatoveringen kjenner jeg akkurat hvordan motivet er:) så går det tilbake til "hudhøyde":)

Skrevet

Helt normalt. Når man kjører en nål med blekk ned i huden, lager man sår..når dette gror blir det små arrvev. Disse arrvevene kan hovne opp når de bli varme, den varmen kan komme av at det er varmt eller at man klør på det f.eks :) Noen får det ikke i det hele tatt, andre får det på hver eneste tatovering, og det kommer rett og slett an på hudtype.

Du er en knupp, alltid lurt på det:)

Kan jeg spørre om en ting til, siden du kan faget:)

Hvis man får en føflekk som det blir ondartet, ser man det hvis tatoveringen er svart?

Leste om føflekkekreft og tatoveringer her om dagen og ble litt bekymret for min kropp som er ganske dekt:p

Skrevet

quote name="frøken_førstegangs-med gutt3" post="145630852" timestamp="1377466606"]

Du er en knupp, alltid lurt på det:)Kan jeg spørre om en ting til, siden du kan faget:)Hvis man får en føflekk som det blir ondartet, ser man det hvis tatoveringen er svart?Leste om føflekkekreft og tatoveringer her om dagen og ble litt bekymret for min kropp som er ganske dekt:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...