ms.Pond Skrevet 28. august 2013 #26 Skrevet 28. august 2013 Tviler på at problemene blir permanent ryddet opp i.. Da jeg gikk inn i dag fordi jeg ikke engang har fått svar på mail og ville sjekke pm, oppdager jeg nå at jeg ikke engang klarer å logge meg ut. Ikke engang når pc har vært av. Så det føyer seg vel bare inn i rekken av gode grunner til å ikke være her. Selv om jeg savner krangle alt før jeg er ute.. Det er trist å se dere forsvinne. Det blir veldig tomt her uten dere! Ja, men vet, du, når tråder som den som tydeligvis fikk stå lenge i går får stå. Når det er gale stalkere og sikkerheten ikke oppleves god nok. Når flere episoder har vært hvor folk har fått identitet avslørt. Når modereringen suger. Når man ikke får logge seg ut. Når man i tillegg ber pent om å få hjelp til å bli logget ut, men får til svar at man må vente til Elin er tilbake på jobb. . Hva skal man gjøre da? Jeg er enig i at det blir tomt uten krangle. Men det får så være. Og jeg får fremdeles ikke logget ut.. Jeg forstår deg godt! Har hengt i en tynn tråd selv, og slettet meg jo en gang allerede. Men fant den gangen veien tilbake igjen, på grunn av den fine gjengen på krangle. Modereringen kan vel egentlig bare gå en vei, og den bør begynne å gå den veien snart, hvis ikke mistenker jeg at forumet er på tur mot sine siste dager. Det er nok veldig mange her som henger i en tynn tråd, meg selv inkludert, og at det ikke skal mye til før de forsvinner. Men likevel, trist at det skulle ende sånn.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 28. august 2013 #27 Skrevet 28. august 2013 Sånn helt på tampen her hadde jeg satt utrolig pris på om noen som vet om det er aktuelt at man kan samles ett annet sted (et annet forum, jeg vet ikke), eller om man allerede har ett alternativ, kunne sendt meg en PM. Jeg vet ikke om noen vet eller helt hvem jeg skal spørre. Det hadde jeg blitt glad for, men på en annen side ser jeg jo også helt klart at det kanskje ikke er interessant å ha meg med
ms.Pond Skrevet 28. august 2013 #28 Skrevet 28. august 2013 Jeg er med på alt som kan holde kranglegjengen samlet! Så sant dere vil ha meg med da
frk Nilsen Skrevet 28. august 2013 #29 Skrevet 28. august 2013 Jeg er med på alt som kan holde kranglegjengen samlet! Så sant dere vil ha meg med da Samme her
ms.Pond Skrevet 28. august 2013 #30 Skrevet 28. august 2013 Jeg prøvde å sende en pm nå, men fikk ikke lov...?? Hm.
frk Nilsen Skrevet 28. august 2013 #31 Skrevet 28. august 2013 Jeg prøvde å sende en pm nå, men fikk ikke lov...?? Hm. Fikk til å sende til deg, sendte bare en test (verdens kjedeligste PM)
ms.Pond Skrevet 28. august 2013 #32 Skrevet 28. august 2013 (endret) Jeg prøvde å sende en pm nå, men fikk ikke lov...?? Hm. Fikk til å sende til deg, sendte bare en test (verdens kjedeligste PM) Og du fikk en tilbake håper jeg, komplett med skrivefeil. Endret 28. august 2013 av mama foodie
frk Nilsen Skrevet 28. august 2013 #33 Skrevet 28. august 2013 Jeg prøvde å sende en pm nå, men fikk ikke lov...?? Hm. Fikk til å sende til deg, sendte bare en test (verdens kjedeligste PM) Og du fikk en tilbake håper jeg, komplett med skrivefeil. Skal ikke gjøre noe nummer utav det
Anne-B. Skrevet 28. august 2013 Forfatter #35 Skrevet 28. august 2013 Jeg vil også gjerne være med. Hjernen min har så vanskelig for å omstille seg at jeg ikke forstår meg på andre forum, og ikke vet jeg om så mange heller.
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 29. august 2013 #36 Skrevet 29. august 2013 Eg og om eg får lov (sjøl om eg ikke var så aktiv på krangle, så leste jeg mye og syns det var en fin stemning der).
Himmel og hav Skrevet 29. august 2013 #37 Skrevet 29. august 2013 Kan jeg også? Skapkrangledame som jeg er
PintSizedDictator Skrevet 29. august 2013 #40 Skrevet 29. august 2013 Eg og om eg får lov (sjøl om eg ikke var så aktiv på krangle, så leste jeg mye og syns det var en fin stemning der). Samme her!
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 29. august 2013 #41 Skrevet 29. august 2013 Ja, men har for slags alternativer har vi der ute? Jeg er så gammal at jeg aldri har vært andre steder enn her. Dum på forum... Forumdum rett og slett
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 29. august 2013 #43 Skrevet 29. august 2013 Jeg har enda ikke blitt slettet, men hvis jeg gjør det før du får sendt pm har jeg alliert med meg Iiiiik. Så hvis jeg får bli med sender hun meg link
Gjest Siklerotte Skrevet 29. august 2013 #44 Skrevet 29. august 2013 Jeg vil også gjerne være med hvis det opprettes noe nytt på et annet forum! Hvis jeg får lov Nå venter jeg egentlig bare på å bli slettes, da (hvor lang tid kan det ta?)
Miss Hannigan Skrevet 29. august 2013 #46 Skrevet 29. august 2013 Jeg vil også være med hvis jeg får lov!
Gjest Helle_Høygir Skrevet 3. september 2013 #47 Skrevet 3. september 2013 Får jeg også lov å være med? Kan jo ikke slippe håpet om tvnerding med Luten
Ugl@ ruger... Skrevet 10. september 2013 #49 Skrevet 10. september 2013 Fysj! Så kjedelig. Når man selv har rota seg tilbake til forumet etter ei lengre pause.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå