Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen detaljer, men brukere er blitt sletta og nå ryr de unna, alle fine damene. :(

Skrevet

Verden har tydeligvis gått av hengslene, og noen fortjener et tupp i ræva :(

Skrevet

Ja, her har det visst skjedd ting i helgen! Nysgjerrigheten min er på jakt etter detaljer, men det er ikke lett å finne etter all slettingen fra høyere hold, er jo ikke sammenheng i noe. Virker jo litt som at de som evnt sitter med detaljer bør holde kortene tett til brystet om de vil bli værende.

Lenge leve galskapen!

Gjest amandine
Skrevet

Jeg har ikke blitt slettet enda, men blir det nok snart. Jeg har hatt så enormt mye glede av krangledamene at det kommer jeg virkelig til å savne, det har vært mitt fristed av og på i mange år, helt siden 2001, faktisk... Modereringen har ofte vært helt på trynet, og spesielt har jeg personlig irritert meg både grønn og rød over IS. Noen av dere vet hvem jeg er og hvor jeg er uansett heldigvis, for jeg har faktisk fått gode venner blant krangledamene. Men jeg må innrømme at jeg motvillig og med ganske tungt hjerte forsvinner. Det har vært for mye, for lenge. For grove ting har fått passere. Bare en enkel detalj som at det uomtvistelig ER gærninger her (som Juliea vet bedre enn noen) og at jeg absolutt ikke stoler på personvernet. Når man da ikke kan ha en fargerik diskusjon uten at det går helt av skaftet fra moderator, så kan du gjerne si at det er en overreaksjon å forlate, men det kommer vel til et punkt hvor nok er nok. Det får være grenser. Jeg tar med meg videre alle de morsomme trådene jeg har ledd av, alle gangene jeg har fått luftet ut frustrasjon(mannen bør være evig takknemlig for krangledamene hvis eksistens han ikke engang er klar over), og alle de gode opplevelsene. Jeg trodde lenge at de skygget over de dårlige sidene, men nå gjør de ikke det lenger. Jeg sier ikke at jeg aldri kommer tilbake, men som jeg ser det nå blir det ikke sånn. Allons-y!

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Oi da, her har det skjedd ting skjønner jeg....

Reiser alle krangledamene, eller?

Dette var en trist start på uka merker jeg... :huh:

Skrevet

:huh: Atter det var?

Her kommer jeg glad og lykkelig hjem fra en camping helg (ja da, man kan dra på det uten grilldress og frp medlemskap, bare prøv, det er ganske kjekt når det er sol og alt ting), også har alle lekekameratene mine reist fra stamlekeplassen! Dette er jo krise!! Megakrise tom... Er jo ikke noe stas å sitte på dumpelhuska alene  :(

For en mandag...

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Ja, dette ble bare trist.

Det ble en slags kollektiv dråpe som fikk begeret til å flyte over for flere her inne i helgen. Og alt pga en tåpelig diskusjon om Siv Jensen og hennes (manglende) evner som politiker og diskusjonspartner.

Jeg håper det blir tatt samling i bånn i administrasjonen, for i dag er det bare stusselig her inne og om det ikke endrer seg radikalt ganske snart blir det bare bortkastet tid å henge her.

Skrevet

Ja, nå er det jo som en vegg har falt ut. Nå blir det jo ingen fornuftige diskusjoner igjen, nesten.

Jeg har foreløpig ikke tenkt å gi meg, mest av rent prinsipp. Hverken gale anonyme eller en moderator med heftig pms skal få tvinge meg ut herfra, det skal jeg selv bestemme når er på tide.

Elin har tatt tak i dette nå, og jeg har tro på henne. Hun er flink og engasjert, og hører på brukerne, så jeg venter og ser om dette bedrer seg. Hvis ikke får man finne nye jaktmarker.

Jeg håper bare dere andre fine krangledamer blir litt til, for det er jo dette som er den trygge havnen midt oppi galskapen her inne. ;)

Skrevet

Jeg har neimen ikke lyst til å bli jeg heller.

Det har blitt begått store feilvurderinger her denne helga. Det er så synd at det med ett enkelt tastetrykk kan "ryddes" opp i uten tanke på hva det faktisk betyr for mange.

Man kan alltids mene at dette "bare er et forum", men faktum er at hvis man ser på besøksfrekvensen til de som er borte kan man konkludere med at det har betydd litt for dem det gjelder og oss her på "krangle", naturlig nok.

Jeg skal sitte på gjerdet litt for å se om det skjer noe helt konkret, men er av den oppfatning at hvis det ikke skjer noe så sier jeg også takk for meg.

Det er på sin plass med en beklagelse. En sånn inngripen er basert på manglende vurderingsevne etter mitt skjønn.  

Skrevet

Sug Lut har selv bedt om å få slettet brukeren sin, og ber meg hilse så meget til fine krangledamene. :)

Selv syns jeg dette er svært trist. Krangledamene og sida her har blitt et fast holdepunkt i min hverdag, spesielt de fire siste årene, hvor jeg har vært gjennom mye som ikke har ikke har kommet direkte frem på forumet, men hvor dere damene likevel har vært til stor hjelp og støtte. Nå har en moderator fått lov til å ødelegge mye for mange. Jeg har holdt til her i 10 år til sammen og det har vært episoder, men dette syns jeg er lavmål.

Skrevet

Sug Lut har selv bedt om å få slettet brukeren sin, og ber meg hilse så meget til fine krangledamene. :)

Selv syns jeg dette er svært trist. Krangledamene og sida her har blitt et fast holdepunkt i min hverdag, spesielt de fire siste årene, hvor jeg har vært gjennom mye som ikke har ikke har kommet direkte frem på forumet, men hvor dere damene likevel har vært til stor hjelp og støtte. Nå har en moderator fått lov til å ødelegge mye for mange. Jeg har holdt til her i 10 år til sammen og det har vært episoder, men dette syns jeg er lavmål.

Enig. Forumet her har vært til stor underholdning i tider da jeg har hatt "for mye fritid", som man sier, og krangle har vært et sted der jeg har fått mye oppmuntring og gode ord når ting har vært vanskelig. Og det er trist at de som har markert seg mest forsvinner. 

Det er mange som har ment at Sug Lut har vært sur og slem, men sånn har jeg overhodet ikke oppfattet henne, tvert imot ser jeg på henne som svært så oppegående og empatisk.

Men jeg håper dere andre blir, og at vi kan fortsette i den gode stimen vi har her inne. :)

Ellers må du hilse Luten- jeg fikk sendt et par av de andre pm før de forsvant med andre måter vi kan holde kontakten på, men missa henne før hun ble borte.. Og så vi som skulle ta en balkongvin og greier.. :(

Gjest Siklerotte
Skrevet

Dette var jo ikke noe hyggelig å lese - og jeg synes også det er trist. Jeg forsvinner også i dragsuget, da jeg ikke ser at jeg har så mye mer å hente her alene tilbake og med tragisk drift av sidene. Kommer til å savne dere, fine damene!

Skrevet

Jeg holder stand på lekeplassen (selv om jeg er litt svimmel etter å ha snurra på dissa)!

Skrevet

Hils Luten fra meg også, selv om jeg ikke er en av krangledamene. Jeg opplevde henne som en fantastisk person inne på Anonym. Bak det harde ytre er det en myk liten karamell. <3

Skrevet

Jeg holder stand på lekeplassen (selv om jeg er litt svimmel etter å ha snurra på dissa)!

Jeg kan leke med deg blomstre, så kan vi heller bli svimmel på vin ;)

Hils masse til Luten fra meg, kommer til å savne henne!

Skrevet

Jeg synes det er trist at det blir sånn og den trassige treåringen i meg strever med å finne rett reaksjon. Enten si at "dere blir ikke kvitt meg så lett" eller si "hvis det skal være på den måten, så gidder jeg ikke være her mer". Foreløpig velger jeg å legge meg litt på været og se hvordan det blir. 

Skulle gjerne sagt farvel både til luten og til Doppler og flere av de andre jeg ikke rakk å si takk for fellesskapet til. Hadde til og med tenkt å manne meg opp til en kranglevinkveld, men det må jeg visst klare meg uten :(

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Hils Luten og doppler og de andre som gikk i dragsuget.

Sitter her og tvinner tommeltotervog lurer på om dib får tilbake sin underholdningsverdi igjen.

Annonym er veldig repetivt å når halve krangle forsvinner. Må vel noen i kulissene ta mer aktiv del ellers dør det nok her.

Skrevet (endret)

Huff dette var ikke noe koselig lesning.

Nå forsvinner enda flere av de fantastiske krangledamene :( Dere som har hjulpet meg gjennom tunge tider, og som jeg har ledd med så hardt at jeg ofte har grått en skvett og gubben lurer på hva i all verden som går av meg. 

Skulle gjerne sagt farvel til dere som forsvinner, det er trist å se det skje, men jeg håper vi på tross av omstendighetene finner hverandre igjen en gang, et sted... 

Jeg blir dinglende en stund til for å se hvordan ting utvikler seg, men jeg kjenner jeg henger løst jeg også når det hele ser ut til å løse seg opp i intet. Det er trist, for det har vært forbanna fint dette. Godt fellesskap og gode venninneprater her på krangle. Og fantastiske, hjertevarme, fine damer. 

Endret av mama foodie
Skrevet

Sjølv om eg berre har vore sporadisk gjest på krangle har eg satt stor pris på dei som no har forlatt oss, både på dette forumet (der eg les langt meir enn eg skriv) og på livlige diskusjonar på anonym (høres ut som ein nekrolog, men manglar evne til å formulere betre).

Får sjå an korleis det blir framover, om problema blir rydda opp i og om det blir same underholdningsverdi i å vere her etter at så mange artige damer har takka for seg.

Dei av dykk som har kontakt med damene; hels dei frå meg!

Skrevet

Sjølv om eg berre har vore sporadisk gjest på krangle har eg satt stor pris på dei som no har forlatt oss, både på dette forumet (der eg les langt meir enn eg skriv) og på livlige diskusjonar på anonym (høres ut som ein nekrolog, men manglar evne til å formulere betre).

Får sjå an korleis det blir framover, om problema blir rydda opp i og om det blir same underholdningsverdi i å vere her etter at så mange artige damer har takka for seg.

Dei av dykk som har kontakt med damene; hels dei frå meg!

Fra meg også! 

Gjest amandine
Skrevet

Tviler på at problemene blir permanent ryddet opp i.. Da jeg gikk inn i dag fordi jeg ikke engang har fått svar på mail og ville sjekke pm, oppdager jeg nå at jeg ikke engang klarer å logge meg ut. Ikke engang når pc har vært av. Så det føyer seg vel bare inn i rekken av gode grunner til å ikke være her. Selv om jeg savner krangle alt før jeg er ute..

Skrevet

Tviler på at problemene blir permanent ryddet opp i.. Da jeg gikk inn i dag fordi jeg ikke engang har fått svar på mail og ville sjekke pm, oppdager jeg nå at jeg ikke engang klarer å logge meg ut. Ikke engang når pc har vært av. Så det føyer seg vel bare inn i rekken av gode grunner til å ikke være her. Selv om jeg savner krangle alt før jeg er ute..

Det er trist å se dere forsvinne. Det blir veldig tomt her uten dere!

Gjest amandine
Skrevet

Det er trist å se dere forsvinne. Det blir veldig tomt her uten dere!

Ja, men vet, du, når tråder som den som tydeligvis fikk stå lenge i går får stå. Når det er gale stalkere og sikkerheten ikke oppleves god nok. Når flere episoder har vært hvor folk har fått identitet avslørt. Når modereringen suger. Når man ikke får logge seg ut. Når man i tillegg ber pent om å få hjelp til å bli logget ut, men får til svar at man må vente til Elin er tilbake på jobb. . Hva skal man gjøre da? Jeg er enig i at det blir tomt uten krangle. Men det får så være. Og jeg får fremdeles ikke logget ut..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...