Gå til innhold

Hva hadde du tenkt om eksen din sa:

Anbefalte innlegg

Skrevet

At han ikke hadde følelser for deg, men tente på kroppen din? Han blir kåt bare jeg er i samme rom.....

Kanskje han er litt bitter siden jeg gjorde det slutt?

Anonymous poster hash: 21d69...b7e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikkje forstå at eg skulle brukt energi på å analysere eit avslutta forhold på bakgrunn av ein slik kommentar. Enten er han ærleg eller så er han ute etter å såre, uansett er det fortid. Fokuser på framtid i staden.

Skrevet

dytt. Jeg ble sur og sa det var teit sagt. Ser han på meg som en hore?? Han får ingenting. Er bare litt slitsomt at han er så kåt på meg. 

Skrevet

Det betyr jo bare at han fortsatt tenner på deg. Og det er ikke noe å bry seg om ettersom han nå er en eks.

Skrevet

Det betyr jo bare at han fortsatt tenner på deg. Og det er ikke noe å bry seg om ettersom han nå er en eks.

Ja tydeligvis, men vi bor i samme hus så det er ikke så lett:( Vi må vente til vi finner hvert vårt hus. Han er ikke slem altså å prøver seg ikke i den grad, men han ser på meg som en sulten ulv og er vesentlig opptatt av min kropp. Dette hjelper ikke akkurat meg å komme meg videre + jeg synes litt synd i han siden han er så "needy" på meg tydeligvis............

HI

Skrevet

Å herregud er det du som hadde det innlegget om at han prøvde seg og at dere lå i samme seng, men at du bare ville ha nærhet... isåfall høres du rimelig needy ut selv....

om ikke så høres x-en din ut som en stor dust uansett....

Anonymous poster hash: b9d24...a26
Skrevet

Å herregud er det du som hadde det innlegget om at han prøvde seg og at dere lå i samme seng, men at du bare ville ha nærhet... isåfall høres du rimelig needy ut selv....

om ikke så høres x-en din ut som en stor dust uansett....

Anonymous poster hash: b9d24...a26

Vi sover ikke på samme rom lengre, så vi har ingen nærhet. Og prøv selv å bo med din eks så kan du jo smake din egen medisin!

Han er vel ikke helt dust, kanskje bare ensom??

HI

Skrevet

Du har ikke vurdert å samle alle spørsmåla dine i en tråd? Det har jo rast på med spørsmål om hva man gjør hvis man bor sammen og ikke er sammen.... Drit i at han tenner på deg, be ham ta seg en runk. Ellers er vel dette samme fyren som er respektløs nok til å pule andre damer mens dere bor sammen selv om dere ikke er sammen?

Anonymous poster hash: 6626d...b92

Skrevet

Du har ikke vurdert å samle alle spørsmåla dine i en tråd? Det har jo rast på med spørsmål om hva man gjør hvis man bor sammen og ikke er sammen.... Drit i at han tenner på deg, be ham ta seg en runk. Ellers er vel dette samme fyren som er respektløs nok til å pule andre damer mens dere bor sammen selv om dere ikke er sammen?

Anonymous poster hash: 6626d...b92

Han har ikke pult andre damer. Han er jo hjemme her kveld, men jeg lurte bare hva folk mente om det hvis en ex du bor sammen med gjør slik. Han har tydeligvis nok med å tenne på meg, og helt ærlig så er det slitsomt når man bor sammen.

HI

Skrevet

Da hadde jeg tenkt at han sier klart fra at han overhodet ikke vil ha noe mer forhold til meg, men at han likevel håper å få tilfredsstilt sine lyster med å ha sex med meg.

Han vil ha fordelene, men ikke noe mer.

Virker ikke som om du er helt ferdig med ham hvis du har medlidenhet med ham på den måten en av kommentarene over kan indikere. Om han er ensom så er det noe helt annet enn sex.

Fyren er kåt og prøver å finne ut om du kan hjelpe ham med det. I tillegg er det nok ekstra spennende siden det egentlig er slutt mellom dere. Greier han å lokke deg en gang til, liksom.... forbuden frukt osv.

Tror det er på tide dere får fortgang i å flytte hver for dere!

Anonymous poster hash: bd2bc...10f
Skrevet

Jeg hadde tenkt: "Hehehe. du får meg ikke. "

og så hadde jeg tenkt at jeg var hot, og at det var kult, og at når han var så dum og oppførte seg sånn at han ble en eks, så fikk han bare ha det så godt. 

Anonymous poster hash: 9bbc4...bab
Skrevet

Jeg ville nok bedt ham få ut finger'n og finne seg et annet sted å bo.

Kommer neppe noe godt ut av at du gir etter og lar ham få det han vil ha ihvertfall.

Skrevet

Kan legge til at X er ganske deprimert og det virker som han av og til ikke forstår det er slutt!!

HI

Skrevet

At han ikke hadde følelser for deg, men tente på kroppen din? Han blir kåt bare jeg er i samme rom.....

Kanskje han er litt bitter siden jeg gjorde det slutt?

Det skulle da bare mangle så deilig som jeg er ;-) 

He he.. jeg tro de fleste av mine ex`er har hatt lyst på meg i lang tid etter at det har vært slutt, men det betyr ikke at de ville hatt meg som kjæreste igjen. Sex er sex og ofte ikke noe mer enn det!

Skrevet

Han kommer IKKE til å få sex, men siden det var jeg som gjorde det slutt så ja synes jeg litt synd i han.... han sa noen dager før jeg gjorde det slutt at han var glad i meg og han har nok alltid vært litt mer glad i meg enn jeg i han...

Det var jeg som spurte om han hadde følelser for meg siden han var så kåt! Og da sa han nei, men kanskje fordi han vet jeg IKKE har følelser for han så dermed vil han ikke si det...ikke vet jeg, eneste jeg vet er at jeg vil UT av dette huset!!!

HI

Skrevet

Jeg ville nok bedt ham få ut finger'n og finne seg et annet sted å bo.

Kommer neppe noe godt ut av at du gir etter og lar ham få det han vil ha ihvertfal

Alt er stengt her. Tro meg. HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...