Gå til innhold

Skrytetråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal selge min leilighet og hadde fotograf hos meg her om dagen. De siste 2 årene er jeg blitt mer og mer interessert i interiør. Fotograf kom og tok bilder og var helt i hundre. Fikk bare gode kommentarer som " hadde alle gjort slik hadde fotograferingen gått enklere " og at jeg tenkte på hver minste detalj. Trengte ikke å flytte på noen ting eller ta noe bort, alt var bare så fint. Da var jeg stolt skal jeg si dere og er det fortsatt. Måtte bare skryte litt av meg selv ;) Flere som har opplevd det på samme måte da de skulle ha fotografering selv?

Anonymous poster hash: 155a6...7fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja har opplevd det selv og det var veldig tilfredstillende :) 

Skrevet

Så gøy. :)

Jeg har ikke hatt fotograf her, men hadde takstmann som skrøyt av flisene og arbeidet på kjøkkenet, da ble jeg glad. :D Har gjort det helt selv.

Anonymous poster hash: bcf4b...2d9
Skrevet

Ja har opplevd det selv og det var veldig tilfredstillende :)

Ja, ikke sant :)

Skrevet

Så gøy. :)  Jeg har ikke hatt fotograf her, men hadde takstmann som skrøyt av flisene og arbeidet på kjøkkenet, da ble jeg glad. :D Har gjort det helt selv.  Anonymous poster hash: bcf4b...2d9

There you go! :-) Gleden blir enda større når man vet man har gjort det selv og får skryt for det. Jeg er faktisk hun som la ut bilde av soverommet her inne for ikke lenge siden, og fikk mye skryt fra fotografen for soverommet også, hadde lyst å legge seg ned, haha...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...