Gå til innhold

Hvordan hadde du reagert på dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan hadde du reagert om du fant ut at mannen/samboeren din hadde stilt inn i-paden din slik at han fikk loggen din på sin iPhone? Oppdaget her om dagen at alle vinduene jeg hadde åpne på ipaden min lå inne på hans logg. Noe som betyr at han har hatt mulighet til å se alt jeg har foretatt meg på ipaden over lengre tid.

Jeg har ikke noe å skjule for han, men merker at jeg syns det er veldig ubehagelig. Hender jo jeg googler pinlige ting, eller leser rare innlegg på dib.

Konfronterte han med dette og han påstod at han ikke visste om det, og at det absolutt ikke var noe han hadde stilt inn. Det som gjør at jeg stusser litt er at han har stilt inn at hans egen ipad sletter loggen automatisk etterhvert..

Teit av meg å reagere på dette?

Anonymous poster hash: efe5d...17d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke teit å reagere på det. Jeg hadde blitt forbannet. Han har ingenting med å overvåke deg og hva du gjør...

Anonymous poster hash: 532ef...7b1
Skrevet

Jeg hadde tenkt at jeg hadde en veldig smart mann.... :D

Men det er ikke greit å nekte når man blir konfrontert med sannheten. Det er vel bombesikkert at han står bak dette? Jeg har ikke greie på slike nymotens ting...

Anonymous poster hash: 5d9d3...3a2
Skrevet

Jeg hadde blitt lynings, selv om jeg ikek har noe å skjule. For sånt er helt uakseptabelt og dessuten sinnsykt.

Er det forresten lov? Det virker jo bare psykt.

Anonymous poster hash: d7125...edd
Gjest Julia1984
Skrevet

Sikker på at det er bevisst?? Ipaden min er logget på tlf min.....og jeg har ikke gjort dette

Skrevet

Det hadde i allefall jeg reagert på. Det virker jo nesten som at han selv har noe å skjule, og at han av den grunn ikke klarer å stole på deg. Det er jo ofte slik at om en er utro selv, så blir en også mistenksom til partneren.

Skrevet

Jeg er drit forbanna, altså. Blir ikke sex på han resten av året. Har vurdert å flytte ut, da kan han bare drite i å se ungene!!

HI

Anonymous poster hash: 6a04b...151

Skrevet

Takk for svar!

Nei jeg kan jo ikke være helt sikker på at det er bevisst, men tenkte bare det var litt rart at han hadde stilt inn på sin egen at loggen skulle slettes automatisk..? Uansett så må han jo ha lagt merke til det, for den "knappen" inn til alle mine åpne vindu lå veldig lett tilgjengelig når han er inne nettet på tlf. Ellers hadde jeg jo aldri lagt merke til det. Tenker at han burde informert meg om det, eller slettet det. Det har jeg gjort selv nå!

HI

Skrevet

Lite å gjøre på i kveld anonym 22:25....?

HI

Skrevet

Jeg tenker at han selv har/har hatt noe å skjule siden han er en så mistenksom person. Sånn oppførsel oppstår ikke hos normale mennesker helt av seg selv.

Anonymous poster hash: 75020...ce2

Skrevet

Skulle akkurat kommentere 22.25 kommentaren, men ser nå at dette ikke er HI :) 

Skrevet

Jeg er drit forbanna, altså. Blir ikke sex på han resten av året. Har vurdert å flytte ut, da kan han bare drite i å se ungene!!

HI

Anonymous poster hash: 6a04b...151

Du Annie, du har glemt at du ikke har samme kode som hi :D

Syns det er direkte barnslig å utgi seg for å være hi og til og med lire ut av seg sånt piss... Skulle vi liksom klikke på hi for disse utsagnene du har funnet opp??

Og til hi, jeg hadde klikka sidelengs på mannen!!!

Anonymous poster hash: e168d...60e

Skrevet

Er ikke det vanlig, å synkronisere ipad og iphone?

Skrevet

Det er jo en funksjon som er på ipaden/iphonen. Det er altså samme bruker på begge. Det vil ligge der uansett om du bruker samme bruker.

Anonymous poster hash: e3e11...f3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...