Gå til innhold

Hva tjener dere som jobber i butikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Matbutikk, klesbutikk og slikt?

Hva har dere i timen/året?

Anonymous poster hash: 5d22d...a17

Fortsetter under...

Skrevet

Butikkleder.

30.000 fastlønn pr. mnd.

Min første butikklederjobb, vært der i 5 mnd.

Anonymous poster hash: 3c3fa...f45
Skrevet

Det lurer jeg også på.

Sliter med at jeg ikke får jobb fordi jeg har for mye utdannelse og erfaring. Kvalifiserer til "høyeste" trinn på tariffen jeg har funnet - men får ingen jobber.

Så fint om de som svarer kan si noe om hvor lang erfaring dere har fra butikk og/eller utdanning samt alderen deres.

Anonymous poster hash: 6a67f...9a5
Skrevet

Jeg har 178,19 kr i timen, pluss tillegg for ubekvem arbeidstid etter klokken 18 på hverdager og etter klokken 13 på lørdager. Jobber fast en kveld i uken nog hver fjerde lørdag. Jeg har litt høyere lønn enn tariff.

Det er veldig mange, forbausende mange, butikker som lønner utrolig dårlig, mye lavere enn tariff. Snakket akkurat med en jente som jobber i en landsdekkende kjede og hun fikk 40 kr under tariff i lønn og ingen tillegg for kveld og helg. Jeg hadde aldri tatt en jobb hvor de ikke fulgte tariffen til handel og kontor.

Tariffen finner du her:

http://butikksjef.com/wordpress/?page_id=696

Anonymous poster hash: 3cef3...19e
Skrevet

Jeg har 178,19 kr i timen, pluss tillegg for ubekvem arbeidstid etter klokken 18 på hverdager og etter klokken 13 på lørdager. Jobber fast en kveld i uken nog hver fjerde lørdag. Jeg har litt høyere lønn enn tariff.

Det er veldig mange, forbausende mange, butikker som lønner utrolig dårlig, mye lavere enn tariff. Snakket akkurat med en jente som jobber i en landsdekkende kjede og hun fikk 40 kr under tariff i lønn og ingen tillegg for kveld og helg. Jeg hadde aldri tatt en jobb hvor de ikke fulgte tariffen til handel og kontor.

Tariffen finner du her:

Jeg er 39 år og har 20 års erfaring som butikkselger, har jobbet 12 år som butikksjef men har valgt å si fra meg det ansvaret og jobber akkurat nå deltid i en butikk.

Skrevet

Når det står lønnstrinn 3, er det bare når du er 25 år?

Gjelderlønnstrinn 4 fra man er 26??

Annonse

Skrevet

Tariffen finner du her:

Jeg er 39 år og har 20 års erfaring som butikkselger, har jobbet 12 år som butikksjef men har valgt å si fra meg det ansvaret og jobber akkurat nå deltid i en butikk.

Da stemmer det med min oppfatning. Jeg har sett at jeg skal ha ca 175 pr time iflg tariffen. Men får ikke det noe sted. Dvs de vil ikke en gang ansette meg på lavere lønn - de sier at da kommer jeg bare til å gå til sak på det..... og det har de for såvidt rett i ;)

Jeg er ca like gammel som deg og har lang jobberfaring.

Anonymous poster hash: 6a67f...9a5

Skrevet

Når det står lønnstrinn 3, er det bare når du er 25 år?

Gjelderlønnstrinn 4 fra man er 26??

Du går opp det lønnstrinnet om du har jobbet mer enn halv stilling i et år, om du ikke har jobbet i butikk fra du er 25 til du er 26 år går du heller ikke opp det lønnstrinnet.

Gjest ________
Skrevet

Kjøpesenterbutikk

Ingen tillegg

5 års ansiennitet

157,40

Skrevet

Jeg jobber hos Kappahl og har 174 kr timen. Jeg er 36 år og jobbet 5 år i butikk for noen år siden. (Er forøvrig i et vikariat foreløpig.)

Anonymous poster hash: d6729...771
Skrevet

Jeg er på lønnstrinn 4, mannen på trinn 6. Han stiger mer neste år, jeg jobber deltid og stiger nok ikke med det første.. 

Anonymous poster hash: 6897c...6c1
Skrevet

Jobber i varnerguppen, har 148kr timen, jobbet som ekstrahjelp i fem år. Er under 25.

Anonymous poster hash: ee185...b1a

Skrevet

Jeg jobber på Rema, fastlønn 29.000 i mnd. Fri hver lørdag og annenhver torsdag:) har der flott :)

Anonymous poster hash: 506c6...45e

Annonse

Skrevet

Hadde jeg fortsatt i butikkjobben jeg hadde og hatt normal lønnsutvikling (3- 4,5 % per år), så hadde jeg hatt ca. 450 000 i året. 

Anonymous poster hash: e0f25...b33
Skrevet

Har 130, og 8 års erfaring:/

Søker etter nye jobber nå:)

Anonymous poster hash: 97159...8f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...