Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #1 Skrevet 25. august 2013 Er litt lei av all denne varmen nå (høres helt grusomt ut å si det men...). Soverommene våres er de rene badstuer på 25 grader når vi skal legge oss. Vi svetter og nattesøvnen er dårlig. Smøring av solkrem flere ganger for dag, dusjing hver kveld, solkremflekker på klærne.. Jeg gleder meg til vi kan sitte i sandkassa med parkdress og vanlige klær på, uten å svette ihjel. Det skal sies at jeg er så bleik og har stygge føtter, så jeg liker ikke å ha på lite klær på sommerstid, så jeg går ofte rundt og svetter (æsj, ikke sant...) Dessuten har jeg alltid likt høsten så godt. Vakkert fargespill i naturen, tenne lys om kvelden, kose meg under ullpleddet ute på verandaen med en kopp kakao.. Mmm.. Jeg gleder meg ikke bare litt, men veldig, kjenner jeg nå Anonymous poster hash: b4571...15b
Iiiiik Skrevet 25. august 2013 #2 Skrevet 25. august 2013 Jeg gleder meg til høst jeg også, lurer på om det er første gang. Gleder meg til fyr på peisen, tente stearinlys, kalde morgener med klar luft og rim i gresset, til høstfarger og mørke kvelder med inneaktiviteter. Gleder meg til å tenke på jul (liker det enda bedre enn selve jula) og gleder meg til strikketøy i sofakroken og god tid til flere bøker.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #3 Skrevet 25. august 2013 Er det så ille å dusje hver kveld???? Normal hygiene mener nå jeg...... Anonymous poster hash: cbdc7...4e2
Gjest Julia1984 Skrevet 25. august 2013 #4 Skrevet 25. august 2013 Elsker denne varmen og sommeren!!! Deilig med høst også.....bare ikke ennå:-)
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #5 Skrevet 25. august 2013 Gleder meg også til høsten kommer. Jeg mister helt energi når det er varm, blir fort trøtt (kan sove hele dagen når det er varmt ute), blir fort irritert og ikke minst grinete. Kom høst og regn, jeg tar i mot deg med åpne armer :) Anonymous poster hash: 5fa5a...e4d
Hobbiten Skrevet 26. august 2013 #6 Skrevet 26. august 2013 Gleder meg også til høsten, bare håper den blir tørr og fin Er så koselig med fyr i peisen, levende lys, rødvin og teppe i sofaen Da kan det bare blåse og regne ute... Deilig med fine turer i kald og frisk luft og sparke i bladene...Å kunne ta på seg høstklær....myke og varme....støvletter....sjal...gleder meg
☆☆☆ Skrevet 26. august 2013 #7 Skrevet 26. august 2013 Vi har hatt besøk av sommaren siste dagane, og lisja har vore varm og gretten periodevis. Likevel har det vore deilig med litt sol, her vart nemlig våren avløyst av haust ein gong rundt jonsok, med ein sommardag innimellom (slettes ikkje for mange).
Oslomama Skrevet 26. august 2013 #8 Skrevet 26. august 2013 Gleder meg også til høsten Gleder meg til å starte å jobbe igjen etter da 11 mnd i permisjon, gleder meg og håper på at jenta vår starter i bhg, gleder meg til flotte kvelder i sofakroken med en god bok, pledd og masse stearinlys Bladene skifter farge, kald vind og deilig luft, tykke og myke ullgensere, en deilig tid i vente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå