Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #1 Skrevet 25. august 2013 Min eldste på 9 år har nå et par Ecco Biom joggesko, et par Ecco gore tex og et par fake converse. Alle disse parene passer fint nå. Men så har de fire kameratene han er med sånne skatesko, og jr vil så veldig gjerne ha dette han også. De skater en del, og dette er visst litt av image. Aller Aller helst vil han ha DC sko siden det er det to av de andre har, og disse koster ca 6-700 kr. Jeg har sagt at jeg gjerne bestiller sko til han fra Ebay, Brandos eller hva det måtte være - men at han da må betale dem selv for penger han har liggende etter ferien. Han har ca 2000 kr i oppsparte feriepenger, bursdagspenger etc som han har spart på. Han er ganske "gnien" og bruker ikke så mye penger. Men han har heller ikke noe spesielt han sparer mot nå. Er det greit å be han betale selv, siden jeg mener han har gode (og dyre) sko allerede og ikke trenger flere. Eller bør vi gi etter og gi han dette for å være like kul som gjengen ? Anonymous poster hash: a151d...3ab
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #2 Skrevet 25. august 2013 Ikke slemt. Helt enig med deg! Anonymous poster hash: 87f12...00b
SameSara Skrevet 25. august 2013 #3 Skrevet 25. august 2013 Helt greit at han betaler for skoene selv
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #5 Skrevet 25. august 2013 Jeg synes han får kjøpe selv /jobbe for de, eller ønske seg til neste bursdag, jul. Sånn fungerer det her i huset Anonymous poster hash: 9acc4...f88
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 25. august 2013 #6 Skrevet 25. august 2013 Siden han er ni ville jeg sagt at jeg kan betale halvparten og så han resten
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #7 Skrevet 25. august 2013 hadde ikke kjøpt skoene til han, og sagt at dersom han vil ha skoene må han betale selv Hadde også sagt at han hunne fått slike sko til neste sommer sesong dersom han er villig til å vente på dem Anonymous poster hash: 151a4...efa
☆☆☆ Skrevet 25. august 2013 #8 Skrevet 25. august 2013 Nødvendige skokjøp (og andre nødvendighetskjøp) er ei foreldreoppgåve. Kjøp av rein lyst som vi her snakkar om er det barn har sparepengar til. På ingen måte slemt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå