millesofie Skrevet 25. august 2013 #1 Skrevet 25. august 2013 Skal hjem til ei på barseltreff i morgen. Er det vanlig å ta med noe til vertinnen? Dette er første treff utenfor helsestasjonen, vi kommer til å bli ca 10stk - ingen kjenner hverandre fra før.
frk tordensky Skrevet 26. august 2013 #2 Skrevet 26. august 2013 jeg synes alltid det er koselig å ta med en liten ting når en blir invitert et sted. Kan jo bare være noe frukt eller noe kjeks eller noe er jo greit at det ikke er noe dyrt etter som dere kanskje skal på 10 andre steder...
mamman til to gutter Skrevet 26. august 2013 #3 Skrevet 26. august 2013 Jeg har vært i to barselgrupper og har ikke opplevd at noen har tatt med noe noen av gangene. Jeg har tenkt at barseltreff er noe som går på omgang og at alle tar sin tur en eller annen gang.
You can call me Dårris Skrevet 14. september 2013 #4 Skrevet 14. september 2013 Jeg tar som regel med ett eller annet, enten noe som kan spises på treffet eller blomster osv. Trenger ikke å være så mye, eksempelvis druer, en pose sjokolader osv som kan settes frem er fint syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå