Gå til innhold

Er dette normalt etter sykdom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

2-åringen min har akkurat vært syk med en kraftig bakterieinfeksjon i magen. Men, har vært frisk i noen dager nå. Alikevel er hun så grinete. Hun gråter for den minste lille ting. Og da er det skikkelig gråting.

Og alt er vondt. Å få tørket hender og ansikt er visst kjempevondt. Hun hyler at det er vondt.

Den minste lille ting kan få verden til å rase sammen.

Hun virker også mer sliten enn normalt.

Hun har ikke vært slik etter sykdom før og var heller ikke slik før hun ble syk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg høres hun sliten og irritabel ut. Gi henne noen dager med ekstra ro og hvile.

Anonymous poster hash: ecbda...17e

Skrevet

Sikkert sliten, ja! Gutten min ble også slik etter ei runde med noro virus! Ville bare ligge på gulvet. . IKKE likt min gutt i det hele tatt. Var slik i kanskje ei uke? Husker ikke helt. Jeg bruker også lang tid på å komme meg etter magesjuke... gi henne litt tid og ro så ordner det seg sikkert snart:-)

Skrevet

Kjøp aldersbestemte tarmbakterier på helsekosten til henne i morgen og gi henne en kur med det. BioCare er et godt merke!

Etter en slik bakterieinfeksjon som du forteller hun har hatt så er det naturlig at tarmbakteriefloraen er blitt forstyrret - spesielt om hun også fikk antibiotika for å bli frisk.

Slike ubalanser kan gi mange ulike symptomer. Og uansett så vil immunforsvaret (og dermed almentilstanden) hennes være redusert. Dette fordi tarmbakteriefloraen utgjør 70-80 % av immunforsvaret vårt.

God bedring til jenta di :)

Anonymous poster hash: 12d33...92f
Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Vi har vel alle opplevd å føle oss syke etter at vi er "friske". Barn trenger også litt restitusjonstid i ny og ne selv om de ofte blir raskt friske. Gi henne litt tid.

Skrevet

Takk for svar. Skal stikke innom helsekosten.

Hun har aldri vært slik etter syk før, så jeg har nesten blitt litt bekymret.

Får tro det bare er etterdønninger etter sykdommen og at hun er sitt gamle og sprudlende jeg snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...