Gå til innhold

Brett 130 på candy crush

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er egentlig meningen vi skal gjøre her?

Anonymous poster hash: 919f3...978

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samle alle bestillingene står det, du skal pare opp slike stripete 5 ganger.

Skrevet

Kommer meg ikke. Videre fra brett 65 jeg?? Klikker snart, vært der i ukesvis ! Får ikke bort all geleen:-/

Anonymous poster hash: 9b052...c8b

Skrevet

Prøv å få laget stiper og prikker for å få bort mest mulig. Helst pare opp prikker med striper.

Skrevet

Ah, nå fikk jeg det til. Takk :-)

Skrevet

Prikker -mener du da diskokula eller det dropset m papir ?

Irriterer meg den sjokoladen som kommer og sperrer :P

Går den Ann å kombinere to diskokuler ?? Aner ikke men d ligner bare på diskokuler ;)

Skrevet

Prikker -mener du da diskokula eller det dropset m papir ?

Irriterer meg den sjokoladen som kommer og sperrer :P

Går den Ann å kombinere to diskokuler ?? Aner ikke men d ligner bare på diskokuler ;)Anonymous poster hash: 9b052...c8b

Jeg tenker punchknapp ;) ikke putene nei. Alle går å pare opp, to diskokuler som du sier er knall :)

Skrevet

Skjønner at jeg er rimelig nybegynner ;) men man blir så hekta ! På noe så dumt !! Ja ja ;-) får prøve å pare alle de spesielle :-)

Skrevet

Skjønner at jeg er rimelig nybegynner ;) men man blir så hekta ! På noe så dumt !! Ja ja ;-) får prøve å pare alle de spesielle :-) Anonymous poster hash: 9b052...c8b

Jeg er på brett 275, ikke alle like lette nei. Pare opp spesielle er alltid lurt ;)

Skrevet

Bare nyskjerrig jeg, men hvor mye penger har dere brukt på dette spillet?:)

Anonymous poster hash: e79f9...738
Skrevet

er på 112 og har ikke brukt ei krone på det

Anonymous poster hash: e042e...a9d
Skrevet

Jeg har dessverre blitt så forbanna at jeg har brukt 7kr kanskje 5-10 ganger totalt :-/

Skrevet

Er på 311 nå å kommer meg faen ikke videre! Sto btw på 147 i seks-sju uker!!! Ikke brukt ei krone :)

Skrevet

Det er ikke mye, Max 5x7.-, gjerne etter å ha stått fast i mange uker.

Skrevet

Liker ikke brett 275!!!!

Skrevet

Bare et tips; dersom dere er utålmodige etter nye liv, er det bare å skru frem klokka på telefonen. Vips, så har du nye liv!!

Skrevet

Jeg er også på 147 no. Holder på å bli gaaal......

Skrevet

Uff, er på brett 344 og kommer ikke videre. Skal fjerne alle geléputene, men man ser jo ikke hvor alle er, gjemt bak slike steinblokker.

Har kanskje brukt 50kr tilsammen

Skrevet

Jeg står bom fast på 153, kommer f.... Ikke videre. Nekter å bruke så mye som en krone på det spillet.

Skrevet

Noen som kan fortelle meg hvordan man får "billett" videre uten å få hjelp av FB venner?

Skrevet

Noen som kan fortelle meg hvordan man får "billett" videre uten å få hjelp av FB venner?

gå inn på innstillinger og logg ut fra facebook, da får du opp et alternativ for å gå videre der du kan spille tre "utfordringer".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...