Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #1 Skrevet 25. august 2013 for å lære å gå på høyhælte sko. Ser ikke så veldig glamorøst ut der jeg går rundt stiv som en stokk og må konsentrere meg for å ikke trå feil. Anonymous poster hash: 944fa...887
Caramellosmile Skrevet 25. august 2013 #2 Skrevet 25. august 2013 Kjøp lave hæler til å begynne med og gå med disse hele tiden - ute, inne og over alt. For noen kan det være nok å begynne med noen som bare er et par centimeter. Bli vant med dette og gå gradvis over til høyere og høyere hæler etterhvert som du syns det kjennes helt naturlig ut med de du blir vant med
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #3 Skrevet 25. august 2013 Caramellosmile har en god løsning. Men det er også viktig å tenke balansetrening og styrke de stabiliserende musklene i rygg/mage/bekken. Er disse sterke vil du som regel også komme mer i balanse i kroppen, og da blir det også lettere å balansere på høye hæler. Men uansett lurt å gjøre som Caramellosmile sier, for musklene i føtter og legger trenger å styrkes også for å gå i veldig høye hæler. Anonymous poster hash: 4ddb5...59e
Ikkesåallerværst Skrevet 25. august 2013 #4 Skrevet 25. august 2013 Sleng med beina. Vanskelig å forklare.. Men du slenger liksom foten frem i det du tar steget frem.
Oslomama Skrevet 25. august 2013 #5 Skrevet 25. august 2013 Kjøp lave hæler til å begynne med og gå med disse hele tiden - ute, inne og over alt. For noen kan det være nok å begynne med noen som bare er et par centimeter. Bli vant med dette og gå gradvis over til høyere og høyere hæler etterhvert som du syns det kjennes helt naturlig ut med de du blir vant med I agree Øving øving og atter øving Kjøp litt lave i starten, venn deg til de, så øker du etterhvert som du føler du klarer de du har atm
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #6 Skrevet 25. august 2013 Hvorfor skal du gå på høye hæler når du kan gå på lave? Det gjør jo bare vondt hvis man ikke er vant til det.. Anonymous poster hash: d3150...03e
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #7 Skrevet 25. august 2013 Jeg vil i hvertfall lære fordi det er så utrolig mange fine og kule sko med høy hæl. Har lyst til å være litt mer feminin når jeg skal pynte med til selskap eller fest. Skate skoa passer ikke så fint til kjole liksom. Men takk for tips. får bare fortsette å øve og håpe jeg får teken på det til slutt. Anonymous poster hash: 944fa...887
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #8 Skrevet 25. august 2013 Stol på hælen. Skjønner? Mange damer tråkker ikke nedi med selve hælen først,men setter tåen nedi også hælen. Det blir bare rart. Husk at hælen er konstruert for å tåle å tråkkest på,den skal ikke knekke. Anonymous poster hash: 7887d...d11
Musemorbr / Skrevet 25. august 2013 #9 Skrevet 25. august 2013 Gå på skøyter i vinter. Da har du muskler til høyhela sko til våren. Og øv hjemne ja. Det hjelper.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #10 Skrevet 25. august 2013 Skøyter??? Da kommer jeg til å brekke både armer og bein, fikk aldri det til som barn så tviler på det er enklere i en alder av 30 år Anonymous poster hash: 944fa...887
MammantilNurket Skrevet 25. august 2013 #11 Skrevet 25. august 2013 Øve, øve, øve Gå med aktive mage- og bekkenbunnsmuskler. Rett deg opp - forestill deg at du har en flott smykke på brystet som skal vises frem. Ikke for bredbent, ikke for lange skritt. Finn en rytme og gå til den - jeg hører gjerne på "She's a Lady" med Tom Jones (!) inne i hodet mitt det er helt OK å vrikke litt på stumpen. Ha gode (les: dyre) sko, legg gjerne i en silikonsåle foran. Pass på at skoen sitter godt og føles behaglig på foten. Ikke kjøp en sko som ikke fungerer umiddelbart Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #12 Skrevet 25. august 2013 Kjøpte meg noen skikkelig kule ankel boots i går som har kosta 499, ga 49 for de. De er med sånn tykk hæl, kan bare drømme om å gå i slike som har fyrstikk hæler. De er stødige og gode, men blir veldig øm i beina etter en stund. Jeg blir veldig rakk i ryggen og får sånn sett en fin holdning av de, men går jo stivt som en stokk og kikker hele tiden ned for å se hvor jeg trør hen. Så han gått på de endel inne i dag. Men var en liten stund usikker på om det var jeg eller guttungen som hadde fått nye sko, for han nekta å ta de av seg og gikk rundt her med de på seg. Anonymous poster hash: 944fa...887
LittLykkelig Skrevet 25. august 2013 #13 Skrevet 25. august 2013 Strekk ut benet, ikke gå med bøyde knær
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå