Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #1 Skrevet 25. august 2013 Hei! Er det noen som har erfaring med tilbakebetaling av overgangstønad? Hvordan fungerer det? Jeg har en selvangivelse som viser at jeg tjente 164 000 i fjor. Jeg har også papir som bekrefter at jeg var alenemor i hele fjor. Er dette nok til å få tilbakebetalt overgangstønad man hadde rett på? Anonymous poster hash: 96f3b...6bc
☆☆☆ Skrevet 25. august 2013 #2 Skrevet 25. august 2013 Etterbetaling helst? Ikkje at feil vanlegvis er verdt å peike på, men tilbakebetaling indikerar at nav krev tilbake pengar du har fått utbetalt.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #3 Skrevet 25. august 2013 Etterbetaling helst? Ikkje at feil vanlegvis er verdt å peike på, men tilbakebetaling indikerar at nav krev tilbake pengar du har fått utbetalt. Og jeg som hadde håpet at noen hadde svart på det jeg spurte om. Ja, jeg mener selvfølgelig etterbetaling. HI Anonymous poster hash: 96f3b...6bc
☆☆☆ Skrevet 25. august 2013 #4 Skrevet 25. august 2013 Etterbetaling helst? Ikkje at feil vanlegvis er verdt å peike på, men tilbakebetaling indikerar at nav krev tilbake pengar du har fått utbetalt. Og jeg som hadde håpet at noen hadde svart på det jeg spurte om. Ja, jeg mener selvfølgelig etterbetaling. HI Anonymous poster hash: 96f3b...6bc Tenkte berre du kanskje ville lage tråden på nytt med riktig formulering i overskrifta, slik at du har større sjanse for å nå dei du søker svar frå.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #5 Skrevet 25. august 2013 Jeg trodde ikke nav etterbetalte noe som helst for mer enn 3 mnd, så jeg tviler på at du kan få for hele året ihvertfall. På søknadsskjema til de diverse stønadene til nav så står det at de kan etterbetale for max 3 mnd før søknadstidspunktet, regner med det gjelder os også? Anonymous poster hash: f76ae...4a5
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #6 Skrevet 25. august 2013 Jeg trodde ikke nav etterbetalte noe som helst for mer enn 3 mnd, så jeg tviler på at du kan få for hele året ihvertfall. På søknadsskjema til de diverse stønadene til nav så står det at de kan etterbetale for max 3 mnd før søknadstidspunktet, regner med det gjelder os også? Anonymous poster hash: f76ae...4a5 Ah okei! Takk skal du ha Anonymous poster hash: 96f3b...6bc
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #7 Skrevet 25. august 2013 Du kan få etterbetalt inntil 3 måneder fra du søker om stønad Anonymous poster hash: b2ebe...9e9
Bustetroll Skrevet 25. august 2013 #8 Skrevet 25. august 2013 (endret) Nav etterbetaler overgansstønad fra dagen du ble alene Det fikk jeg i alle fall Endret 25. august 2013 av Skeptisimo
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #9 Skrevet 25. august 2013 Hvorfor har du ikke søkt før da? Anonymous poster hash: beb8a...4e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå