Gå til innhold

Bursdag idag, og

Anbefalte innlegg

Skrevet

mannen har glemt det! Har vært på jobb i formiddag, og da jeg kom hjem var det ingen her. Ringte for å høre hvor dem var, og da har dem reist til familien hans som bor 2 timer unna...
Fikk ikke noe gratulerer med dagen ifra han, så virker ikke til at han husker på det :(

What to do? 
Må vel finne på noe koselig selv da, har lite lyst å begynne å ringe rundt til andre for å høre om dem vil gjøre noe. Har ikke så lyst å "rope ut" til kjente at jeg fyller år. Enten husker dem det- ellers gjør dem ikke det. Vil ikke "tvinge" noen til å gratulere meg med dagen- om dere forstår. 

:)

Anonymous poster hash: 74872...d5e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send han en sms. Si at du begynner å tro at det ikke blir noe surprize party.

Anonymous poster hash: eb61a...9cd

Skrevet

Uff!! Kjipt da :( håper du finner på noe koselig likevel!

Og GRATULERER MED DAGEN! :)

Anonymous poster hash: f32e1...d28

Skrevet

Er det noen du har lyst til å være sammen med, så ring dem og spør :-) Det gjør da ingen ting om de har glemt at du har bursdag. større sjanse fire at du får en hyggelig kveld hvis du ikke gjør noe nummer ut av at de har glemt det :-)

Anonymous poster hash: d267d...db2

Skrevet

Er mest barna jeg gjerne kunne ha tenkt meg å vært sammen med :)
Men får bake ei lita kake til i morgen, så får vi heller kose oss sammen da! :)

Gjest MamsMø
Skrevet

Vil bare si Gratulerer med dagen! :-) Hvis det er noen trøst har jeg også bursdag i dag, og her har det vært en ganske vanlig søndag :-)

Skrevet

Gratulerer med dagen din!

Håper du klarer å kose deg likevel.

Spent på hva mannen din har å si til sitt forsvar når han kommer hjem...

Anonymous poster hash: b69fc...f13
Skrevet

Tusen takk dere! :) 
Han ble målløs, han hadde glemt av det! Har ledd det bort, er jo ikke krise, selv om jeg skal innrømme at det er litt kjedelig å sitte alene, når jeg var innstilt på å kose meg med mannen og barna. Men vi skal ta det igjen i morgen, for min del synes jeg det er litt morsomt å ha bursdag :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...