Gå til innhold

Ble Lektor Doppler slettet som bruker?? Hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det jeg svarte på var at det var god grunn til å moderere, og at det blir feil å skulle kritisere dette uten engang å ha lest tråden.

(Og det med å ønske noens barn døde høres verre ut enn det var. sug lut skrev at det ikke var et tap for menneskeheten at Moland døde, og da skrev noen at de nesten skulle ønske at barna hennes døde så hun kunne føle hvordan det hadde vært å høre noen si noe slikt om HENNES barn. Hun sa også i ettertid at hun selvfølgelig ikke mente dette bokstavelig. Også her er jeg enig. Man sier ikke slikt om andre mennesker, uansett, spesielt ikke når de døde samme dag.)

Anonymous poster hash: dc3de...dee

Du er skikkelig god til å skille prinsippene fra enkelttilfellene, skjønner jeg. Jeg tar ikke stilling til hvorvidt Doppler var ufin eller hvorvidt moderator var uprofesjonell, men ber om prinsippene.

Når det gjelder tråden om Moland er jeg enig med deg. Det var mange som skrev at det var like greit at han døde, det er overhodet ikke greit etter mine vurderinger. Å skrive om lutens barn er heller ikke greit etter mine vurderinger. Men nå kan vel verken dine eller mine vurderinger være styrende for dette forumet. Igjen- jeg etterspør retningslinjene og en konsekvent håndhevelse av dem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg svarte på var at det var god grunn til å moderere, og at det blir feil å skulle kritisere dette uten engang å ha lest tråden.

(Og det med å ønske noens barn døde høres verre ut enn det var. sug lut skrev at det ikke var et tap for menneskeheten at Moland døde, og da skrev noen at de nesten skulle ønske at barna hennes døde så hun kunne føle hvordan det hadde vært å høre noen si noe slikt om HENNES barn. Hun sa også i ettertid at hun selvfølgelig ikke mente dette bokstavelig. Også her er jeg enig. Man sier ikke slikt om andre mennesker, uansett, spesielt ikke når de døde samme dag.)

Du er skikkelig god til å skille prinsippene fra enkelttilfellene, skjønner jeg. Jeg tar ikke stilling til hvorvidt Doppler var ufin eller hvorvidt moderator var uprofesjonell, men ber om prinsippene.

Når det gjelder tråden om Moland er jeg enig med deg. Det var mange som skrev at det var like greit at han døde, det er overhodet ikke greit etter mine vurderinger. Å skrive om lutens barn er heller ikke greit etter mine vurderinger. Men nå kan vel verken dine eller mine vurderinger være styrende for dette forumet. Igjen- jeg etterspør retningslinjene og en konsekvent håndhevelse av dem.

Prinsippet, så vidt jeg har sett, er at det er større takhøyde der motparten kan forsvare seg. Hvorfor dette ikke gjelder moderator kan jeg ikke svare på.

Skrevet

Hva? Har Lektor Doppler blitt kastet ut?? :o

Hvorfor?? Jeg liker henne, jeg :(

Kunne ikke moderator kastet ut den krakilske anonyme som torpederte undertegnede og InMyHeart i formiddag i stedet?? Hun var jo helt spennvill!

Skrevet

Moderator ER den krakilske anonyme

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Kunne ikke moderator kastet ut den krakilske anonyme som torpederte undertegnede og InMyHeart i formiddag i stedet?? Hun var jo helt spennvill!

Huff, jeg trodde at denne ammetåken hadde lettet litt, men jeg kan ikke huske å ha registrert at jeg ble torpedert jeg :blink:

Jeg husker at jeg svarte på den Karmatråden og ble en smule irritert over måten anni fikk snudd en morsom tråd til å bli full av gørr. Kanskje angrepet på meg kom etter det og jeg ikke fikk det med meg.

Hva hadde hun imot lille meg da tro?

Skrevet

Med fare for å bli kastet ut liker jeg innlegget :P

Skrevet

Hadde jeg visst hvordan man lager den popcorntyggeknappen skulle jeg trykket på den nå!

Anonymous poster hash: fbceb...de8

Skrevet

Du kan få sagt det du kjekken!

Skrevet

Huff, jeg trodde at denne ammetåken hadde lettet litt, men jeg kan ikke huske å ha registrert at jeg ble torpedert jeg :blink:

Jeg husker at jeg svarte på den Karmatråden og ble en smule irritert over måten anni fikk snudd en morsom tråd til å bli full av gørr. Kanskje angrepet på meg kom etter det og jeg ikke fikk det med meg.

Med fare for å få dette slettet: hun skrev at hun skulle få deg til å begynne å gråte liggende på badegulvet (!) og at du "alltid skulle forsvare de som skrev med nick". Til meg skrev hun at jeg var selvsentrert og at hun gulpet (!!!) hver gang hun leste noe jeg hadde skrevet ... og masse annet rart :o
Skrevet

Moderator får en dårlig start på dagen i morgen. Sletting på høygir frem til lunch. Fniiis. ;)

Skrevet

Fra null moderering til sletting av hist og pist over natta. 

Denne tråden blir vel låst eller slettet om ikke lenge

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Med fare for å få dette slettet: hun skrev at hun skulle få deg til å begynne å gråte liggende på badegulvet (!) og at du "alltid skulle forsvare de som skrev med nick". Til meg skrev hun at jeg var selvsentrert og at hun gulpet (!!!) hver gang hun leste noe jeg hadde skrevet ... og masse annet rart :o

Åhhh, det skulle jeg gjerne sett! At hun fikk meg til å gråte, altså  :angry: Ingenting en anonym kan finne på å spy ut her inne har fått meg i nærheten av å kjenne meg hverken såret eller lei meg. Provosert og irritert, ja, men som regel fyrer jeg opp under irritasjonen deres bare på gøy  :ph34r:  :ph34r:

Skrevet

Kniz ;)
Skrevet

Fra null moderering til sletting av hist og pist over natta.

Denne tråden blir vel låst eller slettet om ikke lenge

Neppe. Kveldsmoderatorene har nemlig "sovende vakt." ;)

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Men tilbake til spørsmålet til hi, så var jeg nettopp inne på profilen til lektoren og det såg ut for meg at den var oppe og gikk igjen. 

Det stod at hun hadde vært aktiv i dag, så da får vi håpe at det har vært vaktskifte hos moddene og at all urett er rettet opp.

Gjest Patetica
Skrevet

Jeg har lest samtlige tråder det snakkes om her, og kan, etter å ha vært her siden januar 2007, opplyse om at moderator på dinbaby.com etter min mening gjør en ræva jobb. Disse to siste tilfellene er bare dråpen.

Flere eksempler på ræva moderering er nevnt over, altså innlegg om kommentarer som forblir stående, med moderators kommentar om at "såpass får man tåle" mens annet innhold blir slettet over en lav sko. Nå også brukere.

Det er faen meg helt høl i huet og jeg konstaterer at jeg fint klarer å takke for meg, det har vært over seks og et halvt år med masse innhold, kan man si.

Til helvete med hele greia, adjø!

Skrevet

Jeg har lest samtlige tråder det snakkes om her, og kan, etter å ha vært her siden januar 2007, opplyse om at moderator på dinbaby.com etter min mening gjør en ræva jobb. Disse to siste tilfellene er bare dråpen.

Flere eksempler på ræva moderering er nevnt over, altså innlegg om kommentarer som forblir stående, med moderators kommentar om at "såpass får man tåle" mens annet innhold blir slettet over en lav sko. Nå også brukere.

Det er faen meg helt høl i huet og jeg konstaterer at jeg fint klarer å takke for meg, det har vært over seks og et halvt år med masse innhold, kan man si.

Enig med det du skriver Patetica, men liker ikke at du forsvinner! 

Skal det fortsette sånn så er det snart bare crazy-annie igjen på forumet som fortsetter å spy ut eder og galle om diverse kjendiser og brukere.

Skrevet

Vel, på en måte kan dere egentlig takke dere selv, dere som kjeppjagde brukermoderatorene......

Anonymous poster hash: f287e...505

Skrevet

Enig med det du skriver Patetica, men liker ikke at du forsvinner! 

Skal det fortsette sånn så er det snart bare crazy-annie igjen på forumet som fortsetter å spy ut eder og galle om diverse kjendiser og brukere.

Og jeg vedder på at det får lov til å stå.

Anonymous poster hash: 5923e...9f5

Skrevet

Skjønner ikke så mye av dette, men håper hun kommer tilbake om hun er utestengt

Skrevet

Åneeeei, ingen flere puppebilder? :(:(:(:(

Skrevet

Nå er Elin tilbake på jobb, så da ordner det seg sikkert. :)

Skrevet

Nå er Elin tilbake på jobb, så da ordner det seg sikkert. :)

Håper virkelig det!

Skrevet

Det må jeg si, lønner seg ikke å reise på hotellweekend med kjæresten, for det er jo her det skjer!!

Skrevet

Det må jeg si, lønner seg ikke å reise på hotellweekend med kjæresten, for det er jo her det skjer!!

True story!! Hver eneste gang i skuddåret jeg finner det for godt å ta en eller tre stramme, så er det fullt av action her! :-(

Håper Doppler får komme tilbake, og at admins skjønner at de må gjøre noe med disse maktsyke moddene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...