Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #1 Skrevet 25. august 2013 (Ref. denne tråden: http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144074421-ok-p%C3%A5-tide-med-en-ny-%C2%ABgis-bort-til-trengende-tr%C3%A5d%C2%BB/ ) Jeg skal ikke trampe på det gode initativet og at folk flest er snille, men OBS! pass på og tenk deg om før du utleverer navn og adresse til fremmede! Jeg var med på dette i fjor og fikk pakke fra, det jeg trodde var en snill dame, og jeg endte opp med en pose med ødelagte og flekkete klær + at hun utleverte navnet mitt på Facebook. Det ble oppdaget fordi vi hadde felles kjente. Utrolig ekkel opplevelse Pass på! De fleste er snill og god, men ikke vær naiv.... Slik har verden blitt. Anonymous poster hash: 9edfa...d29
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 25. august 2013 #2 Skrevet 25. august 2013 uff, dette visste jeg ikke!
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 25. august 2013 #3 Skrevet 25. august 2013 Nei nå ble jeg litt skeptisk selv altså...husker det var noen som mente de fikk veldig dårlige gaver, men trodde for det meste det var tulleinnlegg. Jeg føler jo også at jeg utleverer meg selv når jeg sender gaver, de får jo vite hvem jeg er også. Så jeg trodde virkelig folk oppførte seg!
Musemorbr / Skrevet 25. august 2013 #4 Skrevet 25. august 2013 Fy så usansynlig ekkelt gjort. Men da vet jo du nicket, og navnet hennes. Du kunne jo like gjerne ha g"tatt igjen", så at hun turte være så slem, det forstår jeg ikke. Er man trengende nok tar man risikoen ved å bli uthengt, men man skal jo ikke måtte gå rundt og frykte det. Enten man gir, eller får, bør det være en viss respekt inne i bildet.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #5 Skrevet 25. august 2013 Det var en trist opplevelse Jeg slettet bukeren min her inne etter det, men kom tilbake i sommer med nytt nick (ønsker ikke å skrive nick i denne tråden fordi hun vet hvem jeg er). Skrev en tråd etter dette, men fikk bare svar at jeg var egiostisk og at jeg måtte være fornøyd med det jeg hadde fått. Men det ER mange tulletråder her ikke så akkurat det tok jeg ikke så tungt Bare pass på og tenk dere om, både mottager og sender (man trenger ikke sette på avsender dersom man ikke ønker det) HI Anonymous poster hash: 24802...0d8
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 25. august 2013 #6 Skrevet 25. august 2013 Huff, så trist. Det er tydelig at det finnes ustabile personer blant oss, og å bruke nettvett er jo alltid lurt. Jeg har tidligere sendt pakker til fremmede her inne og har da selvsagt fått både navn og adresse, men har selvsagt ikke tenkt tanken på å hverken oute noen eller bruke opplysningene senere. Jeg fikk hyggelige takke-pm tilbake og det ble bare hyggelig Jeg vet ikke hva man kan gjøre for å sikre seg, en viss grad av åpenhet må det jo være om man skal kunne kommunisere. Vi får bare oppfordre alle til å oppføre seg, rett og slett. Og i verste fall (om det blir hetsing) så kan vel admin og politiet finne ut hvem som gjemmer seg bak ip-adressen.
Gjest Vicky Pollard Skrevet 25. august 2013 #7 Skrevet 25. august 2013 Ja, husker den saken der.. Ikke kult i det hele tatt så pass litt på.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #8 Skrevet 25. august 2013 Husker det der ja. I tillegg fortalte ei venninne jeg har her inne at hun sendte klær og diverse til ei som meldte sge og påsto hun hadde så dålrig råd. Senere la denne personen ut om sine dyre ferier og hobbyer og at hun hadde kjøpt utstyr av noe slag til flere tusen kroner. Samtidig som hun visstnok ikke hadde råd til klær til unga. Så det er ikke alle her inne som har like rent mel i posen heller. Anonymous poster hash: ef9a2...732
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #9 Skrevet 25. august 2013 Husker det der ja. I tillegg fortalte ei venninne jeg har her inne at hun sendte klær og diverse til ei som meldte sge og påsto hun hadde så dålrig råd. Senere la denne personen ut om sine dyre ferier og hobbyer og at hun hadde kjøpt utstyr av noe slag til flere tusen kroner. Samtidig som hun visstnok ikke hadde råd til klær til unga. Så det er ikke alle her inne som har like rent mel i posen heller. Anonymous poster hash: ef9a2...732 Kanskje situasjonen hennes endret seg? Jeg var lutfattig sist høst, men har alt jeg trenger nå. Vi har til og med vært på dyr ferie i sommer. Anonymous poster hash: 45048...8b4
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #10 Skrevet 25. august 2013 Husker det der ja. I tillegg fortalte ei venninne jeg har her inne at hun sendte klær og diverse til ei som meldte sge og påsto hun hadde så dålrig råd. Senere la denne personen ut om sine dyre ferier og hobbyer og at hun hadde kjøpt utstyr av noe slag til flere tusen kroner. Samtidig som hun visstnok ikke hadde råd til klær til unga. Så det er ikke alle her inne som har like rent mel i posen heller. Anonymous poster hash: ef9a2...732 Kanskje situasjonen hennes endret seg? Jeg var lutfattig sist høst, men har alt jeg trenger nå. Vi har til og med vært på dyr ferie i sommer. Anonymous poster hash: 45048...8b4 Det var snakk om i omtrent "samme åndedrag", altså rett etter disse tinga blei sendt. Og i tilfelle er det ufint. Uansett, det er en risiko man tar når man gjør sånt. Anonymous poster hash: ef9a2...732
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #11 Skrevet 25. august 2013 Jeg sendte en pakke med masse fine klær til en fortvilet mor som ikke hadde råd til å kjøpe nye klær til jenta si. Uken etter skrev hun et innlegg der hun vurderte å kjøpe silikonpupper... For min del var det ikke noe problem, jeg trengte ikke klærne selv, og liker gjenbruk. Syntes likevel det var litt teit. Jeg valgte likevel å sende julegaver i fjor, i tilfelle jeg traff på en som virkelig trengte det.. Jeg kan avse pengene, og jeg velger å tro at folk er ærlige. Ville aldri funnet på å oute noen! Selv om jeg faktisk endte opp med å sende gave til en jeg vet hvem er i virkeligheten... Anonymous poster hash: 92a83...ed0
Musemorbr / Skrevet 25. august 2013 #12 Skrevet 25. august 2013 Jeg sendte en pakke med masse fine klær til en fortvilet mor som ikke hadde råd til å kjøpe nye klær til jenta si. Uken etter skrev hun et innlegg der hun vurderte å kjøpe silikonpupper... For min del var det ikke noe problem, jeg trengte ikke klærne selv, og liker gjenbruk. Syntes likevel det var litt teit. Jeg valgte likevel å sende julegaver i fjor, i tilfelle jeg traff på en som virkelig trengte det.. Jeg kan avse pengene, og jeg velger å tro at folk er ærlige. Ville aldri funnet på å oute noen! Selv om jeg faktisk endte opp med å sende gave til en jeg vet hvem er i virkeligheten... Anonymous poster hash: 92a83...ed0 Se på det sånn at du hjalp barnet. Selv om mora tydeligvis prioriterte pupper forran tøy til barnet sitt og egentlig burde ha hatt råd. Det er jo ikke barnet som ikke fortjener hjelp da, så sånn sett kom det jo til nytte hos noen som trengte det. Stakkars barn, forresten.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #13 Skrevet 25. august 2013 Jeg sendte en pakke med masse fine klær til en fortvilet mor som ikke hadde råd til å kjøpe nye klær til jenta si. Uken etter skrev hun et innlegg der hun vurderte å kjøpe silikonpupper... For min del var det ikke noe problem, jeg trengte ikke klærne selv, og liker gjenbruk. Syntes likevel det var litt teit. Jeg valgte likevel å sende julegaver i fjor, i tilfelle jeg traff på en som virkelig trengte det.. Jeg kan avse pengene, og jeg velger å tro at folk er ærlige. Ville aldri funnet på å oute noen! Selv om jeg faktisk endte opp med å sende gave til en jeg vet hvem er i virkeligheten... Anonymous poster hash: 92a83...ed0 Se på det sånn at du hjalp barnet. Selv om mora tydeligvis prioriterte pupper forran tøy til barnet sitt og egentlig burde ha hatt råd. Det er jo ikke barnet som ikke fortjener hjelp da, så sånn sett kom det jo til nytte hos noen som trengte det. Stakkars barn, forresten. Fin vinkling:) Anonymous poster hash: 92a83...ed0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå