Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #1 Skrevet 25. august 2013 Har lagt ut annonse på finn.no på barneklær. Har solgt for over 2000 kr. Nå kan jeg gå å shoppe nye klær til jenta mi. Andre som gjør det sånn? Anonymous poster hash: 3b4d4...be5
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #2 Skrevet 25. august 2013 Du må da selge MYE klær på Finn for å komme opp i 2000 kr? Gidder ikke ta jobben med å svare på henvendelser, avtale henting osv. Vi gir heller bort de brukte klærne, til Fretex eller loppemarked hvis det er salgbart (helt og pent, kjent merke). Solgte riktignok en Isbjørn of Sweden vinterdress på Finn, den kunne man knapt se at var brukt. Reimadressene har blitt så slitt på en vinter at de verken kan selges eller gis bort. Men møbler og utstyr selger eller gir vi gjerne bort på Finn. Anonymous poster hash: 0e7af...a44
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #3 Skrevet 25. august 2013 Du må da selge MYE klær på Finn for å komme opp i 2000 kr? Gidder ikke ta jobben med å svare på henvendelser, avtale henting osv. Vi gir heller bort de brukte klærne, til Fretex eller loppemarked hvis det er salgbart (helt og pent, kjent merke). Solgte riktignok en Isbjørn of Sweden vinterdress på Finn, den kunne man knapt se at var brukt. Reimadressene har blitt så slitt på en vinter at de verken kan selges eller gis bort. Men møbler og utstyr selger eller gir vi gjerne bort på Finn. Anonymous poster hash: 0e7af...a44 Javel. Takk for at du delte.... Anonymous poster hash: 2a81a...20d
Januars lykkeliten Skrevet 25. august 2013 #4 Skrevet 25. august 2013 Glad i finn jeg og både for kjøp og salg helt genialt. Kos deg på shopping
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #5 Skrevet 25. august 2013 Glad i finn jeg og både for kjøp og salg helt genialt. Kos deg på shopping Takk takk. Ja, finn.no er supert. Anonymous poster hash: 3b4d4...be5
Vogndilla Skrevet 25. august 2013 #6 Skrevet 25. august 2013 Jeg gjør samme som deg HI, men selger kun pent brukt merketøy og ulltøy. Det er dyrt nytt og man tjener en del på å selge det igjen. Har en annonse ute nå og er vel oppe i 2000kr i inntekt på den jeg å, fortsatte en del igjen også...
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #7 Skrevet 25. august 2013 Jeg gjør samme som deg HI, men selger kun pent brukt merketøy og ulltøy. Det er dyrt nytt og man tjener en del på å selge det igjen. Har en annonse ute nå og er vel oppe i 2000kr i inntekt på den jeg å, fortsatte en del igjen også... Ja, det er mest ytterklær alt fra dresser, kåper + en del pent brukte klær. Veldig greit å kunne få litt for pent brukt å kjøpe nytt tøy for. Anonymous poster hash: 3b4d4...be5
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #8 Skrevet 25. august 2013 Du må da selge MYE klær på Finn for å komme opp i 2000 kr? Gidder ikke ta jobben med å svare på henvendelser, avtale henting osv. Vi gir heller bort de brukte klærne, til Fretex eller loppemarked hvis det er salgbart (helt og pent, kjent merke). Solgte riktignok en Isbjørn of Sweden vinterdress på Finn, den kunne man knapt se at var brukt. Reimadressene har blitt så slitt på en vinter at de verken kan selges eller gis bort. Men møbler og utstyr selger eller gir vi gjerne bort på Finn. Anonymous poster hash: 0e7af...a44 For meg er det verdt å gjøre den jobben for den summen. Anonymous poster hash: 3b4d4...be5
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #9 Skrevet 25. august 2013 Spørsmål! Koster det noe å legge ut annonse? Anonymous poster hash: 6a6d0...e1c
Vogndilla Skrevet 25. august 2013 #10 Skrevet 25. august 2013 Spørsmål! Koster det noe å legge ut annonse? Anonymous poster hash: 6a6d0...e1c Ja det koster 35kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå