Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #1 Skrevet 25. august 2013 Opplever innimellom at folk kommenterer kroppen min/vekta mi. Synes det er ubehagelig og blir alltid litt satt ut. Jag har født 3 barn og er 30 år og har gått opp noen kg de siste 6-7 årene pga svangerskap og alder. Var veldig slank aom tenåring/ ung voksen, nå er jeg vel normal eller litt lubben men ikke tjukk. opplever i ulike sammenhenger at folk sier jeg har blitt rundere og har også blitt kalt kraftig og formfull. Traff en kamerat ute på byen I går som påpekte uoppfordret at jeg var blitt rundere enn før. Hadde mest lyst å bare gå hjem igjen, ikke sånt en vil høre når en har pyntet seg for å gå på byen.. Det er bare 13 mnd siden jeg fødte sist og alle vet jo at barnefødsler kan sette spor på kroppen! Har ei god venninne som er overvektig (20 kg ekstra) og hun får aldri sånne kommentarer.. forstår det ikke helt. Anonymous poster hash: ff68d...154
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #2 Skrevet 25. august 2013 Har forresten BMI på ca 25.. Anonymous poster hash: ff68d...154
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #3 Skrevet 25. august 2013 Antagelig er det ment som et kompliment. Du var kanskje skrapa tynn før, og det er jo ikke så fint. Anonymous poster hash: 2a20d...3f7
Lykke X 4 Skrevet 25. august 2013 #4 Skrevet 25. august 2013 Folk kan være så frekke. Sier alt om dem. Kutter ut folk som ikke har ner mellom øra enn det der, rett og slett. Man burde si rett ut at nå var du jævlig frekk, og kanskje påpeke deres skavanker. Kanskje de får seg en lærepenge de sent vil glemme.
Gjest Julia1984 Skrevet 25. august 2013 #5 Skrevet 25. august 2013 Synes det er en uting. Jeg har gått ned en del kg, var slank i utgangspunktet. Nå er jeg tynn. Synes spesielt det er ubehagelig at folk diskuterer og kommenterer vekta mi i forsamlinger, eks på personalrommet. De trår over mine grenser, synes det er ubehagelig. Min kropp!!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #6 Skrevet 25. august 2013 Jeg tror ikke det er ment som en kompliment, får heller følelsen av at folk fryder seg over at jeg ikke er så tynn lenger..spesielt jenter da. Har venninner som alltid har hatt litt ekstra og de får jo ikke sånne kommentarer. Jeg vet ikke helt. det er ikke venner som sier slikt, men gamle bekjente, folk jeg kjenner litt fra før, gamle klassevenner, fjern slekt osv. Anonymous poster hash: ff68d...154
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #7 Skrevet 25. august 2013 Blir så usikker på meg selv:( Anonymous poster hash: ff68d...154
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #8 Skrevet 25. august 2013 Dytt Anonymous poster hash: ff68d...154
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #9 Skrevet 25. august 2013 Hvorfor de kommenterer det er vanskelig å svare på. Hvis vi tar utgangspunkt i at de _vet_ at det er ukorrekt og ufint å kommentere andres kropp så er det i alle fall mennesker som ikke vil deg vel. Greit det, så vet du hvor du har dem og kan holde deg vekke. Anonymous poster hash: 1c4c5...efb
Gjest meg&mini Skrevet 25. august 2013 #10 Skrevet 25. august 2013 (endret) Uff, jeg kjenner jeg blir flau på andre sine vegne:/ Synes ikke man skal kommentere vekten til andre, med mindre det er positivt ment.. Neste gang så kan du være like dust som dem og kommentere noe tilbake, feks: Du hadde mye mindre rynker før, den pondusmagen er ny eller noe lignende. Endret 25. august 2013 av meg&mini
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #11 Skrevet 25. august 2013 Forstår bare ikke hvorfor vekta mi bryr noen jeg knapt kjenner.. Synes det er så mange drittmennesker der ute. Anonymous poster hash: ff68d...154
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå