Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #26 Skrevet 25. august 2013 Jeg lærte å snakke her i Norge, så mitt munnbruk har jeg lært av deres norske skoler, norske lærere og det norske samfunnet Til nr 11. Haha, jeg er også blond og blåøyd. Men grunnen til at DU ikke fikk jobben er fordi du er stokk dum. Hi er dessverre utsatt for andre krefter. Men du er totalt evneveik, og tror attpåtil at andre er like dumme som deg. God bedring din idiot. Hvordan vet du at HI er evneveik og dum? Kjenner du kanskje HI? For meg så høres det ut som du at det er du som er evneveik og muligens trenger psykologisk hjelp. Du har kanskje hatt det bra i livet ditt. Aldri møtt motstand eller rasisme. Må si at jeg misunner deg litt som har et godt liv, men jeg misunner ikke deg for iq Anonymous poster hash: df0fb...df5 Anonymous poster hash: 0b6a5...4d5 Jeg tror aldeles ikke HI er evneveik. Det ordet brukte jeg ikke. Men man kan av mange grunner ikke være flink nok, eller dyktig nok, eller den rette for jobben uten at det har noe med personlighet og hudfarge å gjøre.Jeg bodde i flere år i Sør-Afrika, så jo. Jeg har så absolutt opplevd rasisme. Ekte rasisme hvor noen er villige til å drepe deg fordi du er hvit. Jeg har flere venner fra Afrika som bor her i Norge, og som aldri har hatt et problem pga hudfarge og etternavn. DERFOR sier jeg at man ikke automatisk bør tro det verste. Det blir litt for enkelt å kalle meg evneveik, lav IQ osv. Du vet ingenting om meg. Anonymous poster hash: f8e48...075 Kanskje du ikke er evneveik, men når man har sendt forskjellige søknader fra vaskejobb, bingovertinne eller jobben man vet er kvalifisert for. Man får bare avslag på avslag, og når ei NORSK venninne LEVERTE søknaden etter deg så er det lett at man tenker det verste. Ihvertfall når arbeidsgiveren sier at de har fått nok søknader... Du bør lærer deg å lese nøye.Nei, og jeg kjenner ikke deg og du kjenner ikke meg. Og takk for det. Anonymous poster hash: 0b6a5...4d5 Som sagt så har det samme skjedd meg. Og jeg har norsk etternavn. Det beste er å ikke ta det personlig. Og du burde virkelig ta et kurs i normal folkeskikk, du er rett og slett stygg i munnen! Anonymous poster hash: f8e48...075 Anonymous poster hash: 0b6a5...4d5
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #27 Skrevet 25. august 2013 Jeg lærte å snakke her i Norge, så mitt munnbruk har jeg lært av deres norske skoler, norske lærere og det norske samfunnet Med den språkbruken og menneskesynet så hadde jeg ikke blitt overrasket over at du ikke fikk jobb iallefall. Glansnummer å skylde på Norge. Anonymous poster hash: f8e48...075
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #28 Skrevet 25. august 2013 Jeg lærte å snakke her i Norge, så mitt munnbruk har jeg lært av deres norske skoler, norske lærere og det norske samfunnet Med den språkbruken og menneskesynet så hadde jeg ikke blitt overrasket over at du ikke fikk jobb iallefall. Glansnummer å skylde på Norge. Anonymous poster hash: f8e48...075 Har man bodd her i ca.30 år. Vokst opp med nordmenn og har lært å snakke sånn i Norge, så ja, da er det lett å skylde på Norge. Man blir det man blir når det er det norske samfunnet som har "oppdratt" deg. Sier ikke at det er noe galt med Norge, men det er mange trangsynte folk her. Anonymous poster hash: 0b6a5...4d5
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #29 Skrevet 25. august 2013 Jeg lærte å snakke her i Norge, så mitt munnbruk har jeg lært av deres norske skoler, norske lærere og det norske samfunnet Med den språkbruken og menneskesynet så hadde jeg ikke blitt overrasket over at du ikke fikk jobb iallefall. Glansnummer å skylde på Norge. Anonymous poster hash: f8e48...075 Har man bodd her i ca.30 år. Vokst opp med nordmenn og har lært å snakke sånn i Norge, så ja, da er det lett å skylde på Norge. Man blir det man blir når det er det norske samfunnet som har "oppdratt" deg. Sier ikke at det er noe galt med Norge, men det er mange trangsynte folk her. Anonymous poster hash: 0b6a5...4d5 Hehe, jeg får skylde på Sør-Afrika for at jeg er så evneveik da, samme prinsipp Anonymous poster hash: f8e48...075
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #30 Skrevet 25. august 2013 Jeg lærte å snakke her i Norge, så mitt munnbruk har jeg lært av deres norske skoler, norske lærere og det norske samfunnet Med den språkbruken og menneskesynet så hadde jeg ikke blitt overrasket over at du ikke fikk jobb iallefall. Glansnummer å skylde på Norge. Anonymous poster hash: f8e48...075 Har man bodd her i ca.30 år. Vokst opp med nordmenn og har lært å snakke sånn i Norge, så ja, da er det lett å skylde på Norge. Man blir det man blir når det er det norske samfunnet som har "oppdratt" deg. Sier ikke at det er noe galt med Norge, men det er mange trangsynte folk her. Anonymous poster hash: 0b6a5...4d5 Hehe, jeg får skylde på Sør-Afrika for at jeg er så evneveik da, samme prinsipp Anonymous poster hash: f8e48...075 Ja, man blir det samfunnet/miljøet man har vokst opp i det har til og med blitt forsket Anonymous poster hash: 0b6a5...4d5
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #31 Skrevet 25. august 2013 Jeg lærte å snakke her i Norge, så mitt munnbruk har jeg lært av deres norske skoler, norske lærere og det norske samfunnet Med den språkbruken og menneskesynet så hadde jeg ikke blitt overrasket over at du ikke fikk jobb iallefall. Glansnummer å skylde på Norge. Anonymous poster hash: f8e48...075 Har man bodd her i ca.30 år. Vokst opp med nordmenn og har lært å snakke sånn i Norge, så ja, da er det lett å skylde på Norge. Man blir det man blir når det er det norske samfunnet som har "oppdratt" deg. Sier ikke at det er noe galt med Norge, men det er mange trangsynte folk her. Anonymous poster hash: 0b6a5...4d5 Hehe, jeg får skylde på Sør-Afrika for at jeg er så evneveik da, samme prinsipp Anonymous poster hash: f8e48...075 Ja, man blir det samfunnet/miljøet man har vokst opp i det har til og med blitt forsket Anonymous poster hash: 0b6a5...4d5 At jeg sa at du er evneveik, må jeg bare unnskylde. Kjenner deg ikke, så jeg har ikke rett til å kalle deg det. Så beklager, noe bra har jg lært her også.... Anonymous poster hash: 0b6a5...4d5
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #32 Skrevet 25. august 2013 Jeg lærte å snakke her i Norge, så mitt munnbruk har jeg lært av deres norske skoler, norske lærere og det norske samfunnet Med den språkbruken og menneskesynet så hadde jeg ikke blitt overrasket over at du ikke fikk jobb iallefall. Glansnummer å skylde på Norge. Anonymous poster hash: f8e48...075 Har man bodd her i ca.30 år. Vokst opp med nordmenn og har lært å snakke sånn i Norge, så ja, da er det lett å skylde på Norge. Man blir det man blir når det er det norske samfunnet som har "oppdratt" deg. Sier ikke at det er noe galt med Norge, men det er mange trangsynte folk her. Anonymous poster hash: 0b6a5...4d5 Hehe, jeg får skylde på Sør-Afrika for at jeg er så evneveik da, samme prinsipp Anonymous poster hash: f8e48...075 Ja, man blir det samfunnet/miljøet man har vokst opp i det har til og med blitt forsket Anonymous poster hash: 0b6a5...4d5 Nja, i ditt tilfelle må det være noe spesielt, tror jeg, for jeg har aldri blitt snakket slik til av noen. Jeg holder en knapp på mangel på folkeskikk og avvikende menneskesyn. Anonymous poster hash: f8e48...075
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #33 Skrevet 25. august 2013 Jeg lærte å snakke her i Norge, så mitt munnbruk har jeg lært av deres norske skoler, norske lærere og det norske samfunnet Med den språkbruken og menneskesynet så hadde jeg ikke blitt overrasket over at du ikke fikk jobb iallefall. Glansnummer å skylde på Norge. Anonymous poster hash: f8e48...075 Har man bodd her i ca.30 år. Vokst opp med nordmenn og har lært å snakke sånn i Norge, så ja, da er det lett å skylde på Norge. Man blir det man blir når det er det norske samfunnet som har "oppdratt" deg. Sier ikke at det er noe galt med Norge, men det er mange trangsynte folk her. Anonymous poster hash: 0b6a5...4d5 Hehe, jeg får skylde på Sør-Afrika for at jeg er så evneveik da, samme prinsipp Anonymous poster hash: f8e48...075 Ja, man blir det samfunnet/miljøet man har vokst opp i det har til og med blitt forsket Anonymous poster hash: 0b6a5...4d5 At jeg sa at du er evneveik, må jeg bare unnskylde. Kjenner deg ikke, så jeg har ikke rett til å kalle deg det. Så beklager, noe bra har jg lært her også.... Anonymous poster hash: 0b6a5...4d5 Så bra! Da får du se bort fra svaret mitt Kjenner jeg ble litt krass og fæl her. Anonymous poster hash: f8e48...075
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #34 Skrevet 25. august 2013 Jeg lærte å snakke her i Norge, så mitt munnbruk har jeg lært av deres norske skoler, norske lærere og det norske samfunnet Med den språkbruken og menneskesynet så hadde jeg ikke blitt overrasket over at du ikke fikk jobb iallefall. Glansnummer å skylde på Norge. Anonymous poster hash: f8e48...075 Har man bodd her i ca.30 år. Vokst opp med nordmenn og har lært å snakke sånn i Norge, så ja, da er det lett å skylde på Norge. Man blir det man blir når det er det norske samfunnet som har "oppdratt" deg. Sier ikke at det er noe galt med Norge, men det er mange trangsynte folk her. Anonymous poster hash: 0b6a5...4d5 Hehe, jeg får skylde på Sør-Afrika for at jeg er så evneveik da, samme prinsipp Anonymous poster hash: f8e48...075 Ja, man blir det samfunnet/miljøet man har vokst opp i det har til og med blitt forsket Anonymous poster hash: 0b6a5...4d5 At jeg sa at du er evneveik, må jeg bare unnskylde. Kjenner deg ikke, så jeg har ikke rett til å kalle deg det. Så beklager, noe bra har jg lært her også.... Anonymous poster hash: 0b6a5...4d5 Så bra! Da får du se bort fra svaret mitt Kjenner jeg ble litt krass og fæl her. Anonymous poster hash: f8e48...075 Anonymous poster hash: 0b6a5...4d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå