Gå til innhold

alt man skal bekymre seg for ang barna..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette vil kanskje høres litt dumt ut, så prøv å legge godviljen til å forstå. .

Har to gutter, en på 2år og en på 5år.

Han på 5år har trang forhud, har fått en krem mot dette, men det ser ikke ut til å fungere. Da han var mindre å fikk ståtiss var det veldig vondt for han. Nå har han aldri hard tiss, og han er redd for at det skal bli vondt.

Lillebror på 2, har ingen problemer eller smerter og alt ser ut som det fungerer fint, pluss at den er større enn storebror sin..

Jeg har egentlig en dum tendens med til å sammenligne guttene, selv om jeg vet jeg ikke burde. Og nå er jeg redd det er noe feil med tissen til storebror. Er det det, ønsker jeg jo at vi finner det ut før skolen og slikt..

Noen som har noen slags erfaring?

Anonymous poster hash: 6c584...ae9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvor du vil. Om det er trang forhud, og kremen ikke virker, vil nok legen ta et lite snitt i forhuden slik at den ikke vil være trang lengre. Ang. størrelse synes jeg overhodet du ikke har noe med det å gjøre, - alle er forskjellige, også barn. Det betyr jo ikke at den aldri vil vokse etterhvert om den er liten akkurat nå. 

Noen er også født med mikropenis. Er han det, har du svar på problemet om hvorfor den er liten også. Det trenger uansett ikke bety noe som helst.

Anonymous poster hash: 8a2aa...ab8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...