Gå til innhold

Hvor stille er barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her i gården er det lytt. Hvis barna mine bråker mer enn 1t ( f.eks når de krangler, ikke får viljen sin, kan leker litt høy lytt etc.). Da blir det ramaskrik fra nabo med en gang. Det er da faen meg ikke lett og roer de ned med en gang! Og jeg kan ikke bare si ja til alt barna mine vil ha noe. Ønsker ikke å ha bortskjemte barn.

Anonymous poster hash: a60c1...b3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ps. Må bare påpeke at det skjer kun i helgene og kun 1 time på morningen etter kl 08.00.

Skrevet

1 time? om du bruker 1 time på å løse en konflikt mellom barna er du ikke tydelig nok. Og om det er tidlig søndags morgen forstår jeg naboen din godt..

Anonymous poster hash: 4cad2...0fb
Skrevet

Jeg skulle bare ønske at jeg hadde fasit hvordan man gjør det. Ikke lett å håndtere en konflikt når alle snakker i munnen på hverandre. Og det er ikke så ofte det skjer.

Ble bare irritert fordi han tror at alle aleneforeldre får hjelp fra staten. Jeg sa nei. At det ikke er alle som får det og at det er noen som må jobbe. Det er IKKE alle aleneforeldre som snylter.

Skrevet

Ble bare irritert fordi han tror at alle aleneforeldre får hjelp fra staten. Jeg sa nei. At det ikke er alle som får det og at det er noen som må jobbe. Det er IKKE alle aleneforeldre som snylter.

Og hva har det at du er aleneforsørger og ikke snylter med saken å gjøre i forhold til å bruke 1 time på konfliktløsing med barna? I forhold til teknikker er det bare å være tydelig, og være konsekvent. Om de ikke klarer å oppføre seg mister de goder som tv, spill eller leker feks. Om de klarer å oppføre seg å leke fint får de en ekstra gode, som en brettspillrunde, smoothie eller noe annet de liker / liker å gjøre. 

Anonymous poster hash: 4cad2...0fb
Skrevet

Ble bare irritert fordi han tror at alle aleneforeldre får hjelp fra staten. Jeg sa nei. At det ikke er alle som får det og at det er noen som må jobbe. Det er IKKE alle aleneforeldre som snylter.Anonymous poster hash: a60c1...b3a    Og hva har det at du er aleneforsørger og ikke snylter med saken å gjøre i forhold til å bruke 1 time på konfliktløsing med barna? I forhold til teknikker er det bare å være tydelig, og være konsekvent. Om de ikke klarer å oppføre seg mister de goder som tv, spill eller leker feks. Om de klarer å oppføre seg å leke fint får de en ekstra gode, som en brettspillrunde, smoothie eller noe annet de liker / liker å gjøre.  Anonymous poster hash: 4cad2...0fb

Grunnen til at jeg tok meg nær av det er at jeg er utlending og attpåtil aleneforsørger. Jeg er sliten om dagen og da er ikke alltid hjernen min tilstede når jeg trenger den... Jeg skjønner at han ble irritert, men vi har ikke sånn hver morgen. Sjelden gang. Jeg reagerte mest på at han tror at sånne som meg er snylter og får hjelp fra staten hele tiden. Er dritt lei å høre det. Det er ikke alle utlendinger som snylter!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...