Gå til innhold

Gjester som ikke tar av seg på bena.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så irritert over folk som ikke tar av seg på bena. Må absolutt gå med sko inne og unnskylder seg med at de skal bare inn en liten tur.... Sier at jeg akkurat har vasket gulvet, men får hører at jeg er prippen!!!!! Er da faen meg ikke prippen! Bare fordi jeg ber de tar av seg skoene! Giddet da ikke vaske gulvet en gang til.

Anonymous poster hash: 5b842...98e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi stopper gjestene i gangen om de er på vei inn med sko. Svigermor og svigersøster var grusomme på det der. Kom på besøk og traska inn med sko. Svigersøster tok ikke av skoa til barna heller og lot de løpe rundt. De ville ikke høre på meg heller når jeg sa at de skulle ta av skoa.

Når de kom de neste gangene stoppa jeg de i gangen og sa at der er gangen og der skal skoa stå også! Nå har de endelig skjønt det

Skrevet

Vi stopper gjestene i gangen om de er på vei inn med sko. Svigermor og svigersøster var grusomme på det der. Kom på besøk og traska inn med sko. Svigersøster tok ikke av skoa til barna heller og lot de løpe rundt. De ville ikke høre på meg heller når jeg sa at de skulle ta av skoa.

Når de kom de neste gangene stoppa jeg de i gangen og sa at der er gangen og der skal skoa stå også! Nå har de endelig skjønt det

Godt å høre at det ikke bare er meg :)

Anonymous poster hash: 5b842...98e

Skrevet

Faren min gjør alltid det, og det er så provoserende!! Hater det! Og sier jeg noe så huffer og offer han seg.

Anonymous poster hash: 61489...4bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...