Gå til innhold

Teit eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her om dagen møtte jeg naboen i trappeoppgangen, men da jeg møtte henne nå så hadde jeg akkurat kommet hjem fra sykehuset. Jeg var sliten og full av sår i fjeset så ville ikke se på noen eller prate med noen. Jeg sa så vidt hei og gikk videre.

I ettertid har jeg hatt dårlig samvittighet for vi pleier alltid å stå å prate ganske lenge :)

Blir det teit av meg og sende henne sms og be henne på kaffe eller noe slik at hun ikke tror jeg er sur eller noe? Har ikke nr. så måtte jo søkt det opp på 1881 eller noe slik da :)

Anonymous poster hash: e8422...96e
Videoannonse
Annonse
Gjest Julia1984
Skrevet

Ville absolutt bedt henne opp på besøk. Gode naboer er gull verdt!!

Skrevet

Her om dagen møtte jeg naboen i trappeoppgangen, men da jeg møtte henne nå så hadde jeg akkurat kommet hjem fra sykehuset. Jeg var sliten og full av sår i fjeset så ville ikke se på noen eller prate med noen. Jeg sa så vidt hei og gikk videre.

I ettertid har jeg hatt dårlig samvittighet for vi pleier alltid å stå å prate ganske lenge :)

Blir det teit av meg og sende henne sms og be henne på kaffe eller noe slik at hun ikke tror jeg er sur eller noe? Har ikke nr. så måtte jo søkt det opp på 1881 eller noe slik da :)

Jeg ville ikke gjort det, ville bare oppført meg normalt neste gang jeg traff henne.

Du sier jo hun var sliten, ville ikke se på deg. Skulle du da stille deg opp og småprate med henne?

Tenker hun satte pris på at fu bare sa hei og gikk videre jeg :)

Anonymous poster hash: 8fcff...442

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Veldig koselig og ikke teit.

Alle kan ha dårlige dager og det skjønner nok hun også.

Skrevet

Jeg ville ikke gjort det, ville bare oppført meg normalt neste gang jeg traff henne.

Du sier jo hun var sliten, ville ikke se på deg. Skulle du da stille deg opp og småprate med henne?

Tenker hun satte pris på at fu bare sa hei og gikk videre jeg :)

Beklager, ser det var DU som var sliten. .

Da forandrer jeg svar ;)

Skrevet

Da gjør jeg det og inviterer henne over :)

Takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...