Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 25. august 2013 #1 Skrevet 25. august 2013 En sånn som bare har køye oppe, så blir det plass å leke på under? Har sett en på ikea, og en hos Bohus tror jeg...noen som vet av flere?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #2 Skrevet 25. august 2013 Vi kjøpte nylig en slik på Miss Muffet på Holmensenteret, de har nettbutikk også. Skeidar har også en variant, Buddy heter den. Vi syntes den hos Miss Muffet virket som bedre kvalitet. Sjekk også ut Kidsparadise.no og barneseng.com (Stompa). Anonymous poster hash: 320b5...e4c
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #3 Skrevet 25. august 2013 En sånn som bare har køye oppe, så blir det plass å leke på under? Har sett en på ikea, og en hos Bohus tror jeg...noen som vet av flere? Vi kjøpte en slik på Jysk i går. Anonymous poster hash: 2c3c7...cf2
Gjest Ziva Skrevet 25. august 2013 #4 Skrevet 25. august 2013 Kjøpte på Skeidar. Sengen har også skrivebord man kan dra ut.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 25. august 2013 #5 Skrevet 25. august 2013 Høm, jeg googlet litt nå, og kom inn på diverse forum, og kjenner at jeg ble litt skeptisk. Det sto blant annet at det ikke var så lurt når barnet skulle stå opp om natta for å tisse, det var lett å ramle i trinnene i halvsøvne, og også hvis barnet var veldig urolig om natta. Sønnen min er som en apekatt i søvne, og kommer sikkert ikke til å bli stoppet av de sengehestene... Jeg ville ha plass til å leke under senga for å utnytte rommet maksimalt, det er veldig lite, bare ca 2x4 meter. Noen andre forslag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå