Gå til innhold

Hurra for min stemor! Og kaosunger som herjer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er hjemme på ferie og besøker min barndoms gård med gutten min .

Bølingen av fettere herjet vilt og koste seg glugg ihjel. Klokka åtte tenkte jeg at festen var over for toåringen min, så jeg skiftet til rene inneklær på han. Den andre toåringen sloknet i sofaen. Men min lille hyper hadde sovet en to timerspluss lur på dagen, så han var fit for fight og ville ut igjen da  resten av ungebølingen hadde fått middag i magen og søkte høyhopping, klatring, bålbrenning og frihet. 

Siden han var ren og pen sa jeg nei, vi måtte dra om en halvtime uansett så virket så dumt å søle til alt av klær, hvorav stemor flirer at jeg måtte skjerpe meg og la ungen få frie tøyler for en gangs skyld. 

Så jeg sendte ungen ut alene bølingen og en voksen, og fikk 45 minutter til med voksentid. For å få en glugg lykkelig toåring tilbake full av saueskjit, søle og høy. Som sovnet som en gud etter to minutter i senga, og hadde mestret å klatre alene for første gang opp et to meter klatrefjell med storguttene. Som våknet neste morgen og ba om å dra dit igjen. Verdens beste dag som ikke kostet noenting. Bare en ekstra runde i vaskemaskinen. 

Hurra for stemor. Som er jordnær, lun og lar ungen skjitne seg til uten å rope om at de skal være rene og pene og stille.

Anonymous poster hash: 4025e...3d0
Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hurra for sånne mennesker, som gir oss et spark bak, og gir oss tillatelse til å senke skuldrene og bare nyte livet! :D

Skrevet

Så gøy for barna og herlig for deg :D

Skrevet

Livet er fullt av innetider, leggetider, vekkerklokker og begrensninger. Det er allikevel ikke de tingene som fester seg , det er opplevelser som du beskriver. Vi burde alle finne tilbake til den lykkelige toåringen med halm håret og mestringsstjerner i øynene av og til. Det ville gitt oss et gladere liv  :) .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...