Hapy Skrevet 25. august 2013 #1 Skrevet 25. august 2013 Er 9+1 idag. For 3 uker siden kom det rødt på papiret når jeg var på do. Etter det litt brunt i en uke. Tenker at løpet er kjørt. HAr masse symtomer. Men det har man vel med MA. Skal på tidlig ul på tirsdag. Gruer meg slik, men gleder meg samtidig på å vite.
selma07 og engel Skrevet 25. august 2013 #2 Skrevet 25. august 2013 Du kan ha hatt en MA, eller alt kan være bra!! Mine tre maer har blitt oppdaget v at jeg har spottet brunt, jeg hadde alle tre gangene alle symtomer intakt.. Krysser fingrene for at alt er bra hos deg!!!
Karma! Skrevet 26. august 2013 #3 Skrevet 26. august 2013 Har blødd i alle mine svangerskap fra mellom ca uke 5/6 til 9/10 Rødt, brunt, slimete, klumpete, tynnflytende, med smerte, uten smerter, med mensenmengde og med små mengder blod. Alle har blitt der inne og kommet ut friske ved uke 39/40 Lykke til
Vaskekost Skrevet 28. august 2013 #4 Skrevet 28. august 2013 Kan ha vært MA, men også stor sannsynlighet for at det går bra Første svangerskap hadde jeg blødninger flere ganger og det gikk bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå