Gå til innhold

Hvilke blogger leser dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kristinefjellestad.blogg.no

Lizbethosnes.no

Arikanne.com

Hedda.blogg.no

Rannveigheitmann.blogg.no

Fotballfrue.no

Sophieelise.blogg.no

Tcmn.blogg.no

Sisteplass.blogg.no

Larstangen.no

Videoannonse
Annonse
Gjest vinterbrud
Skrevet

Her følger jeg kjempendaniel.blogspot.com og oskarprinsen,trinesmatblogg og ulike interiørblogger.

Skrevet

Piasverden.com

Anonymous poster hash: ed7ea...3d6

Skrevet

Lykkemamma.com

Mammakine.com

Malinhammersgaard.com

frumamma.blogg.no

frumaela.no

Malindus

og Rannveig.. ;)

Anonymous poster hash: f5145...9dc
Skrevet

Ingen...synes andres liv og meninger er totalt uinteresant

Anonymous poster hash: 516cd...7c8
Skrevet

Ingen som vil fortelle hvilke blogger de leser? :)

Anonymous poster hash: fd839...f6e

Fotballfrue.no

Juliecv.blogg.no

Livingdoll.no (begynt å mislike henne, da hun har begynt å redigere bildene sine til det IDIOTISKE)

Også titter jeg innom forskjellige på blogg.no nå og da..

Egentlig bare fotballfrue og Julie sin jeg leser daglig og fast :)

Helt enig at livingdoll redigerer bildene sine til det idiotiske. Blir helt satt ut innimellom over hvordan bildene ser ut. Er det spøk lissom?

Forøvrig så leser jeg mye av de samme bloggene som de andre leser. Rannveig, sisteplass, tcmn, sophieelise. Ikke for at de bloggene er så bra. Men for en eller annen grunn må jeg bare. 

Ellers syns jeg selv at hvitstil sin blogg er kjempebra. Det er min favorittblogg sånn innholdsmessig. Men hun oppdaterer sjelden. Så jeg har nesten sluttet å lese den.

Anonymous poster hash: 77232...d90

Skrevet

Ingen som vil fortelle hvilke blogger de leser? :)

Anonymous poster hash: fd839...f6e

Fotballfrue.no

Juliecv.blogg.no

Livingdoll.no (begynt å mislike henne, da hun har begynt å redigere bildene sine til det IDIOTISKE)

Også titter jeg innom forskjellige på blogg.no nå og da..

Egentlig bare fotballfrue og Julie sin jeg leser daglig og fast :)

Helt enig at livingdoll redigerer bildene sine til det idiotiske. Blir helt satt ut innimellom over hvordan bildene ser ut. Er det spøk lissom?

Forøvrig så leser jeg mye av de samme bloggene som de andre leser. Rannveig, sisteplass, tcmn, sophieelise. Ikke for at de bloggene er så bra. Men for en eller annen grunn må jeg bare. 

Ellers syns jeg selv at hvitstil sin blogg er kjempebra. Det er min favorittblogg sånn innholdsmessig. Men hun oppdaterer sjelden. Så jeg har nesten sluttet å lese den.

Anonymous poster hash: 77232...d90

Tror ikke det er spøk. Hun ble vel avhengig etter japanturen sin. Pga den bildeautomaten hun og venninnen tok bilder i, som gjorde dem til sånne japanske dukker med store øyne. 

Litt var ok, men nå er det så overdrevent at det ser helt teit ut. Det startet jo bare med at hun redigerte haken veldig spiss og rar.. Så nesa, så plutselig var øynene 4 x sin størrelse ogleppene dekket halve hodet :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...